Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Hannes en KoE, ik denk dat ik misschien beter uit de clan kan gaan, ik vind het heel jammer, maar vandaag had ik dus net weer afgesproken met m'n vriendin, had er helemaal niet meer aan gedacht dat het vrijdag is. Ik zal kijken of ik nog even langs kan komen zo. K ga eerst douche, en daarna spreek ik af hoe laat ik daarheen ga, dus als ik nog genoeg tijd heb kom ik wel even langs.

Tis alleen zo dat ik al bijna de hele week elke dag naar haar toe ga, en ik denk dat dat wel even zo blijft, dus dat ik vaker meetings ga missen... Dus het is een beetje klote om dan in de clan te blijven terwijl ik er steeds niet ben, wat vinden jullie?

Ik vind dat je zaterdag t/m donderdag met je vriendin moet uitgaan en vrijdag tot 19:00 uur. ^_^ Kortom: blijf bij KiWi!

:cya: Welkom jenske94!

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent kort van stof kiwi :puh: . Ik zal dan maar wat meer duidelijkheid geven. De bedoeling is dat we gaan voorstellen om de meetings om de week te laten wisselen: de ene week op de vrijdag en de andere week op de zaterdag. Uiteraard willen we graag jullie mening daarover weten. Het één en ander zal morgen verder worden besproken tijdens de meeting. Als er genoeg animo voor is zal volgende week de meeting dus op zaterdag gaan plaatsvinden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom jenske94 :dans::bier:

En vanaf nu heb ik eindelijk vakantie!!! :)

Verwacht vanavond alleen niet te veel van me, laatste werkdagje was een beetje zwaar. Voel me een beetje slapjes nu :{

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry jongens, was het helemaal vergeten :7 Ik had er nog zo naar uitgekeken en ben het vergeten :-( Ik heb niet zo'n probleem met dat afwissel gedoe. Ik kan op allebij de dagen wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende week zo de meeting dus normaal op zaterdag doorgaan, maar aangezien het dan een nieuwe IV: Open Tournament is (vergeet jullie zeker niet in te schrijven!) kan die meeting niet doorgaan, en zal deze dus op vrijdag gehouden worden. ^^

Volgende meeting is dus op vrijdag 24 juli, om 19 uur!

Link to comment
Delen op andere websites

Even over zaterdagavond, excuus dat ik wel heel erg vlug weer weg was. Het ging gewoon werkelijk voor geen meter, had misschien beter voor mij geweest als we niet in team-verband hadden gespeeld... had ik gewoon lekker een beetje half slapend kunnen rondlopen zonder dat iemand er last van had :puh:

Maaruh, ik denk dat Koe 2 weken terug wel gelijk had wat betreft mn pc / lost connecties. Eerst dacht ik dat het aan mn pc zelf zou liggen, maar sinds zaterdag weet ik (bijna) zeker dat het mn internet was. Ik werd er zaterdag uitgegooid met "your pc is running too slow" toen ik gewoon stilstond en er niets gebeurde van explosie's ofzo. Later op de avond merkte ik ook dat mn internet af en toe gewoon wegvalt.. :-(

Ik vrees dat dat eraan ligt dat mn ISRA-punt op dit moment (al bijna een jaar) buiten tegen de muur geschroefd zit.. niet echt een geweldige oplossing dus, ben geen klant van KPN dus wouden ze niet verleggen. Wil ik wel laten verleggen, maar dat mag ik pas in het najaar laten doen. (schijnt dat ik niet in de bloementuin mag gaan graven ofzo... :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek mensen die GTA IV modding willen leren. :eten: Zijn er toevallig mensen van de clan (behalve HannesWasco, die heeft al iets laten weten :D ) die willen beginnen IV modden? Het lijkt me geweldig om met een groepje te werken, en dan bij de download te zetten '*naam*naam*naam*naam* from KiWi Clan' fzoiets. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek mensen die GTA IV modding willen leren. :eten: Zijn er toevallig mensen van de clan (behalve HannesWasco, die heeft al iets laten weten :D ) die willen beginnen IV modden? Het lijkt me geweldig om met een groepje te werken, en dan bij de download te zetten '*naam*naam*naam*naam* from KiWi Clan' fzoiets. :puh:

Ik zou me graag willen aanmelden voor senneken's modding group :puh:

Ik heb er helaas zelf geen verstand van, maar tim (F1Master007) weet er wel wat van en die kan me wel helpen, (hoop ik), als ik er helemaal nix van begrijp, want hij woont vlakbij me. Alleen nog iets, ik ga dinsdag al weer op vakantie, (k ben nog pas 1 dag thuis maarja...), dus doe ik pas mee na de vakantie.

Grz Sandro

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek mensen die GTA IV modding willen leren. :eten: Zijn er toevallig mensen van de clan (behalve HannesWasco, die heeft al iets laten weten :D ) die willen beginnen IV modden? Het lijkt me geweldig om met een groepje te werken, en dan bij de download te zetten '*naam*naam*naam*naam* from KiWi Clan' fzoiets. :puh:

Ik zou me graag willen aanmelden voor senneken's modding group :puh:

Ik heb er helaas zelf geen verstand van, maar tim (F1Master007) weet er wel wat van en die kan me wel helpen, (hoop ik), als ik er helemaal nix van begrijp, want hij woont vlakbij me. Alleen nog iets, ik ga dinsdag al weer op vakantie, (k ben nog pas 1 dag thuis maarja...), dus doe ik pas mee na de vakantie.

Grz Sandro

nice, dat zijn er dan al drie. :D F1Master007 was ik inderdaad nog vergeten, hij heeft ook al laten weten te willen helpen. :puh:

@ Hannes en Koe: Overigens wil ik hiermee niet de KiWi clan kapen ofzo, via MSN kunnen we gewoon samenwerken/elkaar aanleren en helpen. Als 'KiWi clan' niet mag gebruikt worden als verzamelnaam, zeg 't dan. :)

EDIT: verkeerde quote verwijderd.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...