Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Mag hij nog komen op KiWi avonds dan?

Lijkt mij niet. Dit is een clan voor leden van GTAForum.nl en hij is geen lid meer van dit forum, dus lijkt mij het logisch dat je dan geen lid meer kan zijn van deze clan. Maar het is natuurlijk nog steeds de beslissing van Hannes en Koe. :puh:

:o Hoezo is hij opgepakt?

Omdat hij een waarschuwingsniveau van 100% heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heeft Nstyle08Z zich dusdanig misdragen op het forum dat hij gebanned is van het forum. Aangezien alleen leden van dit forum lid kunnen zijn van KiWi betekent dit ook het einde van zijn lidmaatschap in deze clan. Hij zal dus tijdens clan-bijeenkomsten geen uitnodiging meer ontvangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heeft Nstyle08Z zich dusdanig misdragen op het forum dat hij gebanned is van het forum. Aangezien alleen leden van dit forum lid kunnen zijn van KiWi betekent dit ook het einde van zijn lidmaatschap in deze clan. Hij zal dus tijdens clan-bijeenkomsten geen uitnodiging meer ontvangen.

Ik vind ook dat Nikita nog mag blijven op KiWi, hij misdroeg zich daar toch niet? :-( Hij was altijd vriendelijk, grappig en speelde goed mee. Overigens vond ik ook niet dat hij zich misdroeg op dit forum, behalve dat hij eens een dubbelaccount had gemaakt. Maar daar heb ik niet over te oordelen.

Maar Covesight heeft Pennywise ook niet laten vallen, ook al was hij hier gebanned.. Ik vind dat we 'm moeten steunen, en opkomen voor een goed KiWi lid dat door een banknuppel geraakt is. :{

Maar.. Maar.. maar.. .. :?:(:-(:cry: Pleeeeeasseee?! *smeekt enzo*... Shit zeg.. wat een domper :/ Nstyle was juist zo cool altijd :/

Idd, hij moet blijven! :cry:

Meeting vandaag was fun, en ik denk dat m'n connectie probleem (als ik dat al dan niet had) is opgelost door de stekker van m'n internet in een ander stopcontact te steken (internet via netstroom) . :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry Jongens,

Mijn PC en GTA IV gaan niet zo goed samen. Bij alleen al denken aan MP loopt mijn PC grandioos vast. Ik ga zeer binnenkort nieuwe hardware kopen (CPU e.d) en hoop dan weer fatsoenlijk te kunnen spelen.

@ senneken. De laatste keer dat ik er was misdroeg Nikita zich weldegelijk. Hij was de enigste de toen cheate. Ik weet niet hoe dat de afgelopen keren is gegaan, maar een tijd geleden cheate die nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Was gezellig!, voor zover ik het meegemaakt heb dan tenminste :puh: Toen ik een poging waagde om fraps aan te zetten ging het mis, helaas.

Owjah, bij die derby, misschien dat het aan mij ligt maar ik vond de ruimte toch wel akelig klein, beetje fatsoenlijk tempo maken en keihard rammen zat er niet echt in.

Link to comment
Delen op andere websites

'T is vrij risicovol om 'even' wat op te starten tijdens een spelletje MP, éénmaal Alt-Tab en je loopt het risico om er direct uit "gekicked" te worden door de server. Je kan fraps dan beter van te voren al aan hebben staan.

Die arena is groot genoeg en anders duurt het waarschijnlijk nog langer, nu hadden we met nog een paar minuten te gaan een duidelijke winnaar: Senneken. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Covesight heeft Pennywise ook niet laten vallen, ook al was hij hier gebanned.. Ik vind dat we 'm moeten steunen, en opkomen voor een goed KiWi lid dat door een banknuppel geraakt is. :{

Pennywise én Unmountable hebben we niet laten vallen. Laatsgenoemde ben ik toevallig tegengekomen in een server en die zit nu weer in Covesight, [sarcasme]mede door mijn overtuigingskracht.[/sarcasme]

Maarja, ik kan Koe en Hannes wel begrijpen, ze moeten ook het goede voorbeeld geven, en gebande leden toelaten op je meetings is nu niet echt een schoolvoorbeeld..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat Nikita nog mag blijven op KiWi, hij misdroeg zich daar toch niet? :-( Hij was altijd vriendelijk, grappig en speelde goed mee. Overigens vond ik ook niet dat hij zich misdroeg op dit forum, behalve dat hij eens een dubbelaccount had gemaakt. Maar daar heb ik niet over te oordelen.

Maar Covesight heeft Pennywise ook niet laten vallen, ook al was hij hier gebanned.. Ik vind dat we 'm moeten steunen, en opkomen voor een goed KiWi lid dat door een banknuppel geraakt is. :{

De crew van KiWi United heeft deze beslissing gemaakt, en we zullen deze dan ook niet veranderen. Hoe leuk het ook was met hem, we laten geen gebannede leden van GTAForum toe. En het maakt niet of Covesight dat nu doet of niet.

Mijn PC en GTA IV gaan niet zo goed samen. Bij alleen al denken aan MP loopt mijn PC grandioos vast. Ik ga zeer binnenkort nieuwe hardware kopen (CPU e.d) en hoop dan weer fatsoenlijk te kunnen spelen.

Veel succes! Laat het ons even weten als je al weet wat je gaat kopen! i7 processor @ 3,8 GHz met 2xGTX 295? :D

--

En ik wil dan nog één iets zeggen: Welkom Ymosky!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom Ymosky!!

By the way: Demo derby gister was weer erg leuk inderdaad. Was voor mij een beetje jammer dat m'n auto zo'n 80% schade had toen een brandende Mania me tegen de muur duwde en hij daar tot ontploffing kwam, was ineens heel m'n voorwiel naar binnen gedrukt en motor bijna kapot, maarja, moet ik maar beter rijden :7

Link to comment
Delen op andere websites

'T is vrij risicovol om 'even' wat op te starten tijdens een spelletje MP

Daar ben ik inderdaad achtergekomen intussen, ik ben SA:MP gewend zegmaar :puh:

En ik wil dan nog één iets zeggen: Welkom Ymosky!

Tnx!! rondje voor de hele zaak :dans::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...