End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ik ben is met de singleplayer bezig op veteran mode maar ik loop vast bij de missie The Only Easy Day...Was Yesterday op het boorplatform. Elke mogelijke manier heb ik geprobeerd en ik weet het echt niet meer. Ik ben nu bij het stuk dat er allemaal rook om je heen is en dus thermalscope op je wapen moet hebben. Iemand ideeën? Heel veel schuilen. Het is misschien niet de beste tip. Maar je kan best blijven wachten bij die trap als je naar boven gaat. Zorg ervoor dat je een sniper en een gewoon wapen met thermalscope hebt. Tijd doet er niet toe dus je kan best zo werken: Iemand killen, terug schuilen, iemand killen, terug schuilen, etc. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 ja ik heb het gehaald eindelijk na minimaal 100x geprobeerd te hebben. Schuilen werkte niet zo erg met de hoeveelheid bommen die gegooid worden. Dus ik ben gewoon naar de vijanden gerend en bommen voor me neergegooid en toen wou het wel. Ben wel blij dat dit niet zo moeilijk is als in World at War, waar ik soms echt 200x een heel stuk moest overdoen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ik moet nog 4 missies doen in veteran maar dat lukt langst geen kanten... Reageren
Tomeken Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Ik moet nog 4 missies doen in veteran maar dat lukt langst geen kanten... Dan moet je die van cod WaW eens proberen, daar word je zot van. In de voorlaatste missie gooien ze vanaaf ze je zien 4-5 granaten naar je wat het bijna onmogelijk maakt Die van MW2 zijn in vergelijking met cod5 een makkie Bewerkt: 28 februari 2010 door Tomeken Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 In een bepaalde missie gooien ze vanaaf ze je zien 4 of 5 granaten naar je wat het bijna onmogelijk maakt om ze uit te spellen Die zin snap ik dus niet. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Waarschijnlijke betekenis: In een bepaalde missie gooien ze vanaf dat ze je zien 4 of 5 granaten naar je toe wat het bijna onmogelijk maakt om de missie uit te spelen. Bewerkt: 28 februari 2010 door gta_rulez Reageren
.Senne Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Iets leuk in multiplayer is een C4 class maken met scavenger, en dan in domination wachten tot je 'losing ABC' hoort. Klick, Boom en zo een triple kill. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Maar wat is daar het nut van ? Als je op Karachi gaat campen zonder kills te maken? Om flawless te halen? Ik zit nog te twijfelen tussen MW2 en BFBC2.. Iemand die mij over kan halen? Wil je een realistisch spel met voertuigen, géén noobtubers en geen luipaarden on steroïds (aka knifers) én dedicated servers -> BFBC2 Wil je een spel wat zo realistisch is als Mario, wat géén simulatie is, géén arcade shooter, eigenlijk helemaal niks is, en je niet op een eerlijke manier kan winnen? -> MW2 Bewerkt: 28 februari 2010 door Hayte Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Maar wat is daar het nut van ? Als je op Karachi gaat campen zonder kills te maken? Om flawless te halen? Ik zit nog te twijfelen tussen MW2 en BFBC2.. Iemand die mij over kan halen? Wil je een realistisch spel met voertuigen, géén noobtubers en geen luipaarden on steroïds (aka knifers) én dedicated servers -> BFBC2 Wil je een spel wat zo realistisch is als Mario, wat géén simulatie is, géén arcade shooter, eigenlijk helemaal niks is, en je niet op een eerlijke manier kan winnen? -> MW2 Het wordt denk ik BFBC2. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Maar wat is daar het nut van ? Als je op Karachi gaat campen zonder kills te maken? Om flawless te halen? Ik zit nog te twijfelen tussen MW2 en BFBC2.. Iemand die mij over kan halen? Wil je een realistisch spel met voertuigen, géén noobtubers en geen luipaarden on steroïds (aka knifers) én dedicated servers -> BFBC2 Wil je een spel wat zo realistisch is als Mario, wat géén simulatie is, géén arcade shooter, eigenlijk helemaal niks is, en je niet op een eerlijke manier kan winnen? -> MW2 Het wordt denk ik BFBC2. Als ik positief over MW2 moet zijn, de maps zijn (over het algemeen) kleiner, en ik denk niet dat het spel snel uitgestorven zal zijn (wat helaas wel het geval is bij fantastische underhypte spellen) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Bij "The Only Easy Day... Was Yesterday"; loop de trap op en schuil achter zo'n container. Als het te heet wordt onder de voeten kun je naar de trap terug gaan, daar komen ze dan heen en kun je ze normaal neerknallen zonder dat ze zich verstoppen in de rook. Verder zul je een keer de stoute schoenen aan moeten trekken en naar voren gaan. Wat ik heb gedaan is aan de linker kant naar het midden sprinten, vanaf daar een paar badguys neergemaaid voor me en die in de ramen boven je, en dan weer naar voren rennen. Gebruik overigens de F2000, niet de PP2000, en hou iets zonder termal als reserve. Dan moet je die van cod WaW eens proberen, daar word je zot van. In de voorlaatste missie gooien ze vanaaf ze je zien 4-5 granaten naar je wat het bijna onmogelijk maakt Ik ben een keer gaan tellen, en heb er meer dan twintig naar m'n kop toegesmeten gekregen doen ik in dekking lag. Maar op een geven moment kwamen er teveel tegelijk, en ging ik alsnog dood. Twintig.. Wil je een spel wat zo realistisch is als Mario, wat géén simulatie is, géén arcade shooter, eigenlijk helemaal niks is, en je niet op een eerlijke manier kan winnen? -> MW2 Is het dan niet juist een arcade schooter? Kan zijn dat ik termen door elkaar gooi, maar ik dacht dat het arcade was als het veel van die dingen waren die het leuk maken maar eigenlijk helemaal niet kunnen. Mare, Nick. Jij hebt toch een PlayStation 3, niet? Dan zou je MAG nog kunnen overwegen. Het is een persoonlijk dinggetje, maar in vind BF:BC nog erger dan Call of Duty. Niet dat die erg is, opzich. Het probleem is gewoon dat Modern Warfare 2 veels te 'noobfriendly' is. Bijna alle assault rifles hebben geen muzzle climb (terugslag), geen sway (bewegen niet terwijl je richt) en zijn veels te sterk. Ook de perks.. Stopping Power is er, maar zonder counter. OMA en Scavenger zijn prima perks, maar worden misbruikt voor oneindig veel noobtubers. Het is een leuk spel, daar niet van. Probleem is dat het gewoon allemaal veels te gemakkelijk is. Zelfs snipen heeft niet echt veel vaardigheid meer nodig, daar doet de auto aim (jaja, ik ben me er van bewust dat het "assist" is) al de helft van het werk. Battlefield vind ik zelf ook niets. Sommige zijn er hotel te botel van doordat het een zogenaamde simulatie zou zijn. Is het niet. Je kunt inderdaad muren kapot maken, maar daar houd het realistische deel ook wel weer op. Niet dat je een soldaat in het echt een heel gebouw met een M203 zou zien bestoken, maar de muren kunnen in ieder geval kapot. Snipers zijn ook zoiets. Je schiet een gast, heeft 'ie nog 10 health, gooit een levenspakketje voor zich uit en hij heeft er weer honderd. Nop, deeltje één was echt een miskleun, en ik kan niet echt zeggen dat deel twee een verbetering is. Sommige mensen vinden het leuke spellen, maar ik zie het meer als een Call of Duty waarbij men heeft geprobeerd iets van teamwork toe te voegen, maar daarin drastisch is gefaald. Wel een leuk ding is dat je mensen kunt doden met een defilibrator, wat ongelofelijk lollig kan zijn. Proximity chat zou dan erg leuke momenten op kunnen leveren. ^^ MAG is ook niet realistisch, maar er is iets dat het heel leuk maakt. Er is een echt aanvals- en verdedigingssysteem (dus niet zoals in BF en Cod) en een rangen systeem. Ook een leuk iets is dat men teamwork dient te gebruiken, anders kom je nooit door een verdediging heen. 't Is echt heel anders, maar naar mijn mening een leuke afwisseling. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ja oké, BF BC2 is ook niet super duper realistisch, maar uit die twee imo wel het meeste. En ik vind MW2 alles behalve een arcade shooter. Voor mij zijn klassiekers zoals Unreal Tournament en Quake arcade shooters. Gewoon rondrennen, wapens oppaken en rondknallen. Nikste perks, iedereen begint hetzelfde, en eindigt hetzelfde. Je poppetje wordt niet beter naarmate je het no-lifet, je kan in het midden van de game niet opeens vliegtuigen uit het niets toveren, nee, gewoon een simpele ik zie je, bam, flack cannon in je aars. MW2 is dit dus niet. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij is dit de definitie van de term "arcade" (en springt nu meteen op Wikipedia) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Ja oké, BF BC2 is ook niet super duper realistisch, maar uit die twee imo wel het meeste. En ik vind MW2 alles behalve een arcade shooter. Voor mij zijn klassiekers zoals Unreal Tournament en Quake arcade shooters. Gewoon rondrennen, wapens oppaken en rondknallen. Nikste perks, iedereen begint hetzelfde, en eindigt hetzelfde. Je poppetje wordt niet beter naarmate je het no-lifet, je kan in het midden van de game niet opeens vliegtuigen uit het niets toveren, nee, gewoon een simpele ik zie je, bam, flack cannon in je aars. MW2 is dit dus niet. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij is dit de definitie van de term "arcade" (en springt nu meteen op Wikipedia) CoD 1 & 2 stijl dus. Een arcadespel (Engels: arcade game) is een muntslikkende vermaakmachine en vindt men overwegend in restaurants, cafe's, speelhallen en andere vermaakscentra. Een arcadespel is meestal een uitbetalingsspel, computerspel of flipperkast. Bewerkt: 28 februari 2010 door Djmaddox Reageren
>$bram$< Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Als je voor Teamwork vooral gaat ga dan voor project reality. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Nu ff met een vriend MW2en. Private Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.