Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves


studio dewolf

Recommended Posts

ik heb dat kostuum ook, maar kan iemand me vertellen hoe je filmpjes/foto's maakt in machinima?!?! :bonk:

(dat kostuum haal je als je platinum hebt)

Doe "Custom Game" -> Machinima Mode, en dan kun je de filmpjes terugvinden in "Cinema" in het multiplayer menu. Hier kun je de filmpjes bewerken en foto's maken etc. :)

ja, ik heb die filmpjes terug gekeken, maar als je ze kijkt heb je een balkje met stop, play, pauze, slowmotion en sneller enz.

maar geen knopje met ''foto'' of ''film bewerken''

Foto staat wel degelijk in het balkje. Om het filmpje te bewerken met bijvoorbeeld verschillende effecten moet je op 'Start' drukken. Dan kun je kiezen uit 'Visual Tweaks'. Hierin kun je het beeld bijvoorbeeld de scherpte aanpassen.

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FGras

    32

  • Rullez

    23

  • paul007

    18

  • PowerPats

    17

Top Posters In This Topic

ik heb dat kostuum ook, maar kan iemand me vertellen hoe je filmpjes/foto's maakt in machinima?!?! :bonk:

(dat kostuum haal je als je platinum hebt)

Doe "Custom Game" -> Machinima Mode, en dan kun je de filmpjes terugvinden in "Cinema" in het multiplayer menu. Hier kun je de filmpjes bewerken en foto's maken etc. :)

ja, ik heb die filmpjes terug gekeken, maar als je ze kijkt heb je een balkje met stop, play, pauze, slowmotion en sneller enz.

maar geen knopje met ''foto'' of ''film bewerken''

Foto staat wel degelijk in het balkje. Om het filmpje te bewerken met bijvoorbeeld verschillende effecten moet je op 'Start' drukken. Dan kun je kiezen uit 'Visual Tweaks'. Hierin kun je het beeld bijvoorbeeld de scherpte aanpassen.

Succes! :)

das raar want ik heb dat niet :S

kan dat er aan liggen dat ik de collectors edition heb?

Link to comment
Delen op andere websites

das raar want ik heb dat niet :S

kan dat er aan liggen dat ik de collectors edition heb?

Vreemd! Het lijkt me niet dat het daar aan ligt. Weet je zeker dat je een filmpje opstart die je gemaakt hebt vanuit de "Machinima" Mode? Of je ook andere filmpjes kan bewerken weet ik namelijk niet zeker.

Cheers! :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Jow, DOUBLE CASH WEEKEND VOOR UNCHARTED!!!!!

With Halloween on the horizon, we wanted to take this spooky occasion to announce that this weekend is also our first ever Double Cash Weekend in UNCHARTED 2: Among Thieves. The Double Cash Weekend starts on Friday, October 30, 2009, at 6:00 PM GMT and continues until Monday, November 2, 2009, at 6:00 PM GMT.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat kostuum ook, maar kan iemand me vertellen hoe je filmpjes/foto's maakt in machinima?!?! :bonk:

(dat kostuum haal je als je platinum hebt)

Doe "Custom Game" -> Machinima Mode, en dan kun je de filmpjes terugvinden in "Cinema" in het multiplayer menu. Hier kun je de filmpjes bewerken en foto's maken etc. :)

ja, ik heb die filmpjes terug gekeken, maar als je ze kijkt heb je een balkje met stop, play, pauze, slowmotion en sneller enz.

maar geen knopje met ''foto'' of ''film bewerken''

ziet er leuk uit is het een soort mod ofzo?

waarom vraagt iedereen toch of iets een mod is... want er valt niks te modden op de PS3, alleen op de PC!

ja ik bedoel dat je met de savegame kloot netzoals bij cod4 is gedaan zodat er een bug ontstaat

Link to comment
Delen op andere websites

Jow, DOUBLE CASH WEEKEND VOOR UNCHARTED!!!!!

With Halloween on the horizon, we wanted to take this spooky occasion to announce that this weekend is also our first ever Double Cash Weekend in UNCHARTED 2: Among Thieves. The Double Cash Weekend starts on Friday, October 30, 2009, at 6:00 PM GMT and continues until Monday, November 2, 2009, at 6:00 PM GMT.

Ik wil eerst is alle trophies hebben, ik ga vandaag denk ik even alle schatten zoeken. :) Heb al genoeg guides gevonden op Youtube.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu op level van sneeuw daar voorbij trein zit ik al ver?

je zit ongeveer op de helft knipoog.gif

ok! :)

Ik heb hem van gisteren en speelde van 14.00 uur tot 17.00 uur en van 19.00 uur tot 21.00 uur

dus heb goed doorgespeelt!

Maar het is een zeer goeie game met een verhaal in! :)

Link to comment
Delen op andere websites

multiplayer is trouwens erg vaag, je vijand kan echt heel veel kogels wegkoppen, dat is wel een nadeel. :duh:

kun je niet tegen je verlies? :D

Ik win toch cker wel 80% van de potjes die ik speel! (vooral plunder ben ik goed in! :D)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit nu op level van sneeuw daar voorbij trein zit ik al ver?

Aantal chapters:

Er zijn 26 chapters :)

>>> Door Visser23: Spoiler added.<<<

Take it easy, take a sisi. Nu even serieus moderators zoals jij halen de sfeer van het forum. ;)

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...