jeroen.engeler Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 Dan kun je ervoor kiezen om in prestige te gaan, begin je weer helemaal overnieuw. Dus voor de mensen die echt verder willen. En ik merk dat ik ineens slechter word. Ik haal geen Killstreaks meer (normaal vond ik dat allemaal wel makkelijk) en steeds meer dingen willen gewoon echt niet lukken. Misschien omdat ik nu ben overgestapt naar een ACR, maar die is nog fijner dan de SCAR. Ik snap het echt niet Haha gewoon een dieptepunt, heb ik vorige week ook gehad. Maar heb nu de AK-47 en ik sta meestal wel weer bovenaan met de meeste kills. Dus daar moet je even overheen komen, maar daarna gaat het beter dan ooit hoor. Ik vind het wel jammer dat ik nog nooit een Nuke heb gehad, maarja zal wel komen omdat ik alleen maar team deathmatch express speel. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Damn, ik wil dit spel echt heel graag hebben.. Mag hem niet van me vader omdat er geen 'educatieve' waarde aan zit Dus nu moet ik een reden bedenken waarom ik schieten op mensen zo leuk vind, normaal mag ik het spel wel hebben maar hij heeft het fimpje gezien van de missie: 'No Russian' Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Zeg dat iedereen het speelt en dat je als enigste achterloopt op iedereen. En het heel graag wilt hebben. Of betaal het met je eigen geld, dan kan hij er niks van zeggen. Reageren
AwiVC Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Daarnet, niet normaal. Een gast die alweer prestige 60 was, hoeveelste prestige weet ik niet. Heb drie matches tegen hem gespeeld, en na nog geen twee minuten spelen had hij drie keer op rij een nuke. No-life of hacker, een andere verklaring vind ik niet. Dan is het waarschijnlijk gewoon een persoon met veel skills, wat ik nu vaak heb zijn mensen met lvl 70 en 1 prestige die dan als emblem het ronddraaiende nukeje hebben en vervolgens onderaan staan in een match met 3:1:19 ofzo (Kill:Assist:Death).. dat zijn de duidelijke hackers, vrij irritant, snap ook niet wat ze ermee proberen te bereiken xd Damn, ik wil dit spel echt heel graag hebben.. Mag hem niet van me vader omdat er geen 'educatieve' waarde aan zit Dus nu moet ik een reden bedenken waarom ik schieten op mensen zo leuk vind, normaal mag ik het spel wel hebben maar hij heeft het fimpje gezien van de missie: 'No Russian' Probeer je vader ervan te overtuigen dat je inziet dat het maar een spel is, je snapt dat je in het echte leven niet zomaar een vliegveld binnen kan stappen om random passagiers neer te knallen.. Je snapt dat je in het echte leven gewoon morsdood bent na meer dan 30 schoten en dat je niet na elk salvo even kan schuilen om vervolgens helemaal gezond weer tevoorschijn te komen. Je vind het ook heel erg dat oorlog bestaat en dat mensen dood gaan om vaak redenen die ze zelf niet eens kunnen bevatten, maar beter dat jij dit in een spel ondervind dan in het echte leven. Zo heb ik mijn ma ooit overtuigd om GTA-2 te mogen spelen ;p Zeg dat iedereen het speelt en dat je als enigste achterloopt op iedereen. En het heel graag wilt hebben. Of betaal het met je eigen geld, dan kan hij er niks van zeggen. Zou bij mijne juist averechts hebben gewerkt, op het eerste argument is het antwoord steevast "Maarja, jij bent niet iedereen he, dat anderen iets mogen daar heb ik geen boodschap aan, ik maak mijn eigen afwegingen." En het tweede argument... niet slim man, je woont bij je ouders, ze kunnen je straffen op veel verschillende manieren, probeer het de vriendelijke weg en passeer je vaders oordeel niet door het spel gewoon te kopen, wordt je relatie met je ouders alleen maar slechter van ;p Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Ik had dus een week terug COD MW2 gekocht en ik speelde 1 dag. De volgende dag opgestart, maar toen kon ik geen spelers vinden (Mijn NAT was altijd op strict). Dus ik sinds vandaag mijn NAT op "Open" en nog steeds kan ik geen spelers vinden. Hij blijft staan op "Searching" Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Had je dit gisteren of ook vandaag? want sinds gister avond 's avonds kon ik nergens meer in een server komen. Was dat bij jou al eerder of ook sinds die dag s'avonds? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Heeft iedereen ook al gezien dat de leaderboards ( bij de PS3 dan) gehackt zijn? er zijn al mensen die lvl 7 zijn zonder iccontje en al 1000000 dagen hebben gespeeld en dan een 1003430403 score hebben. Er is ook een persoon die al Prestige 10 level 70 is. Zou die persoon ook hacken of geen leven hebben? Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Al sinds 1 week helaas Reageren
Tomeken Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Daarnet, niet normaal. Een gast die alweer prestige 60 was, hoeveelste prestige weet ik niet. Heb drie matches tegen hem gespeeld, en na nog geen twee minuten spelen had hij drie keer op rij een nuke. No-life of hacker, een andere verklaring vind ik niet. Je kan toch geen drie keer na elkaar een nuke hebben want na een nuke is het spel steeds afgelopen. @GunsRoses61: Die jongen zal het spel graag spelen he Reageren
Dieko Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=BAji4CfzapQ Reageren
.Senne Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Je kan toch geen drie keer na elkaar een nuke hebben want na een nuke is het spel steeds afgelopen. @GunsRoses61: Die jongen zal het spel graag spelen he Daarnet, niet normaal. Een gast die alweer prestige 60 was, hoeveelste prestige weet ik niet. Heb drie matches tegen hem gespeeld, en na nog geen twee minuten spelen had hij drie keer op rij een nuke. No-life of hacker, een andere verklaring vind ik niet. Drie nukes, verspreid over drie matches welteverstaan. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Dan ben je best zielig als je dat gaat doen Ofzo ze op de laagste stand zo moeilijk zijn Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Dan kun je ervoor kiezen om in prestige te gaan, begin je weer helemaal overnieuw. Dus voor de mensen die echt verder willen. En ik merk dat ik ineens slechter word. Ik haal geen Killstreaks meer (normaal vond ik dat allemaal wel makkelijk) en steeds meer dingen willen gewoon echt niet lukken. Misschien omdat ik nu ben overgestapt naar een ACR, maar die is nog fijner dan de SCAR. Ik snap het echt niet Haha gewoon een dieptepunt, heb ik vorige week ook gehad. Maar heb nu de AK-47 en ik sta meestal wel weer bovenaan met de meeste kills. Dus daar moet je even overheen komen, maar daarna gaat het beter dan ooit hoor. Ik vind het wel jammer dat ik nog nooit een Nuke heb gehad, maarja zal wel komen omdat ik alleen maar team deathmatch express speel. Dankje Was al bang dat ik de enige was met dit probleem. Misschien komt het inderdaad doordat ik ben overgestapt naar de ACR. Nu met een granade launcher en Scavenger en het lukt weer allemaal Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=BAji4CfzapQ Als je dit gaat doen dan ben je echt iemand die zijn geld voor niks uitgeefd >_< ik zou dit echt nooit doen. ik zou genieten van het spel (en de stress bij Veteran) Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Geplaatst: 2 december 2009 Ik gebruik als wapen: scar-h bling silencer en radar! Wat vinden jullie van dat wapen? Je zou maar een SCAR gebruiken zeg... Laat me raden, zeker met Stopping Power? Kan je eigenlijk nog hoger komen dan level 70, of is dat niet mogelijk? Ja, lvl 71, maar dat word weergegeven als 70. Als je 71 bent heb je genoeg XP om naar Prestige te gaan (iets meer dan 2,5 miljoen XP). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.