Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

1. De meeting is vanavond Senne, dus je kan er nog bij zijn. ;)

2. Ja, ik heb die gekocht maar ze hebben me achteraf een mailtje gestuurd dat er een foutje is gebeurd en ik dus 500 euro moest betalen. Dan heb ik de bestelling maar geannuleerd. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt iemand van jullie toevallig Trackmania? morgenavond (dinsdag) ben ik van plan ff te gaan spelen, ongeveer 20:00 tot 21:00..

Ben te vinden onder de naam "Ymosky" en zit in de server "Twitriba" in Zeeland. Dat spel is trouwens gratis te downloaden. Kom maar op... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt iemand van jullie toevallig Trackmania? morgenavond (dinsdag) ben ik van plan ff te gaan spelen, ongeveer 20:00 tot 21:00..

Ik ben er toevallig vorige week mee begonnen. Als ik er aan denk, zal ik je joinen, al heb ik nog niet online gespeeld. :puh:

Nickname is trouwens thundercover...

Link to comment
Delen op andere websites

Was leuk! :tu:

Wat me nog steeds iedere keer verbaasd is het aantal spelers met dat spel.. zit je ff met z'n 3en te spelen en even daarna zit "opeens" de server vol :puh:

Zouden we eigenlijk eens met de hele clan moeten doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Was zeker lachen met die onmogelijke banen. :D Alleen ging je mede-admin in de fout door mij een warn te geven, omdat ik zou hebben gescholden... Weet niet of hij die warn al verwijderd heeft, maar gelukkig had hij later wel de goede te pakken.

Doen we vaker, Yme! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

TRACKMANIA!

Liek oh em geez, waarom zeggen jullie niet eerder dat jullie dat spelen? :-( Ik ben er al meer dan een jaar verslaafd aan (al is het ietwat minder de laatste tijd). Als iemand eens zin heeft in online samen (ik ken een paar geweldige servers :D ), laat dan een reactietje achter. Niekneem is senneken. :Y

Zou eigenlijk erg leuk zijn, met heel de KiWi clan een paar servers ownen. :eten:

Overigens kan ik er op zaterdagen niet lang bij zijn denk ik, aangezien ik nu bij OWN zit en op de groepsgesprekken aanwezig moet zijn.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

De groepsgesprekken beginnen meestal pas rond 20 uur, dus je kan dan toch zeker een uurtje aanwezig zijn. ;)

De meeting van morgen is natuurlijk voor GTA IV, want dat is dan ook hét spel van onze clan. Ik zal binnenkort eens Trackmania installeren, en we kunnen dan eventueel ook meetings voor dat spel organiseren, mocht er genoeg interesse in zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...