Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Weinig van de update gemerkt, behalve dat ik weer online kon spelen. ^_^

Note: senneken was ook online, maar reageerd óf niet op mijn uitnodiging, óf kon niet joinen. Maar in principe waren we dus met drie - nog steeds belachelijk laag. Misschien maar weer eens een nieuwe stemming houden over de dag via PB?

Ik heb geen uitnodiging gekregen, en dacht dus dat niemand samen aan 't spelen was. :N Dus was ik ook vrij snel weer weg.

Link to comment
Delen op andere websites

En we hebben een nieuw lid, namelijk F1Master007! Welkom in de clan, en ik vraag je vriendelijk om alle andere clanleden toe te voegen aan je vriendenlijst van Games for Windows LIVE. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personel Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een KiWi erbij! Welkom F1Master007! A.s. vrijdag is de eerstvolgende meeting, zorg dat je om 19:00 online bent met GTA IV. ^_^

Vrijdag? dan is er toch IV Open Tournaments? Hannes zei dat we dan geen meeting hebben

Grz GTA_MasterNL

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een KiWi erbij! Welkom F1Master007! A.s. vrijdag is de eerstvolgende meeting, zorg dat je om 19:00 online bent met GTA IV. ^_^

Vrijdag? dan is er toch IV Open Tournaments? Hannes zei dat we dan geen meeting hebben

Grz GTA_MasterNL

Inderdaad ons Koetje is een beetje verstrooid. :puh:

@ Djmaddox: zal ik veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jesperkaj en Venzio stonden al een tijdje op "Validerend", ze zijn regelmatig aangesproken (via PB) op hun afwezigheid / inactiviteit. Beide zijn niet één keer of hooguit 1x aanwezig geweest en dat is niet echt de strekking van deze clan. Vanaf heden zijn deze twee leden dus geen lid meer van KiWi United. Overigens had Dizzee zelf al laten weten uit de clan te willen stappen, hij stond ook al een tijdje niet meer in de ledenlijst.

Wat betreft m'n vorige post .... ik was idd een beetje verstrooid, Maxima zou mij "een beetje dom" hebben genoemd. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

was ff op honkbal training dus kon ik niet zo snel reageren.

Jammer van het leden verlies , maar ik ben er nu bij en zal graag aan de clan meewerken.

Ik voeg jullie allemaal even toe.

Mijn gamertag:f1timmy ( ja ik weet het, geen F1master007)

Link to comment
Delen op andere websites

:O Ik weet dat ik gene lid ben maarja, ik heb eindelijk GTA4 gedown ehh gekocht maar ik weet nog steeds niet of ik hem aankan aangezien ik hem nu bij een vriend speel, ik wil misschien later wel de specs posten, trouwens kan je ook in 2 clans tegelijk zitten? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

:O Ik weet dat ik gene lid ben maarja, ik heb eindelijk GTA4 gedown ehh gekocht maar ik weet nog steeds niet of ik hem aankan aangezien ik hem nu bij een vriend speel, ik wil misschien later wel de specs posten, trouwens kan je ook in 2 clans tegelijk zitten? ^_^

denk dat het niet echt kan, vooral als het een clan is van het gtaforum. Als je in de clan wilt dan meot je contact opnemen met Hanneswasco of KoE Mzungu.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom F1Master! :dans:

Maar goed, even een eerlijk moment:

Ik vind deze Clan wel wat lame in vergelijking met andere IV clans.. Niet dat ik hier weg wil fzo, maar zij lijken me veel meer te organiseren, en ook veul meer samen te komen/online te spelen. Eén keer per week een meetingkje dat al stopt na een uur of twee is me wat magertjes. En nu valt deze nog eens weg ook, door IV tournaments..

Link to comment
Delen op andere websites

trouwens kan je ook in 2 clans tegelijk zitten? ^_^

Als het voor twee verschillende consoles is, dan zou er wel het een en ander mogelijk kunnen zijn. :puh:

Eén keer per week een meetingkje dat al stopt na een uur of twee is me wat magertjes.

En zelfs dat wordt niet eens door iedereen gered... Ik vind het prima hoor, meerdere meetings per week, maar zelf gaat me dat niet lukken, enkel in het weekend komt het voor mij uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog welkom in de clan F1Master007 (k dagt dat jij dat eerder tegen mij had kunne zeggen, maar nee) :puh:

Ik vind eigenlijk ook wel dat we niet zo heel veel doen, ik ben nu eindelijk van mij toetsweek af, dus k kan weer een beetje normaal GTA IV spelen. Misschien is idd leuk als we gwn meerder dagen op een tijdstip een meeting te hebben.

Nu zit ik elke vrijdag uit te kijken naar een meeting, en dan kan ik op t laatste moment weer niet :duh:

Grz GTA_MasterNL

(EDIT: spelfoutje)

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

trouwens kan je ook in 2 clans tegelijk zitten? ^_^

Als het voor twee verschillende consoles is, dan zou er wel het een en ander mogelijk kunnen zijn. :puh:

Eén keer per week een meetingkje dat al stopt na een uur of twee is me wat magertjes.

En zelfs dat wordt niet eens door iedereen gered... Ik vind het prima hoor, meerdere meetings per week, maar zelf gaat me dat niet lukken, enkel in het weekend komt het voor mij uit.

Ik heb GTA4 op de PS3 en daar speel ik met LibertyKillerZ, maar ik ga hem ook voor de PC kopen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de PS3-sectie van LibertyKillerZ ziet, dan zie ik geen probleem dat je ons ook joint, zo mag je ook voor andere games een clan joinen enzo. ;)

Over de weinige meetings: ik zou ook wel wat meer willen spelen maar als er zelf al zo weinig volk komt op die ene meeting in de week, hoeveel volk komt er dan wel niet op meerdere meetings in de week? Daarnaast zijn vele mensen enkel vrij in het weekend. Ik zal binnenkort nog eens een PB-enquête laten rond gaan waar iedereen z'n mening kan geven over hoeveel meetings we moeten spelen in de week, wat en wanneer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...