Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Sorry, ik was hier vergeten te melden dat ik mogelijk afwezig kon zijn. Ik zat met mijn gedachten enkel bij OWN. :$

Maar ja, ik zie nu ook niemand online, dus veel waren er sowieso niet. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik was hier vergeten te melden dat ik mogelijk afwezig kon zijn. Ik zat met mijn gedachten enkel bij OWN. :$

Maar ja, ik zie nu ook niemand online, dus veel waren er sowieso niet. :-(

Eerst waren Hanneswasco en Mania-92 er, later nadat gta iv 5x gecrashed was bij mij kwam ik er ook bij. 15Min later moest Mania-92 gaan want anders miste hij de bus en mn zus zei dat mn vrienden voor de deur stonden(om naar de bios te gaan) dus ik deed snel mn PC uit en rende naar beneden; er stond toen iemand voor de deur die aan het verkeerde adres was, dus niet mn vrienden -.-''. Dus ik weer naar boven rennen, PC aan, maar toen had Hanneswasco geen zin meer om te gta iv'en. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond weer een meeting zeker? Als het zo is zal ik proberen er bij te zijn :puh:

En nog even iets anders: Ik stel voor dat we proberen om na iedere meeting een kort verhaaltje te schrijven over het verloop ervan met een paar plaatjes erbij en dat posten we in dit topic. Hoeft niet zo lang of ingewikkeld te zijn, er kan bijvoorbeeld gemeld worden welke modes we gespeeld hebben, wie er meedeed, wie er gewonnen heeft, wat grappige gebeurtenissen omschrijven enz. met een paar leuke bijbehorende plaatjes erbij (die kunnen dan ook gelijk in ons fotoalbum geplakt worden)

Op die manier denk ik dat het clan-talk topic wel wat interessanter word dan met alleen een serie posts zo van: "vanavond meeting" .. "ik kan niet" .. "ik kan wel" .. "was cool" .. "morgenavond meeting". En het zorgt er ook gelijk voor dat de clan meer en leukere activiteit uitstraalt. En daarmee zal het (volgens mij) eerder lukken om meer leden te krijgen, en bestaande leden blijven misschien ook langer en vaker plakken als het gezellig is :tu:

Als laatste: verhaaltjes typen enzo kan ik wel, maar foto's/screens gaat me beslist niet lukken :puh:. Dat zou dan een leuk klusje zijn voor iemand met een snelle pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je voor het meedenken Ymosky. Als eerste wil ik zeggen dat het vanavond inderdaad meeting is. Om 19u00, zoals gewoonlijk.

Als tweede lijkt dit me een goed idee. Ik wil af en toe wel wat screens maken, als jij daar graag nog wat verhaaltjes enzo wilt bijmaken dan mag je dat gerust doen. Ik stel voor, aan iedereen met een goede pc, om bij elke meeting wat screens proberen te maken en deze door te sturen naar Ymosky? :D

Ten derde vind ik ook dat het in het clantopic hier niet bepaald gezellig is en dat er ook bijna nooit gepost wordt. Dit komt volgens mij omdat er geen spammers in de clan zitten (:7) en omdat vele volgens mij ook GTA IV een beetje beu zijn, of andere dingen te doen hebben. Dit is bij mij eigenlijk zo. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit momenteel in wat persoonlijke problemen, en dus zou ik het appreciëren mocht iemand de meeting willen overnemen?

Ik zou het wel willen doen, alleen heb ik niet iedereen zn LIVE ID

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit momenteel in wat persoonlijke problemen, en dus zou ik het appreciëren mocht iemand de meeting willen overnemen?

Ik zou het wel willen doen, alleen heb ik niet iedereen zn LIVE ID

Snel iedereen toevoegen dan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...