Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ik hoop dat we niet 15 minuten moeten wachten achter Senneken tot dat hij de server binnenkomt en iedereen behalve zichzelf van de server gooit. :t

Hee ho, er konden 4 mensen joinen toen ik erbij was, jij was gewoon te sloom. :t

:puh:

Maar had toen wel wat meer team spirit verwacht. :N jullie proberen één keer me te joinen door een nieuwe match te starten, en dan spelen jullie een half uur zonder mij om nog eens te proberen. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Maar had toen wel wat meer team spirit verwacht. :N jullie proberen één keer me te joinen door een nieuwe match te starten, en dan spelen jullie een half uur zonder mij om nog eens te proberen. :-(

We hebben wel een paar keer geprobeerd hoor, in totaal hebben we zeker 6 keer een nieuwe server gemaakt, en slechts twee keer kon je joinen, de eerste keer konden dan vele andere niet joinen, en de tweede keer was alles gelukkig opgelost. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je Hannes, je doet je job enzo goed maar Megalid vind ik beter bij je passen. Waarom? Het is ook groen, zoals een kiwi. Maar ik vind blauw ook wel mooi :$ .

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je Hannes, je doet je job enzo goed maar Megalid vind ik beter bij je passen. Waarom? Het is ook groen, zoals een kiwi. Maar ik vind blauw ook wel mooi :$ .

Groen stond me inderdaad beter, maar ik ben blauw nu al gewoon. ^^

Herinnering: vanavond om 19u00 is er terug een meeting!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb juist multiplayer Race gedaan met 27 man. Je moest is weten wat voor rommel het was. Er spawnde zelfs skatepleinen in het midden van de weg.

Verder was de carsex in het openbaar met thundercover ook leuk.

1 fotootje

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: deze avond was echt zwaar verneukt. Die eerste tdm ok, maar de rest...

Vind je? Ik vond het nochtans erg leuk hoor...

Ik zal de screen van Woetsha uploaden in het fotoalbum van KiWi United. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: deze avond was echt zwaar verneukt. Die eerste tdm ok, maar de rest...

Vind je? Ik vond het nochtans erg leuk hoor...

Ik zal de screen van Woetsha uploaden in het fotoalbum van KiWi United. ;)

Ik niet. :N Die eerste TDM was wel leuk, in een coole omgeving. Die race met suv's was nogal saai, die tweede race met vrachtauto's is niet echt leuk als er ook mensen met brandweerwagens rijden aangezien die veel sneller gaan (wat het overigens onfair maakt) en als je dan toch eerst staat met een phantom op 1 bocht van de finish en dan ineens op je zij wordt gebeukt en iedereen je voorbij gaat.. En dan dat laatste op airport was ook klote, je kan niet eens aan een heli geraken omdat je wordt gedood door iemand die z'n heli's spawnt, en als je er dan een hebt kan je niet eens opstijgen. Fair he, een honkbalknuppel tegen een machine gun op een anihilator. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: deze avond was echt zwaar verneukt. Die eerste tdm ok, maar de rest...

Vind je? Ik vond het nochtans erg leuk hoor...

Ik zal de screen van Woetsha uploaden in het fotoalbum van KiWi United. ;)

Ik niet. :N Die eerste TDM was wel leuk, in een coole omgeving. Die race met suv's was nogal saai, die tweede race met vrachtauto's is niet echt leuk als er ook mensen met brandweerwagens rijden aangezien die veel sneller gaan (wat het overigens onfair maakt) en als je dan toch eerst staat met een phantom op 1 bocht van de finish en dan ineens op je zij wordt gebeukt en iedereen je voorbij gaat.. En dan dat laatste op airport was ook klote, je kan niet eens aan een heli geraken omdat je wordt gedood door iemand die z'n heli's spawnt, en als je er dan een hebt kan je niet eens opstijgen. Fair he, een honkbalknuppel tegen een machine gun op een anihilator. :-(

Normaal gezien mochten mensen in heli's niemand neerschieten als deze waren aan het opstijgen... En ik heb dat dan ook (bijna) niemand zien doen. Maarja, ik zal in het vervolg rekening houden met jouw voorkeuren enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: deze avond was echt zwaar verneukt. Die eerste tdm ok, maar de rest...

Ik heb dat gevoel eerder andersom. Bij de eerste TDM was ik echt kwaad doordat ik gewoon geen stap kon verzetten zonder neergeknald te worden door Hannes' sniper, maar de rest van de avond was gewoon top. :Y

Verder was de carsex in het openbaar met thundercover ook leuk.

Van die politieagent mocht het niet. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...