Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ik ben terug jongens, maar na een busrit van 20 uur heb je geen zin om GTA IV te spelen. Dus vanavond zal ik geen meeting organiseren. Jullie kunnen natuurlijk wel gewoon zelf initiatief nemen en zelf een server maken en iedereen uitnodigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond had ik geen mogelijkheid, vanavond geen zin en tevens was er eigenlijk ook niks afgesproken. :puh: Dus, Hannes, wanneer is de volgende meeting? :D

De volgende meeting zal doorgaan op zaterdag 15 augustus, al kan daar nog verandering in komen aangezien ik hetzelfde probleem heb als Mythbuster. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of er vanavond of morgen een meeting is? maar even het volgende: Een poosje terug is er een update van Windows Live verschenen.

Er zullen denk ik vast wel leden zijn die door vakantie e.d. die update nog niet uitgevoerd hebben. Doe dat wel op tijd, zodat je niet vlak voor de aanvang van de meeting voor verassingen komt te staan. (Zonder die update kun je namelijk niet spelen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of er vanavond of morgen een meeting is? maar even het volgende: Een poosje terug is er een update van Windows Live verschenen.

Er zullen denk ik vast wel leden zijn die door vakantie e.d. die update nog niet uitgevoerd hebben. Doe dat wel op tijd, zodat je niet vlak voor de aanvang van de meeting voor verassingen komt te staan. (Zonder die update kun je namelijk niet spelen)

Bedankt voor het melden Ymosky, want ik zou ook voor die verassing gestaan hebben.

Ik verzet de meeting naar vanavond 19u00! Hopelijk kunnen jullie er allemaal bij zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Gisterenavond waren we maar met z'n vieren, maar het was buitengewoon gezellig! Die co-op modes is goed voor het teamwork, en de rest was ook wel tof. ^^ Enkel de eerste Team Mafia Work was een héél klein beetje oneerlijk, maar who cares? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is er vandaag ook nog een meeting? :eten:

Sorry dat ik er niet bij kon zijn en niet verwittigd had, maar ik moest naar een feestje. :)

Geen probleem, ik had het ook nogal laat beslist. Vanavond geen meeting georganiseerd door mij, maar jullie mogen tussendoor gerust zelf wat organiseren hoor. Het hoeft niet altijd van de KiWi crew te komen hoor. ;)

>>> Door Svenie: Lui. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...