Hanneswasco Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Waar ik nu aan twijfel... Die gele lijnen, laten staan of niet? Langs de ene kant ziet alles er dan zo wit en kaal uit, maar langs de andere kant is het zo onrealistisch als lijnen niet besneeuwd zijn... Meningen graag! Ik zou de gele lijnen toch nog lichtjes laten staan, dan heb je toch nog een gevoel dat je op de wegen rijdt. Maar ik zie dat je al prachtig werk geleverd heb, ik kijk al uit naar de eerste ingame screens! Eh, wij in Nederland gooien ook nog wel eens zout op de wegen, om ze vrij te houden van sneeuw (weet niet hoe dat in België geregeld is) Ik denk ook niet dat alle wegen in Liberty City besneeuwd zullen zijn vanwege al het verkeer. In België strooien we ook zout op de wegen hoor. Maar ik denk dat je met dat probleem een makkelijke (maar moeilijke) oplossing hebt: gewoon bandensporen in de sneeuw zetten. Reageren
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ RyanEnC: Ja, maar als ze strooien veranderen de textures in een zootje van modderige sneeuw, en dat is niet echt de bedoeling voor de mod, ook zal het zo makkelijk niet zijn dat te maken @ SNIPER44: Ook dat is nogal moeilijk, want de wegen zijn niet meer dan een texture die 1000x herhaald wordt. Dus als jij zegt af en toe eens een lijn zichtbaar, en af en toe niet... Wordt dat nogal moeilijk, aangezien 1000x dezelfde texture wordt gebruikt! Kzou het heel graag doen, maar amper te realiseren vrees ik @ Hanneswasco: Dat is misschien een oplossing, gewoon de lijnen heel lichtjes laten doorkomen. Met een tint afkomstig van wit... Ik laat het voorlopig zo voor de eerste bêta test, ik zal nog eens meningen vragen na de eerste ingame screens Bedankt iedereen! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ben net even bezig geweest in mijn water.dat file, had wat op het internet gelezen erover. zoals wtc al zei zitten er nog flink wat bugs in, je kijkt bij het vliegveld recht in de blue hell en de auto's rijden onderwater door. Ook willen de water textures nog wel eens slecht geladen worden, waardoor het soms lijkt dat je gewoon door de straat heen zweeft. Desalnietemin heb ik een poging gedaan om een filmpje te maken Klik hier voor een scherpere versie Bewerkt: 26 december 2008 door RyanEnC Reageren
HA5H Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Droge shizzle Wel jmmr dat het buggt :o Reageren
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Zeker een mooi filmpje! De bugs zijn inderdaad wat irri, maar ik krijg ze stilaan opgelost van zodra hij echt clean is zal ik de water.dat file hier uploaden voor de geïnteresseerden. Wat de snowmod betreft komt heel binnenkort de eerste testfase van bêta 1! Ik heb uit een bron vernomen dat er rond nieuwjaar een tool zou gereleast worden... Zekerheid heb ik niet, maar ik kan alleen maar hopen! Ondertussen ben ik (raar maar waar) al begonnen aan bêta 2! Dit omvat oa het maken van tracks (spoorvorming in de sneeuw) en aanpassen van de handling. Hier kruipt wel wat "research" in omdat ik namelijk moet uitzoeken op welk type baan de auto's precies rijden. Ze rijden niet altijd mooi in het midden, maar soms ook eens meer naar de buitenkant van hun rijvak... Enfin, screens volgen later! wtc Reageren
grandpa Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ Grandpa:Wat wil je precies openen? Die wtd & wdr files met de wapens en zo er in Reageren
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ Grandpa: Gewoon met Spark IV openen Dit is trouwens het water-probleem vanuit de lucht bekeken! Dit komt omdat de coördinaten te kort schieten. Die staan overal op (-)2000 terwijl dat 3000 moet zijn. Probleem: dan kan je het waterlevel niet meer verhogen... Mogelijke oplossing: De watercoördinaten in 2 delen opdelen. Ik probeer het en laat het nog weten! wtc Reageren
grandpa Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ Grandpa:Gewoon met Spark IV openen wtc Ja maar dan kan ik ze niet bewerken. als ik ze dan uitport (of zo iets ) Krijg ik een error Reageren
arjan123nl Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ Grandpa:Gewoon met Spark IV openen Dit is trouwens het water-probleem vanuit de lucht bekeken! Dit komt omdat de coördinaten te kort schieten. Die staan overal op (-)2000 terwijl dat 3000 moet zijn. Probleem: dan kan je het waterlevel niet meer verhogen... Mogelijke oplossing: De watercoördinaten in 2 delen opdelen. Ik probeer het en laat het nog weten! wtc Veel suc6 Reageren
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 @ Grandpa:Gewoon met Spark IV openen wtc Ja maar dan kan ik ze niet bewerken. als ik ze dan uitport (of zo iets ) Krijg ik een error Ah dat, je moet "Alleen lezen" aanvinken of uitvinken ofzo... Weet niet zeker, maar meer info over Spark IV vind je in dit topic @ Arjan123nl: Thx! Dacht het snel klaar te hebben, maar m'n eerste test ziet er niet goed uit Reageren
grandpa Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Leuke verandering voor bij de pin automaat. Reageren
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Leuke verandering voor bij de pin automaat. Haha Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 wtc, zou je mij alvast een versie van jouw water.dat willen sturen? wil er even mee rondkijken. Zie dat jij het water lager heb staan dan mij Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 wtc, zou je mij alvast een versie van jouw water.dat willen sturen? wil er even mee rondkijken.Zie dat jij het water lager heb staan dan mij Ik upload 'm morgen in dit topic! Heb ondertussen al wat aanpassingen: - Er is geen "blue hell" meer te zien - Je verzuipt als je in het water rijd, dus niet meer zoals voorheen dat je er gewoon doorrijd Enige puntje is dat de game crasht op een aardewegje naast de snelweg richting luchthaven... Dit bekijk ik morgen nog eerst eens, los het op, en dan post ik de water.dat file! Dan zou die bug-vrij moeten zijn! Wat je wel hebt is dat je vanuit de auto héél soms eens het water ziet wegrenderen en meteen weer verschijnen, maar dit is vrij zelden. Vanuit een heli ziet het er iets minder mooi uit, daar verdwijnt het water en verschijnt het weer aan de lopende band! Maar dat probleem is iets wat voor later is wtc Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Wat je wel hebt is dat je vanuit de auto héél soms eens het water ziet wegrenderen en meteen weer verschijnen, maar dit is vrij zelden. Vanuit een heli ziet het er iets minder mooi uit, daar verdwijnt het water en verschijnt het weer aan de lopende band! Maar dat probleem is iets wat voor later is Dit gebeurt ook vaak als je met een boot door het centrum van Algonquin vaart. (weet niet of jij Algonquin onder water hebt staan ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.