Remi-X Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) Ik heb vandaag al 3 Pave Low's ingeroepen. Ook was ik zonet een keer TDM op Derail aan het spelen. Enig idee wat daar gebeurt? Juist, niemand verplaatst zich zowat, en iedereen snipert een beetje. Kom ik aan met mijn SCAR-H. Achter een struikje zitten, kijk naar de eerste, de beste daken. En ja hoor, mierennesten vol. Boem 1, 2, 3. Hup volgende dak zoeken. 1,2. Predator. WOW! Zie ik mij daar toch even 4 mensen bij alkaar! Quatrokill, dus ik mijn pave low ingeroepen, samen met een Harrier Strike. Ik blij enzo, nog geen enkele keer dood en nu al een 9 killstreak. VLUCHTEN DIE EIKELS NAAR BINNEN, eindig ik slechts 13-0-0 Ja inderdaad, geen deaths. Aangezien ik zo slim ben niet in het vizier van snipers te gaan lopen Bewerkt: 17 februari 2010 door Remi-X Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) Hebben jullie het ok vandaag dat je met alleen maar n00btub3rs en campers speelt? Echt geeneen potje een chopper gunner noch harrier gehaald want na 1/2 kills kreeg je gelijk al weer zo'n k*t n00btub3 in m'n nek. Gelukkig wel m'n red tiger voor mijn Famas gehaald. Nog 6levels en dan 3e Prestige (Lvl 65 Prestige 2 nu). W@@r0m $cr!jF j!j noobtubers z0?1? Je kan ook gewoon Noobtubers schrijven. En nee, ik had daar vandaag geen last van. Bewerkt: 17 februari 2010 door Djmaddox Reageren
Velaro Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Hebben jullie het ok vandaag dat je met alleen maar n00btub3rs en campers speelt? Echt geeneen potje een chopper gunner noch harrier gehaald want na 1/2 kills kreeg je gelijk al weer zo'n k*t n00btub3 in m'n nek. Gelukkig wel m'n red tiger voor mijn Famas gehaald. Nog 6levels en dan 3e Prestige (Lvl 65 Prestige 2 nu). W@@r0m $cr!jF j!j noobtubers z0?1? Je kan ook gewoon Noobtubers schrijven. En nee, ik had daar vandaag geen last van. iK H4d d@4R vaND449 Ook GEEn L45+ V@N. 5E4RCh 4ND dEsTR0y bl1JpHT HeT leuK5t3 Reageren
HA5H Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Noobtubers? Mensen met een grenade launcher onder hun geweer? Anders ben ik ook echt een noobtuber. Reageren
HA5H Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Noobtubers? Mensen met een grenade launcher onder hun geweer? Anders ben ik ook echt een noobtuber. Ja, da's een noeptjoep Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Hebben jullie het ok vandaag dat je met alleen maar n00btub3rs en campers speelt? Echt geeneen potje een chopper gunner noch harrier gehaald want na 1/2 kills kreeg je gelijk al weer zo'n k*t n00btub3 in m'n nek. Gelukkig wel m'n red tiger voor mijn Famas gehaald. Nog 6levels en dan 3e Prestige (Lvl 65 Prestige 2 nu). Nee absoluut geen last van gehad. Ik had vandaag ook maar 3 keer Chopper Gunner maar dat kwam omdat ik de hele tijd in potjes werd gegooid die al begonnen waren en dan mis je iedere keer weer heel wat kills. Reageren
Royboow Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Even een vraag, ik heb nu een Sniperslot gemaakt, maar wat is nou de beste sniper, ik heb nu Intervention met FMJ en Thermal Sight en Red Tiger camo. Ik heb nu FMJ omdat ikmastery wil hebben. Zojuist ff een potje gespeeld, ik kom vaak uit op 15 op 5 ofzo Reageren
Wienish Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Even een vraag, ik heb nu een Sniperslot gemaakt, maar wat is nou de beste sniper, ik heb nu Intervention met FMJ en Thermal Sight en Red Tiger camo. Ik heb nu FMJ omdat ikmastery wil hebben. Zojuist ff een potje gespeeld, ik kom vaak uit op 15 op 5 ofzo Intervention houden, Bling erop zetten zodat je FMJ én thermal hebt. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik vind thermal waardeloos op een sniper, en al zeker op de intervention. Enkel op Wasteland is het wat handig, maar als je er jezelf mee wil redden in close encounters is het waardeloos. Gewoon FMJ is al meer dan genoeg. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik vind thermal waardeloos op een sniper, en al zeker op de intervention. Enkel op Wasteland is het wat handig, maar als je er jezelf mee wil redden in close encounters is het waardeloos. Gewoon FMJ is al meer dan genoeg. Op underpass kan die ook handig zijn Eindelijk m'n Scar-H + Heartbeat en red dot sight, nu is het S&D tijd Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik gebruik nu constant intervention + thermal + fmj. werk geweldig ik heb steeds 1shot kill. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Heeft binnen 2 uur 2 attachments gehad op m'n Scar-H, Silencer en Holographic sight, ben nu bezig met AOCG scope, en daarna maar eens zoveel kills maken voor embleem/titel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.