Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

De meeting was bij mij ook geslaagd ( alleen jammer dat jarno een beetje ziek werd). Ik heb nooit last van connectie problemen en heb ook geen router, dus misschien ligt het dus echt aan die router. Gta_MasterNL heeft ook een router en dat werkt voor geen meter. Maar als hij de router eruit haalt dan kan hij opeens vloeiend spelen. Dus het zit er dik in dat het door de routers komt. hopelijk kunnen de meesten dit oplossen of eenmalig eens kijken of het zonder router beter gaat en dan een oplossing zoeken.

Nou moet ik weer leren voor herexamen anders ga ik niet over.

Doei :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

De meeting was bij mij ook geslaagd ( alleen jammer dat jarno een beetje ziek werd). Ik heb nooit last van connectie problemen en heb ook geen router, dus misschien ligt het dus echt aan die router. Gta_MasterNL heeft ook een router en dat werkt voor geen meter. Maar als hij de router eruit haalt dan kan hij opeens vloeiend spelen. Dus het zit er dik in dat het door de routers komt. hopelijk kunnen de meesten dit oplossen of eenmalig eens kijken of het zonder router beter gaat en dan een oplossing zoeken.

Nou moet ik weer leren voor herexamen anders ga ik niet over.

Doei :cya:

Ja was echt rot had ineens buikpijn gekregen :(

Link to comment
Delen op andere websites

YEEEEEEEEEEEE :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

heb me herexamen GEHAALD! NU KAN IK LEKKER GAMEN! 8):bier:

ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE STEUN ( VOORAL MSN EN XFIRE).

^_^:tu::Y:)8);)0_0 0_0 :*D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd tim dat je geslaagd bent voor je herexamen,

blijven we tog nog in dezelde klas zitten zodat we nog steeds veel kunnen lullen over GTA en Computers op school en tijdens de les. :bier:

Grz Sandro

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had in de week ervoor namelijk die update uitgevoerd, en met die update zijn al mn graphics instellingen die normaal erg laag staan weer terug gezet naar medium en high.

Waren bij jou ook alle graphics-instellingen anders? Dat had ik vrijdag, zat ik opeens op 800x600 te spelen en was het allemaal wazig. :7 Gelukkig had ik GTA4 bijtijds opgestart.

Link to comment
Delen op andere websites

YEEEEEEEEEEEE :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

heb me herexamen GEHAALD! NU KAN IK LEKKER GAMEN! 8):bier:

ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE STEUN ( VOORAL MSN EN XFIRE).

^_^:tu::Y:)8);)0_0 0_0 :*D

:cya:

Gefeliciteerd :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

YEEEEEEEEEEEE :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

heb me herexamen GEHAALD! NU KAN IK LEKKER GAMEN! 8):bier:

ALLEMAAL BEDANKT VOOR DE STEUN ( VOORAL MSN EN XFIRE).

^_^:tu::Y:)8);)0_0 0_0 :*D

:cya:

gefeliciteerd :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd :D

Jij doet mij altijd denken aan

liedje. :puh:

Lol toen ik op de link wouw klikken dacht ik meer aan iets van mythbusters achtig, zoals t intro liedje van t programma of een of andere raare uitspraak van adam van de mythbusters :puh: ,

maar dit komt ook wel aardig in de richting :puh:

Grz GTA

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

gefeliciteerd!
Gefeliciteerd tim dat je geslaagd bent voor je herexamen,

blijven we tog nog in dezelde klas zitten zodat we nog steeds veel kunnen lullen over GTA en Computers op school en tijdens de les. :bier:

Grz Sandro

Gefeliciteerd :dans:
Gefeliciteerd :D
gefeliciteerd :tu:

Dank jullie allemaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mocht het nog niet duidelijk zijn: vanavond om 19uur is er alweer een meeting. ;)

Zoals ik al gezegt had tegen jou op xfire, mijn -memrestrict doet het niet meer. Ik zal het nog wel proberen te fixen. En als het vanavond nog onweert(bij mij ontweert het) kom ik niet want mn voeding is al 2x kapotgegaan door onweer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...