Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Nou ik heb in totaal ook maar iets van vijftien keer een Tactical Nuke gehaald maar ik heb één keer gehad toen zat ik aan de 24 kills moest ik er nog eentje en toen werd ik in mijn rug gestoken. Op zo'n moment word je even helemaal gek en baal je natuurlijk heel erg. bloos.gif

Ja dat is idd heel erg balen! :puh:

Als je echt een nuke wilt moet je gewoon eingelijk campen, of rushen maar dan moet je al tikie geluk hebben , en al een goede speler zijn, want campen kan iedereen... :)

@Kenny-Petrovic hoe werd je dan vermoordt? Was je aan het rushen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik speelde juist heel erg voorzichtig alleen iemand kwam van achteren en stak mij neer. :duh: Achteraf kan ik er om lachen maar op dat moment baalde ik toch wel. :puh:

Dat is wel heel erg balen, als je nog 1 kill nodig hebt, maar achteraf bekeken idd, het is maar een nuke... :puh:

Ik denk morgn terug mw2 boven te halen, ben benieuwd als er nog veel hackers zijn k'hoop althans van niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Juuui, geen gehack meer in mw2!!

Ik speel het nu al een tijdje zonder dat ik een hacked lobby tegen kwam. thumbsup2.gif

Meeste hackers en noobs zijn naar BO gegaan :Y

Heb het ook ook laats aan geïnstalleerd en speelt veel fijner zonder noobtubers en knifers, ze komen nog voor maar minder als eerst.

Link to comment
Delen op andere websites

Juuui, geen gehack meer in mw2!!

Ik speel het nu al een tijdje zonder dat ik een hacked lobby tegen kwam. thumbsup2.gif

Meeste hackers en noobs zijn naar BO gegaan :Y

Heb het ook ook laats aan geïnstalleerd en speelt veel fijner zonder noobtubers en knifers, ze komen nog voor maar minder als eerst.

In BO kan je niet hacken zoja meteen console ban!

En noobs gaan wel naar BO das wel waar. :puh:

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Beste cod 4 spelers.

Ik vraag me 2 dingen af:

Als ik cod 4 speel, op een account, en ik heb daar al een savegame, en ik ga naar een ander account op mijn pc,

heb je daar dan ook de zelfde savegame(s)?

En waar staat de savegame van cod 4?

@ admin/moderators

Dit is het call of duty 6 topic.

Niet het call of duty 4 topic

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Beste cod 4 spelers.

Ik vraag me 2 dingen af:

Als ik cod 4 speel, op een account, en ik heb daar al een savegame, en ik ga naar een ander account op mijn pc,

heb je daar dan ook de zelfde savegame(s)?

En waar staat de savegame van cod 4?

Nee, je account wordt lokaal opgeslagen.

En je savegame staat : CoD 4 map >Players>Profiles>profielnaam

Maar let op, zorg wel dat je dezelfde serial gebruikt, want anders wordt je savegame gereset.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zit er eigenlijk veel verschil tussen MW2 & BO ?

Nee. Het spel is ongeveer zo:

noobtubesspammen doodgaan noobtubesspammen doodgaan noobtubesspammen doodgaan noobtubesspammen doodgaan noobtubesspammen doodgaan match af.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo overdrijven, er zit zeker wel verschil. De graphics in Black Ops zijn iets minder als in Modern Warfare 2 alleen er zijn wel veel meer mogelijkheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo overdrijven, er zit zeker wel verschil. De graphics in Black Ops zijn iets minder als in Modern Warfare 2 alleen er zijn wel veel meer mogelijkheden.

Ik vind de Graphics juist mooier in Black Ops, ik vind de Graphics in MW2 zo grijs en oud.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...