Jump to content

KiWi United


Hanneswasco

Recommended Posts

Bij Team Deathmatch gaat het allemaal rond tactiek, dus je moet dan gewoon binnen je team iets afspreken of gewoon zo slim zijn om ergens te schuilen en wachten totdat het andere team in je val trapt. :puh:

Djdeel aka jessy, voor jou hebben we het slechte nieuws dat we je uit de clan zetten. Bij de proefmeeting was je al redelijk irritant en dus hebben we je dan maar toegelaten als Validerend lid. Dat betekend dat als je dan nog eens irritant was je uit de clan werd gezet, en je was gisterenavond ook irritant, dus zijn wij genoodzaakt om je uit de clan te zetten...

Woetsha, ik zal deze week eens werk maken van de teruggestuurde vragenlijsten en eventueel meerdere meetings plannen op andere data. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Boehoehoe :cry:

Ben de halve ochtend bezig geweest met stekkertjes op mn utp kabel te zetten, netjes kleurtjes op volgerde, heel voorzichtig aan en het werkt nog steeds niet... :$

*gaat een utp kabel met zn tanden aan stukjes scheuren :-( *

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook wel grappig was dat ik maar 1 keer dood ging, voor de rest kwam niemand op mij af of ik op jullie. :7

Lol, jij was toch diegene die een heel stuk verderop ging zwemmen ofzo? (bij de eerste DM). Ik was eerst nog achter je aan gegaan, maar dacht op den duur van, laat maar zitten :puh:

ps. gelukkig is de race met Open Tournament niet met helikopter :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil heel graag meedoen met open tournaments want ik ben heel goed in race maar ik krijg nu altijd de error NAT Too strict op de PC terwijl hij het op de 360 gewoon doet... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

dan doe je toch mee op je 360?

of voor die tijd zorgen dat je pc weer werkt :puh: die error klinkt alsof er iets mis is met je internetverbinding, routerinstelling of iets in die richting?

Link to comment
Delen op andere websites

dan doe je toch mee op je 360?

of voor die tijd zorgen dat je pc weer werkt :puh: die error klinkt alsof er iets mis is met je internetverbinding, routerinstelling of iets in die richting?

Sinds ik Windows 7 heb doet hij het niet meer, daarvoor met XP deed hij het wel. En ik weet niet wanneer Open Tournaments is maar 24 juli loopt mn LIVE abbonement af.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds ik Windows 7 heb doet hij het niet meer, daarvoor met XP deed hij het wel. En ik weet niet wanneer Open Tournaments is maar 24 juli loopt mn LIVE abbonement af.

Maar dat heb je toch niet nodig voor op de PC te spelen? :7

Nouja, zet gewoon even je firewall af als je GTA IV speelt. Of probeer eens een andere firewall. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds ik Windows 7 heb doet hij het niet meer, daarvoor met XP deed hij het wel. En ik weet niet wanneer Open Tournaments is maar 24 juli loopt mn LIVE abbonement af.

Maar dat heb je toch niet nodig voor op de PC te spelen? :7

Nouja, zet gewoon even je firewall af als je GTA IV speelt. Of probeer eens een andere firewall. ;)

Lees even vanaf hier naar beneden en dan zal je het snappen. :)

En als ik mn firewall uit doe dan staat dat NAT too strict er.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees even vanaf hier naar beneden en dan zal je het snappen. :)

En als ik mn firewall uit doe dan staat dat NAT too strict er.

Ah ok, nu snap ik het. Had over dat berichtje heen gelezen.

Heb je dit al geprobeerd? Of was jij diegene die een andere router had dan in dat topic?

Link to comment
Delen op andere websites

Lees even vanaf hier naar beneden en dan zal je het snappen. :)

En als ik mn firewall uit doe dan staat dat NAT too strict er.

Ah ok, nu snap ik het. Had over dat berichtje heen gelezen.

Heb je dit al geprobeerd? Of was jij diegene die een andere router had dan in dat topic?

Ik heb een siemens roeter. Maar het probleem ligt denk ik niet bij de roeter want eerst deed hij het wel en op de 360 heb ik geen problemen... Ik zal nog wel even kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag joinen:

Naam: jenske94

Gamertag: gta 4 <3 = jenske94

Headset: Ja

Motivatie: ik vind gta tof maar soms verveel ik me en dan is wat fun en teamwork precies wat ik nodig heb :)

Je bent toegelaten. :dans:

Welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...