jordib12 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2009 Ik vond vooral de laatste chapters geweldig. Heeft een indruk op me achter gelaten die ik niet snel zal vergeten. Ben nu vooral bezig om alle trophies te halen en alles te kopen. Ik zit vlak voor de toren ik denk dat ik aan hoofdstuk 24 zit! ^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Ik vond vooral de laatste chapters geweldig. Heeft een indruk op me achter gelaten die ik niet snel zal vergeten. Ben nu vooral bezig om alle trophies te halen en alles te kopen. Ik zit vlak voor de toren ik denk dat ik aan hoofdstuk 24 zit! ^ Ga gauw de volgende spelen (25) want daar had ik het in mijn vorige post over Bewerkt: 3 november 2009 door Reinier93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 das raar want ik heb dat niet :S kan dat er aan liggen dat ik de collectors edition heb? Vreemd! Het lijkt me niet dat het daar aan ligt. Weet je zeker dat je een filmpje opstart die je gemaakt hebt vanuit de "Machinima" Mode? Of je ook andere filmpjes kan bewerken weet ik namelijk niet zeker. Cheers! paul007 Nou. ik heb dus foto's gemaakt, eerst machinima mode doen, dan terugkijken... had ik al eens eerder gedaan, maar toen had ik vast de foto functie over het hoofd gezien Achja. ik snap het nu en ik plaats binnenkort de beste foto's wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Het Klooster is echt de moeilijkste hoofdstuk zeg, ben nu bij hoofdstuk 25, maar die's ook niet makkelijk... Overigens wel een top-game! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Het Klooster is echt de moeilijkste hoofdstuk zeg, ben nu bij hoofdstuk 25, maar die's ook niet makkelijk... Overigens wel een top-game! en dan hoofdstuk 26 of 25 op weg naar shambala, die monster echt moeilijk, en dan de eindebaas! Wel mooi uitgespeeld, vette game! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Het Klooster is echt de moeilijkste hoofdstuk zeg, ben nu bij hoofdstuk 25, maar die's ook niet makkelijk... Overigens wel een top-game! en dan hoofdstuk 26 of 25 op weg naar shambala, die monster echt moeilijk, en dan de eindebaas! Wel mooi uitgespeeld, vette game! M-m-m-monster...? Toch niet weer he... xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Het Klooster is echt de moeilijkste hoofdstuk zeg, ben nu bij hoofdstuk 25, maar die's ook niet makkelijk... Overigens wel een top-game! en dan hoofdstuk 26 of 25 op weg naar shambala, die monster echt moeilijk, en dan de eindebaas! Wel mooi uitgespeeld, vette game! M-m-m-monster...? Toch niet weer he... xD Dat zijn geen monsters dat zijn mensen in pakken wat je later in het spel ook te zien krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Het Klooster is echt de moeilijkste hoofdstuk zeg, ben nu bij hoofdstuk 25, maar die's ook niet makkelijk... Overigens wel een top-game! en dan hoofdstuk 26 of 25 op weg naar shambala, die monster echt moeilijk, en dan de eindebaas! Wel mooi uitgespeeld, vette game! M-m-m-monster...? Toch niet weer he... xD Dat zijn geen monsters dat zijn mensen in pakken wat je later in het spel ook te zien krijgt. t zijn anders ook geen gewone mensen... ze waren genetisch gemanipuleerd door het vloeibare hars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2009 Het Klooster is echt de moeilijkste hoofdstuk zeg, ben nu bij hoofdstuk 25, maar die's ook niet makkelijk... Overigens wel een top-game! en dan hoofdstuk 26 of 25 op weg naar shambala, die monster echt moeilijk, en dan de eindebaas! Wel mooi uitgespeeld, vette game! M-m-m-monster...? Toch niet weer he... xD Dat zijn geen monsters dat zijn mensen in pakken wat je later in het spel ook te zien krijgt. t zijn anders ook geen gewone mensen... ze waren genetisch gemanipuleerd door het vloeibare hars. O.. Dat wist ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 NIEUWS: nieuwe DLC komt eraan met nieuwe trophies! http://www.youtube.com/watch?v=MehAni8flX4 Quote van Playstationpure: Op 25 februari zal Naughty Dog de huidige multiplayer content van Uncharted 2 opfrissen met twee nieuwe maps en zes nieuwe skins. Dit alles inclusief een behoorlijk aantal nieuwe trophies en in-game medailles. Bovendien zal deze nieuwe content een beetje een retrogevoel hebben want alles is gebaseerd op de eerste Uncharted.Het tijdstip dat al dat lekkers beschikbaar komt is tot hiertoe enkel voor Noord-Amerika bevestigd. Geen nood, ook Europa krijgt deze extras in zijn PSS, maar datum en prijzen zijn voor onze regio nog niet vrijgegeven. Het complete multiplayer pack gaat in de VS de virtuele deur uit voor $5,99. Wie alleen de skins wil betaalt $2,99 aan de kassa en ga je enkel voor de maps dan moet je $3,99 uit je portemonnaie schrapen. De maps vinden dus hun roots in levels van de eerste game en zijn genaamd 'Flooded Ruins' en 'The Facility'. Deze laatste zal je herkennen aan de haven voor onderzeeërs uit Drakes Fortune. Nieuwe skins zijn er voor Drake, Elena, Atoq Navarro, Eddie Raja, Gabriel Roman en Javier. Ook de 12 trofeeën en 12 medailles zijn multiplayer gerelateerd: Trofeeën Sneaky... - Get 50 Stealth Kills Brass Knuckles - Get 100 Melee Kills Tastes Like Chicken - Get 20 BBQ Medals Rapid Fire - Get 7 Tripled Medals in Deathmatch I Told You I Was Hardcore! - Complete All 3 Co-op Objective Maps on Hard Difficulty Made It - Finish Wave 10 in one Survival Game Gold Digger - Finish Wave 10 in one Gold Rush Game Wipe Them Out... - Win 50 Deathmatch Games Plays Well With Others - Win 50 Objective Games Still Alive - Win 50 Elimination Games Plundered! - Get 200 Captured Medals Cold Blooded - Get 2,500 Kills in Deathmatch or Elimination games Medailles Tip Off – Be the First Player to Grab the Treasure in Plunder Protectorate – Shoot and Kill 5 Enemies that were Damaging the Treasure Carrier No Cigar – Kill the Treasure Carrier while They are about to Score None Shall Pass – Get 5 Kills while in the Hill during a King of the Hill First! – Get the First Kill of the Game Finish Him! – Get the Last Kill of the Game Retaliation – Kill the Last Player that Killed You Defender – Kill a Player that is Actively Shooting One of Your Teammates That Was Embarrassing – Earn a Shutout in Plunder Put'em Down – Kill Someone in the Knockdown State with a Pistol Weapon Unlucky – Die 5 Times in a Row without Getting a Kill Tricky – Kill a Player with a Pistol Weapon while Hanging Leg alvast wat van je zakgeld aan de kant, wij gaan er van uit dat ook de Europese Store over een kleine 2 weken zijn virtuele rekken met dit alles zal kunnen verfraaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Ik ga de DLC zeker aanschaffen! Ik vond het leukste deel waar je in de stad moet rondhossen... Vooral het moment waar je in een gebouw zit dat aan het instorten is, vind ik leuk Het einde vond ik minder eigelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Sorry hoor maar al die spoilers in dit topic verpesten het wel een beetje. Ik heb het spel dan wel uitgespeeld. maar ik denk niet dat nieuwe spelers het zouden appreciëren als je over het verhaal zou vertellen. Voor de rest. Zie ik de dlc niet zo zitten. Uncharted MP was erg vaag. Koste heel veel kogels om een vijand neer te schieten, maar jijzelf was wel in een paar schoten dood. Enige krachtige dingen waren de granaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld en het bevalt me wel. Zijn leuke maps + modes. Had zo'n potje met alleen RPG's en dat was zo'n soort Tibet map met 2 kloosters en een ondergronds systeem met smalle gangen. Was echt complete chaos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 'Kheb het spel in 10 uur uitgespeeld, vond die missie in Tibet dan wel het leukste, die trein leek oneindig zeg! Ik vind Elimination op Serach and Destroy denken in COD6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Ik voelde me zwaar genaait daarjuist. Ik was elimination aan het spelen en ineens valt de verbinding weg en vlieg ik eruit, dus ik ga terug naar het menu krijg ik te horen dat ik een boete heb van 10 000 dollar (was juist rank 15) omdat ik de game vroegtijdig had verlaten. Maar ik kon er niks aan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.