.Senne Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 35 waar ik 'm kocht, met nederlandse handleiding en engels spel.
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Weet iemand wat GTA IV PC tegenwoordig kost? Ik had namelijk beloofd om te joinen in deze clan. Het draait niet keert dat op de manier waar ik IV mee wou gaan halen ik niet online kan spelen.. http://www.cdwow.nl/games/Windows/Grand-Th...ct/view/3791593 Nu snel terug af de PC, want eigenlijk moest ik enkel een taak van aardrijkskunde afprinten. :O
Hanneswasco Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Herinnering: Vanavond is er een meeting om 19 uur, ik zou het leuk vinden mochten er veel mensen aanwezig zijn. Normaal gezien zal de meeting ook door Koe georganiseerd worden, maar ik zal wel aanwezig zijn.
Sprunk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Koe heeft iets heel ander gedaan vandaag: NEW YORK - Een jonge koe heeft zichzelf van een wisse dood gered door te vluchten uit een slachthuis in New York. lees verder Nee, flauw grapje. Ik zal er zijn, tot 19.00 uur!
Nstyle08Z Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik vond het een heerlijke en geslaagde avond!
Sprunk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Het was zeker leuk. Jammer alleen dat die Kiwi niet kan rijden en mij van de baan stootte. Daardoor moest ik een half jaar omrijden en haalde Mythbuster mij een rondje in O, o, o, I FAILED @ GTA IV
Woetsha Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik ben nu pas gestopt, als laatste . Het was op het einde wel leuk met Mythbuster.
Nstyle08Z Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Maar... Ik bleef nog op tot 23:00u! Ik dacht dat jullie allang de hele volledig Meeting al hebben gestopt! Waarom! Waarom!
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Het was inderdaad een hele leuke geslaagde avond. Enkel spijtig dat Senneken niet kon joinen, en dan bij de laatste (of voorlaatste?) match uiteindelijk wel. Nouja, bedankt iedereen voor het komen, ik zal met Koe een der volgende dagen eens kijken naar de rangen.
Mythbuster Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Nstyle08Z, had dan ook op Live gebleven, xD ik had echt een paar keer gekeken of er nog mensen van KiWi online waren, maar alleen Woetsha was er verder nog, jou zag ik niet online hoor? :O Anyway, het was inderdaad een leuke avond weer, ben alleen verschrikkelijk slecht in alles waarbij je moet schieten, enige wat ik nog een beetje kan is gewoon Race, voor de rest wordt ik alleen maar omver geknalt xD Bewerkt: 9 mei 2009 door Mythbuster
Nstyle08Z Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Ik en Ghostbuster hebben net geGTA IVet met onze god mode aan en dan 1000 munitie rockets en dan 6 sterren en je mag vliegende mannetjes gaan tellen! Dan hebben we allebei zo'n onverwoestbare Phantom (truck fzo) gepakt en iedereen die ons hindert omver gereden! Kortom, speciaal voor onze Mythbuster, gemaakt door mij, zing maar De lyrics heb ik wat aangepast maar ze staan perfect! Gewoon het liedje aanzetten en de lyrics volgen. Ghostbusters Instrumental:Ghostbusters euhh, Not Instrumental/Full version If there's something strange in your neighborhood Who ya gonna call? Mythbuster! If there's something weird and it don't look goodWho ya gonna call? Mythbuster!I ain't afraid of no ghostsI ain't afraid of no ghosts If you're seeing things running through your headWho can ya call? Mythbuster! An invisible man sleeping in your bed Who ya gonna call? Mythbuster!I ain't afraid of no ghostsI ain't afraid of no ghosts Who ya gonna call? Mythbuster!If ya all alone pick up the phone and call Mythbuster! I ain't afraid of no ghosts I here it likes the ghost I ain't afraid of no ghost Yeah Yeah Yeah Yeah Who ya gonna call? Mythbuster!If you've had a dose of a freaky ghost baby Ya better call Mythbuster!Lemme tell ya something Bustin' makes me feel good!I ain't afraid of no ghosts I ain't afraid of no ghosts Don't get caught alone no no Mythbuster! When it comes through your door Unless you just want some moreI think you better call Mythbuster! Who ya gonna call? Mythbuster! Who ya gonna call? Mythbuster! I think you better call Mythbuster! Who ya gonna call? Mythbuster!I can't hear you Who ya gonna call? Mythbuster! Louder Mythbuster!Who ya gonna call? Mythbuster!Who can ya call? Mythbuster! Who ya gonna call? Mythbuster! Bewerkt: 9 mei 2009 door Nstyle08Z
Hanneswasco Geplaatst: 10 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Zo, Koe en ik hebben even over iedereen overlegd en we zijn tot het besluit gekomen dat enkele leden een hogere rang krijgen in KiWi United! Hieronder plaats ik een overzichtje van de gelukkigen: Naam Vorige rang Nieuwe rang! Woetsha KiWi lid Groentje Nstyle08Z Groentje Gerijpte KiWi Svenie KiWi lid Groentje Senneken KiWi lid Groentje Mythbuster KiWi lid Groentje Iedereen gefeliciteerd met z'n nieuwe rang! Voor de rest: volgende keer beter. ^^
Woetsha Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Joehoee, Groentjes 4 Life!! Wanneer is de volgende meeting?
Mythbuster Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 ASAP hoop ik xD Was laatst inderdaad dikke lol met Nikita, nooit geweten dat die Phantom totaal geen schade krijgt als je een auto raakt, alleen maar als je een muur raakt enzo xD. Groentjes FTW!!!!
Recommended Posts