lexus123 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik vind het zelf ook niet echt fijn, en zonder kun je gemakkelijk een ander perk kiezen dan Stopping Power. Met de RPD hoef je geen Stopping Power whore te zijn, die hebben we al genoeg. Wat is er nou weer mis met Stopping Power? Hij zegt dat de RPD al genoeg stopping power heeft van zichzelf, dus nog meer nutteloos is. Zelf heb ik ook een schijthekel aan Stopping Power omdat mensen tegenwoordig niet zonder kunnen. En om dus maar met de trend mee te gaan (en makkelijker mensen te killen), doe ik het ook. Reageren
Wienish Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Ik vind het zelf ook niet echt fijn, en zonder kun je gemakkelijk een ander perk kiezen dan Stopping Power. Met de RPD hoef je geen Stopping Power whore te zijn, die hebben we al genoeg. Wat is er nou weer mis met Stopping Power? Hij zegt dat de RPD al genoeg stopping power heeft van zichzelf, dus nog meer nutteloos is. Zelf heb ik ook een schijthekel aan Stopping Power omdat mensen tegenwoordig niet zonder kunnen. En om dus maar met de trend mee te gaan (en makkelijker mensen te killen), doe ik het ook. Ik ben meer gecharmeert van andere perks. Stopping Power heb ik alleen op mijn Scrapyard/Rust-class (ja, dat heb ik min of meer afgekeken van Senne, ook al heb ik een Uzi ) Reageren
HA5H Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Vandaag: ACR Mastery Gehaald ACR Extended Mags Gehaald ACR Blue Tiger Gehaald ACR Title gehaald Chopper Gunner Veteran gehaald Tactical Nuke gehaald! Kan niet beter :') Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host. Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled! Telt ie dan wel of niet mee? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Vandaag: ACR Mastery Gehaald ACR Extended Mags Gehaald ACR Blue Tiger Gehaald ACR Title gehaald Chopper Gunner Veteran gehaald Tactical Nuke gehaald! Kan niet beter :') Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host. Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled! Telt ie dan wel of niet mee? Volgens mij telt ie, je hebt hem wel opgeroepen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Vandaag: ACR Mastery Gehaald ACR Extended Mags Gehaald ACR Blue Tiger Gehaald ACR Title gehaald Chopper Gunner Veteran gehaald Tactical Nuke gehaald! Kan niet beter :') Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host. Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled! Telt ie dan wel of niet mee? En heb je daar wel je best voor gedaan, of heb je dat ook gehackt? Reageren
Wienish Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Vandaag: ACR Mastery Gehaald ACR Extended Mags Gehaald ACR Blue Tiger Gehaald ACR Title gehaald Chopper Gunner Veteran gehaald Tactical Nuke gehaald! Kan niet beter :') Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host. Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled! Telt ie dan wel of niet mee? En heb je daar wel je best voor gedaan, of heb je dat ook gehackt? Hij heeft zijn best moeten doen om 't te hacken.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Heb ik nou het IQ van een aap of zijn er meerdere die die tabel niet snappen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 LMG's + Supressor is vaak niet heel slim. Sinds ze geen schadereductie over afstand hebben zorgt de supressor ervoor dat ze zwakker worden. Ja dat zie ik ook net. Reageren
HA5H Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Vandaag: ACR Mastery Gehaald ACR Extended Mags Gehaald ACR Blue Tiger Gehaald ACR Title gehaald Chopper Gunner Veteran gehaald Tactical Nuke gehaald! Kan niet beter :') Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host. Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled! Telt ie dan wel of niet mee? En heb je daar wel je best voor gedaan, of heb je dat ook gehackt? Als je niks zinnigs te zeggen hebt... Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 >>> Door Visser23: Als we nou gewoon weer verder gaan. Dit soort reacties zijn niet gewenst. Dank u.<<< Reageren
HA5H Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Net in Favela 21/3 gespeeld, best wel nice naar mijn idee Reageren
Zakura Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 OOOH BLAUW IS AFSTAND VAN SILENCER. Ik zat net me af te vragen wat die 2 lijntjes waren. Ik kan niet geloven dat de AK van level 70 slechter is dan de TAR-21. Straks even killerclasses maken. En waarom is M9 pas laat geunlocked als die slechter is dan een USP .45 IW, joo are bitch. In CoD4 kreeg je tenminste betere wapens als je levelt, nu krijg je meer poep. Word je nu pas wakker? Reageren
Wienish Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill. Waarom stond jij 26-1-1? En ik maar 3e En waarom kwam er geen nuke? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.