Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves

studio dewolf

Recommended Posts

Wat is dit een ongelooflijk mooi spel. Niet normaal! Het lijkt net of je een film/serie zit te kijken. Ik was op een gegeven moment in de jungle en dan krijg je na een lang stuk een soort open plek aan de rand van de berg met uitzicht over de vallei, maar man wat was dat mooi. Ik heb me controller 5 minuten weggelegd en ik ben gaan kijken. :puh: En dat moment heb ik ook gedaan bij het Hotel. De actie is zó goed afwisselend met de humor die er dan weer inzit. Als ik hem klaar heb ga ik hem zeker nog een keer uitspelen. :tu:

Delen op andere websites

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FGras

32

• Rullez

23

• paul007

18

• PowerPats

17

Top Posters In This Topic

Ik heb vandaag GTAIV gespeeld na een lang tijdje Uncharted2 te hebben gespeeld, en oh wat een lelijke game is GTAIV eigenlijk! :7

Vind je? GTA IV blijft me altijd verbazen.

Ik heb een vraagje over Uncharted 2. Normaal geef ik nooit zoveel om trophies maar ik zit nou op de 90%! Nu is er een trophy waarin je 200 kills moet maken met de GAU-19.

Dat is het machinegeweer dat die 'mutanten' altijd dragen.

Kan iemand mij advies geven? Ik heb het spel nu uitgespeeld op Crushing en dit is enige 'wapentrophy' die ik nog moet hebben, daarna ga ik voor de overige 50 treasures. Iemand? :)

Cheers :bier:

paul007

Delen op andere websites

Ik heb vandaag GTAIV gespeeld na een lang tijdje Uncharted2 te hebben gespeeld, en oh wat een lelijke game is GTAIV eigenlijk! :7

GTAIV lelijk ? echt niet. gtaiv heeft echt mooie realistische graphics. dan vind ik de graphics van uncharted 2 zelfs minder realistisch. veels te kleurrijk.

@hierboven: je hebt het dus over die minigun. Enige manier om die trophy te kirjgen is volgens mij nogmaals het verhaal te spelen en tegen het einde maken die miniguns pas hun opkomst. Volgens mij zit er helaas niks anders op. Trouwens die mannen zijn geen mutanten, gewoon soldaten in zware bepantsering.

Bewerkt: door PowerPats
Delen op andere websites

GTAIV lelijk ? echt niet. gtaiv heeft echt mooie realistische graphics. dan vind ik de graphics van uncharted 2 zelfs minder realistisch. veels te kleurrijk.

@hierboven: je hebt het dus over die minigun. Enige manier om die trophy te kirjgen is volgens mij nogmaals het verhaal te spelen en tegen het einde maken die miniguns pas hun opkomst. Volgens mij zit er helaas niks anders op. Trouwens die mannen zijn geen mutanten, gewoon soldaten in zware bepantsering.

Het is me al gelukt, ik noem ze 'mutanten' want zo staat het in de Nederlandse ondertiteling haha :bonk:

Anyway ik heb de trophy al gehaald, ik heb hem de minigun gekocht in de store en gebruikt tijdens het vuurgevecht in de tempel in Chapter 25.

Delen op andere websites

Ja hoor er is nieuwe mutliplayer content aangekondigd voor Uncharted 2. De content moet dit jaar nog verschijnen en bestaat uit gratis als betaalde content.

BRON

Laten we hopen op (gratis) co-op/objective maps want daar zijn er echt te weinig van!

PS: Ik heb de platina trophy gehaald! :)

Delen op andere websites

GTAIV ziet er gewoon niet zo mooi meer uit als voordat ik Uncharted heb gespeeld.

Uncharted 2 minder realistisch?

Zoals je met 120 kmpu tegen een muur knalt bij GTAIV en gewoon door rijd?

Zoals je van een flat springt in de zee en gewoon verder zwemt...

Zoals elk raampje van de flat hetzelfde is en je er geeneens diepte in ziet?

En de wereld is kleurrijk, kom maar eens een keer uit dat zwart witte game kamertje van je.

Delen op andere websites

GTAIV ziet er gewoon niet zo mooi meer uit als voordat ik Uncharted heb gespeeld.

En de wereld is kleurrijk, kom maar eens een keer uit dat zwart witte game kamertje van je.

Hij heeft het over de graphics hea? Niet over de gameplay maar ik geef je wel gelijk, ook ik vind de graphics van U2 beter dan GTA IV maar uiteindelijk draait het wel op de gameplay.

Delen op andere websites

gta iv's wereld is echt niet kleurrijk, eerder grijs en grauw.

Delen op andere websites

Ik heb 2 vragen:

- hoe kan ik het beste de trophe halen van Steel Fist Expert, dat je 10 mensen achter elkaar moet neerslaan nadat ze verdooft zijn door kogels.

- wat is het vreemde relekwie voor de trophy Relic finder

Delen op andere websites

Ik heb 2 vragen:

- hoe kan ik het beste de trophe halen van Steel Fist Expert, dat je 10 mensen achter elkaar moet neerslaan nadat ze verdooft zijn door kogels.

- wat is het vreemde relekwie voor de trophy Relic finder

1. Je kan deze trophy het best halen door Chapter 4. - The Dig te spelen op Very Easy.

2. Deze is te vinden in een soort riool in Chapter 5. - Urban Warfare.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...