HA5H Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Ik heb nu al de BETA, en hijs vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Over een weekje kunnen we de OPEN BETA gaan spelen, heb er zin in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mc-mo Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Hier een review van Uncharted 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Jammer dat de demo (en ook nu de BETA) geen Single Player bevat. Ik heb de BETA wel, maar heb hem eigenlijk nog niet echt goed gespeeld. Ik vindt Uncharted namelijk niet echt een Multiplayer-game. Ik denk dat ik hem morgen nog eens goed ga testen. De graphics zien er ieder geval erg goed uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Zelfgemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Zit er wel een Storyline-missie in, Dieko? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Zit er wel een Storyline-missie in, Dieko? Toen jij speelde zag ik ''Uncharted beta storyline misse'' dus ik dacht dat dit die story line co op was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 (bewerkt) Zit er wel een Storyline-missie in, Dieko? Toen jij speelde zag ik ''Uncharted beta storyline misse'' dus ik dacht dat dit die story line co op was. Oke vaag, want ik speelde gewoon online en ik heb die tussenfilmpjes die jij in het begin hebt nog helemaal niet gezien. Ik heb net co-op gespeeld en daarin zie je inderdaad die filmpjes. Bewerkt: 20 september 2009 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Over een weekje kunnen we de OPEN BETA gaan spelen, heb er zin in! Je bedoelt de multiplayer demo. daar kan je slechts een beperkte tijd (30 min) in spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 (bewerkt) Ik heb hem zojuist besteld samen met een dualshock 3 controller Hhad nog een oude controller zonder rumble. Bewerkt: 20 september 2009 door Reinier93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2009 Over een weekje kunnen we de OPEN BETA gaan spelen, heb er zin in! Je bedoelt de multiplayer demo. daar kan je slechts een beperkte tijd (30 min) in spelen. Hoe weet jij dat, ik had ergens gelezen dat je hem kon spelen tot de dag dat hij uitkwam. dit is trouwens de limited edition. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Over een weekje kunnen we de OPEN BETA gaan spelen, heb er zin in! Je bedoelt de multiplayer demo. daar kan je slechts een beperkte tijd (30 min) in spelen. Hoe weet jij dat, ik had ergens gelezen dat je hem kon spelen tot de dag dat hij uitkwam. dit is trouwens de limited edition. dat is met meerdere multiplayer demo's gebeurd, wilde gok. maar jij kan ook gelijk hebben, De collectors edition van Uncharted2 is echter nog niet aangekondigd voor Nederland of Belgie. Die link van jou is van de Engelse collectors edition, ik hoop ook dat hij naar Nederland komt (grote kans van wel ) Bewerkt: 21 september 2009 door FGras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Weet iemand of die Fortune Hunter edition ook al op andere manieren te winnen is dan de beta spelen? Ik wil hem echt graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 Nog 3 dagen en dan kunnen we EINDELIJK de Beta spelen, heb er echt zin in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 Weet iemand of die Fortune Hunter edition ook al op andere manieren te winnen is dan de beta spelen? Ik wil hem echt graag kun je die winnen door de beta te splen? :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.