Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves


studio dewolf

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FGras

    32

  • Rullez

    23

  • paul007

    18

  • PowerPats

    17

Top Posters In This Topic

Dit is zeker een van de mooiste levels. Persoonlijk vind ik de laatste levels ook mij behalve dan dat er van die demonen zijn die het verhaal stukken onrealisticher maken. Gelukkig zijn die niet in grootte aantallen als deel 1. :)

Bedoel je de levels in Shambhala[/font]? Die zijn inderdaad gruwelijk mooi! In één van die chapters in Shambhala[/font] regent het en onweert het terwijl je door een soort riviertje je weg door moet knallen. Bij die levels krijg ik echt zo'n soort 'inca' gevoel, awesome!

Ik heb hem uitgspeeld op normal en ben nu bij chapter 21 op Hard. Ik ga daarna ook Crushing proberen en vervolgens ga ik dan voor de platina! :tu:

Ohw en btw, het Nepal level ziet er ook vet uit. Vooral wanneer je op het hotel staat. _O_

Cheers :bier: ,

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging gisteren samen met het forumlid David22 een co:op mode doen met als map Nepal. En daar hebben David22 en ik een Easteregg gevonden. Er was namelijk een hotel met de naam 'Hotel Elderado'. Mensen uit deel 1 weten vast nog wel dat de elderado de schat was waar Nathan Drake achter aanzat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag:

hoe komt Drake uit de gevangenis uit het begin.[/font]

verder wil ik zeggen dat ik het een vet spel vind.

Wil iemand eens mij mij een potje coop doen.

Sully heeft er een grote geldsom voor betaald om Nate uit de gevangenis te krijgen.[/font].

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag:

hoe komt Drake uit de gevangenis uit het begin.[/font]

verder wil ik zeggen dat ik het een vet spel vind.

Wil iemand eens mij mij een potje coop doen.

zeg maar een tijd en datum, en dan ben ik er zeker weten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren ook een tijdje coöp gedaan, en ik moet zeggen dat het erg tegenvalt. De 3 levels die erin zitten zijn leuk, maar 3 levels is veel te weinig. Verder zit er geen duidelijk verhaal in wat zonde is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren ook een tijdje coöp gedaan, en ik moet zeggen dat het erg tegenvalt. De 3 levels die erin zitten zijn leuk, maar 3 levels is veel te weinig. Verder zit er geen duidelijk verhaal in wat zonde is.

Mee eens, verder zijn het voor mij maar twee nieuwe levels want het Nepal level heb ik al gespeeld tijdens de beta. Er zullen vast nog wel is uitbreidingen komen met nieuwe maps maar ik blijf me vermaken met die andere variant van co-op waarin er steeds meer vijanden komen (ben de naam ervan vergeten).

Edit:@Rullez hieronder: die bedoel ik. :)

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren ook een tijdje coöp gedaan, en ik moet zeggen dat het erg tegenvalt. De 3 levels die erin zitten zijn leuk, maar 3 levels is veel te weinig. Verder zit er geen duidelijk verhaal in wat zonde is.

Mee eens, verder zijn het voor mij maar twee nieuwe levels want het Nepal level heb ik al gespeeld tijdens de beta. Er zullen vast nog wel is uitbreidingen komen met nieuwe maps maar ik blijf me vermaken met die andere variant van co-op waarin er steeds meer vijanden komen (ben de naam ervan vergeten).

Survival zeker? Die is inderdaad ook leuk om te doen en is lekker uitdagend.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag:

hoe komt Drake uit de gevangenis uit het begin.[/font]

verder wil ik zeggen dat ik het een vet spel vind.

Wil iemand eens mij mij een potje coop doen.

zeg maar een tijd en datum, en dan ben ik er zeker weten. :tu:

vanavond rond 7 uur

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag:

hoe komt Drake uit de gevangenis uit het begin.[/font]

verder wil ik zeggen dat ik het een vet spel vind.

Wil iemand eens mij mij een potje coop doen.

zeg maar een tijd en datum, en dan ben ik er zeker weten. :tu:

vanavond rond 7 uur

Is goed, kan wel uiterlijk tot kwart voor 8 blijven want moet om 8 uur werken.

>>> Door Visser23: Afspraken over online gamen graag via PB :) Dank u.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...