Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves


studio dewolf

Recommended Posts

Ik heb vandaag GTAIV gespeeld na een lang tijdje Uncharted2 te hebben gespeeld, en oh wat een lelijke game is GTAIV eigenlijk! :7

GTAIV lelijk ? echt niet. gtaiv heeft echt mooie realistische graphics. dan vind ik de graphics van uncharted 2 zelfs minder realistisch. veels te kleurrijk.

GTAIV ziet er gewoon niet zo mooi meer uit als voordat ik Uncharted heb gespeeld.

Uncharted 2 minder realistisch?

Zoals je met 120 kmpu tegen een muur knalt bij GTAIV en gewoon door rijd?

Zoals je van een flat springt in de zee en gewoon verder zwemt...

Zoals elk raampje van de flat hetzelfde is en je er geeneens diepte in ziet?

En de wereld is kleurrijk, kom maar eens een keer uit dat zwart witte game kamertje van je.

gta iv's wereld is echt niet kleurrijk, eerder grijs en grauw.

nee, de graphics van Uncharted 2 zijn kleurrijk,

en idd die van GTAIV zijn zeer grauw

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FGras

    32

  • Rullez

    23

  • paul007

    18

  • PowerPats

    17

Top Posters In This Topic

Ik heb een vraagje, ik ben nu bezig op de gamemode verpletterend. Nou heb ik al intens van het verhaal genoten, maar ik wil toch nog even de verpletterend trophy. Als ik wapens koop in de winkel word de trophy dan niet geblokkeerd?

Bij voorbaat Dank, Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, ik ben nu bezig op de gamemode verpletterend. Nou heb ik al intens van het verhaal genoten, maar ik wil toch nog even de verpletterend trophy. Als ik wapens koop in de winkel word de trophy dan niet geblokkeerd?

Bij voorbaat Dank, Rullez

neen, maar die kun je zowieso niet gebruiken als je de story line speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, ik ben nu bezig op de gamemode verpletterend. Nou heb ik al intens van het verhaal genoten, maar ik wil toch nog even de verpletterend trophy. Als ik wapens koop in de winkel word de trophy dan niet geblokkeerd?

Bij voorbaat Dank, Rullez

neen, maar die kun je zowieso niet gebruiken als je de story line speelt.

Huh ik speel net de singleplayer en koop wat wapens, maar als ik dit op crushing doen bij de boss fight. Krijg ik dan wel de trophy dat ik hem op crushing heb uitgespeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, ik ben nu bezig op de gamemode verpletterend. Nou heb ik al intens van het verhaal genoten, maar ik wil toch nog even de verpletterend trophy. Als ik wapens koop in de winkel word de trophy dan niet geblokkeerd?

Bij voorbaat Dank, Rullez

neen, maar die kun je zowieso niet gebruiken als je de story line speelt.

Huh ik speel net de singleplayer en koop wat wapens, maar als ik dit op crushing doen bij de boss fight. Krijg ik dan wel de trophy dat ik hem op crushing heb uitgespeeld?

Toen ik het verhaal opniew deed, toen kon ik niet wapens kopen :S

dan stond er dat ik eerst het hele verhaal moest uitspelen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, ik ben nu bezig op de gamemode verpletterend. Nou heb ik al intens van het verhaal genoten, maar ik wil toch nog even de verpletterend trophy. Als ik wapens koop in de winkel word de trophy dan niet geblokkeerd?

Bij voorbaat Dank, Rullez

neen, maar die kun je zowieso niet gebruiken als je de story line speelt.

Huh ik speel net de singleplayer en koop wat wapens, maar als ik dit op crushing doen bij de boss fight. Krijg ik dan wel de trophy dat ik hem op crushing heb uitgespeeld?

Toen ik het verhaal opniew deed, toen kon ik niet wapens kopen :S

dan stond er dat ik eerst het hele verhaal moest uitspelen :S

Werd, ik zal vanmiddag is even kijken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje, ik ben nu bezig op de gamemode verpletterend. Nou heb ik al intens van het verhaal genoten, maar ik wil toch nog even de verpletterend trophy. Als ik wapens koop in de winkel word de trophy dan niet geblokkeerd?

Bij voorbaat Dank, Rullez

neen, maar die kun je zowieso niet gebruiken als je de story line speelt.

Huh ik speel net de singleplayer en koop wat wapens, maar als ik dit op crushing doen bij de boss fight. Krijg ik dan wel de trophy dat ik hem op crushing heb uitgespeeld?

Toen ik het verhaal opniew deed, toen kon ik niet wapens kopen :S

dan stond er dat ik eerst het hele verhaal moest uitspelen :S

Werd, ik zal vanmiddag is even kijken. :)

Wanneer je het spel opnieuw begint door chapters op een andere moeilijkheidsgraad te voltooien heb je nog steeds de mogelijkheid om wapens te kopen. Wanneer je "new game" doet en dus tussendoor niet meer kan kiezen tussen andere chapters, heb je deze mogelijkheid niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen!

Ik heb even een paar foto's gemaakt in de Uncharted 2 Multiplayer Mode: "Machinima"! Vertel graag wat je ervan vindt! :)

Cheers! :bier:

paul007

Edit: Sorry voor de dubbelpost, ik had het niet in de gaten. :$

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een leuke skin, alleen niet mooi afgewerkt. Als je op screen 2 kijkt zie je dat het pistool loos langs de botten zweeft. :)

Inderdaad nu je het zegt. Verder is het wel een grappig skin, als je gewoon rent of loopt en verder is het bijna doodstil hoor je die botten zeg maar... klinkt wel grappig :)

Link to comment
Delen op andere websites

ziet er leuk uit is het een soort mod ofzo?

In de multiplayer kan je van je verdiende geld in de singleplayer en in de multiplayer skins, booster en andere dingen kopen. Als je in de winkel wilt komen hoef je enkel de verbinden met de multiplayer en op R1 drukken. Deze skin zal je niet direct kunnen kopen omdat je dan eerst de platinum trophy er voor moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat kostuum ook, maar kan iemand me vertellen hoe je filmpjes/foto's maakt in machinima?!?! :bonk:

(dat kostuum haal je als je platinum hebt)

Doe "Custom Game" -> Machinima Mode, en dan kun je de filmpjes terugvinden in "Cinema" in het multiplayer menu. Hier kun je de filmpjes bewerken en foto's maken etc. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat kostuum ook, maar kan iemand me vertellen hoe je filmpjes/foto's maakt in machinima?!?! :bonk:

(dat kostuum haal je als je platinum hebt)

Doe "Custom Game" -> Machinima Mode, en dan kun je de filmpjes terugvinden in "Cinema" in het multiplayer menu. Hier kun je de filmpjes bewerken en foto's maken etc. :)

ja, ik heb die filmpjes terug gekeken, maar als je ze kijkt heb je een balkje met stop, play, pauze, slowmotion en sneller enz.

maar geen knopje met ''foto'' of ''film bewerken''

ziet er leuk uit is het een soort mod ofzo?

waarom vraagt iedereen toch of iets een mod is... want er valt niks te modden op de PS3, alleen op de PC!

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...