Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Ik was de laatste weken wat afwezig maar ik probeer er bij de volgende meeting weer te zijn :D

Ik raak soms alleen wel in de war wanneer die meeting is want de ene week is het op zaterdag en de andere op vrijdag dus misschien kun je afspreken om op de even weken vrijdag te doen en de oneven weken op zaterdag of andersom? :puh:

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

:dans: :dans: Yeeeeeh ik weet nu waar het probleem ligt me me pc :dans: :dans: dus ga ik dat verhelpen maar gta4 loopt nu ook al soepel. :tu: Ik heb nu al zin in de volgende meeting want ik heb wel 1 maand zonder gta 4 gezeten

zie ik jullie weer bij de volgende meeting :cya: kan echt neit wachten( jammer dat ik vanavond net heb gemist :-( )

EDIT:enige waar ik nog problemen mee heb is de filecheck fix maar ik denk dat er niks anders op zit dan het een beetje te herstelen via backups

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

De meeting vandaag was leuk, maar toch waren we met niet zoveel mensen. We hebben eerst ff free mode gedaan, waarbij djmaddox steeds drunk cam kreeg, dus die quitte om het te verhelpen. Daarna waren alleen ymosky en ik nog over. :puh: Later tijdens Mafiya work was wel leuker. Daar waren djmaddox en Thundercover ook van de partij. Ik heb helaas geen screenshots kunnen bemachten, omdat ik een in-game bug had met xfire :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

statueofhappiness.jpg

Verslag: KiWi United Meeting - Vrijdag 4 september 2009

Aanwezigen: Thundercover, GTA_MasterNL en Ymosky


De meeting begon vandaag wel wat moeizaam, Router, Nat, Crash, Dronken poppetjes enz., Dat schoot niet echt op.. maar vooruit, na heel lang wachten en na een kwartier mezelf grondig verveelt te hebben, zittend in het leuke autootje van GTAmaster ( :sst: ) kunnen we eindelijk van start.

kiwi_001.jpg
We begonnen met Mafiya Work. Hierin moesten we verschillende klusjes doen voor Petrovic. Allereerst was het de bedoeling om een motor grondig de vernieling in te helpen. Helaas had ik de opdracht niet erg goed gelezen.. was er al op gaan zitten, rondje's omheen gelopen.. wat moet ik daaaar nu weer mee doen. Totdat Thundercover mij neerknalde gelijk de motor tot een stuk oud roest degradeerde en daarmee de missie voltooide.

Verder deden we nog wat andere klusje's voor onze goed betalende opdrachtgever. Na 2 ronde's Mafiya Work te hebben gespeeld hielden we het dit keer weer voor gezien. Hopelijk zullen er volgende week meer leden aanwezig zijn op de meeting die op zaterdag 12 september gehouden zal worden. (datum onder voorbehoud)

Ben je lid van KiWi United? Hup.. spelen jij! En ben je nog geen lid van deze clan, speel je GTA IV op de pc en zou je graag eens meedoen? Lees dan de eerste post in dit topic eens door en stuur daarna vlug een PB naar Hanneswasco of KoE_Mzungu


Ps. Het was een rustige avond, maar ik heb toch maar een poging gewaagd om een verslagje te schrijven.. hopelijk vinden jullie het wat..

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi verslag Ymosky. Als je dit elke week zou kunnen doen, en er dan ook wat meer gebeurd is tijdens de meeting, zou dit echt fantastisch zijn! :)

Volgende meeting zal hoogstwaarschijnlijk doorgaan op zaterdag 12 september.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks! :)

Ik zal proberen om het elke week te doen, als er wat meer leden aanwezig zijn zal er vast ook wel wat meer gebeuren. :puh:

Ik hoop alleen wel dat het iemand lukt om wat foto's/screens te maken, btw: opsturen ervan kan eventueel via mail, mn msn-adres staat in m'n profiel, mailtjes die daarop binnenkomen worden netjes naar mn gewone mail-adres doorgestuurd :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, ik hoop er deze vrijdag ook weer bij te zijn!

@hieronder: W/e, Zaterdag dan xD

Maar ik weet nog niet of ik kan komen, m'n ouders zijn dan naar Zwitserland en m'n vriendin komt slapen dus... En om nou als zij er is IV te gaan doen, weet niet of dat zo'n goed idee is...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

ik hou namelijk van meisjes.

Wat een onzin.. :t

Maaruh.. moet vast wel lukken. :tu:

De meisjes kunnen niet wachten om me te zien en ik vertrek dus al in de namiddag, misschien is het een vluggertje en ben ik al om 7 uur terug! De kans dat ik er bij ben is dus nog bestaande. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...