Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het zelf ook niet echt fijn, en zonder kun je gemakkelijk een ander perk kiezen dan Stopping Power. Met de RPD hoef je geen Stopping Power whore te zijn, die hebben we al genoeg.

Wat is er nou weer mis met Stopping Power?

Hij zegt dat de RPD al genoeg stopping power heeft van zichzelf, dus nog meer nutteloos is. Zelf heb ik ook een schijthekel aan Stopping Power omdat mensen tegenwoordig niet zonder kunnen. En om dus maar met de trend mee te gaan (en makkelijker mensen te killen), doe ik het ook.

Geplaatst:

Ik vind het zelf ook niet echt fijn, en zonder kun je gemakkelijk een ander perk kiezen dan Stopping Power. Met de RPD hoef je geen Stopping Power whore te zijn, die hebben we al genoeg.

Wat is er nou weer mis met Stopping Power?

Hij zegt dat de RPD al genoeg stopping power heeft van zichzelf, dus nog meer nutteloos is. Zelf heb ik ook een schijthekel aan Stopping Power omdat mensen tegenwoordig niet zonder kunnen. En om dus maar met de trend mee te gaan (en makkelijker mensen te killen), doe ik het ook.

Ik ben meer gecharmeert van andere perks. Stopping Power heb ik alleen op mijn Scrapyard/Rust-class (ja, dat heb ik min of meer afgekeken van Senne, ook al heb ik een Uzi :D)

Geplaatst:

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Extended Mags Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Chopper Gunner Veteran gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Kan niet beter :')

Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host.

Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled!

Telt ie dan wel of niet mee?

Geplaatst:

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host.

Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled!

Volgens mij telt ie, je hebt hem wel opgeroepen.

Geplaatst:

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

En heb je daar wel je best voor gedaan, of heb je dat ook gehackt?

Geplaatst:

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Hij heeft zijn best moeten doen om 't te hacken..

Geplaatst:

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Als je niks zinnigs te zeggen hebt...

Geplaatst:

OOOH BLAUW IS AFSTAND VAN SILENCER.

Ik zat net me af te vragen wat die 2 lijntjes waren.

Ik kan niet geloven dat de AK van level 70 slechter is dan de TAR-21. :(

Straks even killerclasses maken. En waarom is M9 pas laat geunlocked als die slechter is dan een USP .45 :( IW, joo are bitch. In CoD4 kreeg je tenminste betere wapens als je levelt, nu krijg je meer poep.

Word je nu pas wakker? :bonk:

Geplaatst:

Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten :puh: Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill.

Geplaatst:

Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten :puh: Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill.

Waarom stond jij 26-1-1? En ik maar 3e :puh: En waarom kwam er geen nuke?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...