paul007 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Hoi iedereen! Ik heb een vraagje, ik weet eigenlijk niet of ik die in het COD4 of het COD MW2 forum moet zetten... Anyway, kan iemand mij even (met dikke spoiler-tags) vertellen wat er allemaal gebeurt is in COD4 qua verhaal. Zodat ik het verhaal van COD MW2 een beetje kan volgen, niet ofzo dat ik het verhaal erg belangrijk vind maar het zo toch wel handig zijn. paul007 Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Er is een terrorist die een president live executeert voor tv, Natuurlijk kan de wereldpolitie (VS) dit niet onbestraft laten gaan dus vliegen ze naar arabie waar ze een hoop terroristen neerknallen, Aan de andere kan van de wereld zit een brit met snor hetzelfde te doen maar dan met russen. Uiteindelijk komen ze erachter dat terrorist zakhaev de wereld wil opblazen met een raket. Dus rushed iedereen naar de Lauch pad en stopt de raketten. Uiteindelijk knal je Zakhaev neer en is het verhaal over. Einde. !!! Reageren
paul007 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Er is een terrorist die een president live executeert voor tv, Natuurlijk kan de wereldpolitie (VS) dit niet onbestraft laten gaan dus vliegen ze naar arabie waar ze een hoop terroristen neerknallen, Aan de andere kan van de wereld zit een brit met snor hetzelfde te doen maar dan met russen. Uiteindelijk komen ze erachter dat terrorist zakhaev de wereld wil opblazen met een raket. Dus rushed iedereen naar de Lauch pad en stopt de raketten. Uiteindelijk knal je Zakhaev neer en is het verhaal over. Einde. !!! Oké bedankt! Kun je me alleen nog even vertellen wie jij in COD4 speelt? Want ik had ergens gelezen dat dat personage terug zou komen in MW2. Zijn er verder nog characters in COD4 die een verschijning maken in MW2? paul007 Reageren
.Senne Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Wat halen jullie qua aantal kills in multiplayer? Ik geraak haast nooit meer boven de 10, waar ik in MW 1 altijd boven de 40 zat. Heb de indruk dat ik veel langer moet schieten voor iemand dood is, en zelf zo snel dood ben. Reageren
Dieko Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Ik heb juist meer kills met de PS3 versie. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Wordt vanavond geen Deathmatch meer ben ik bang . Nouja, maar wachten op de volgende patch dan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) Er is een terrorist die een president live executeert voor tv, Natuurlijk kan de wereldpolitie (VS) dit niet onbestraft laten gaan dus vliegen ze naar arabie waar ze een hoop terroristen neerknallen, Aan de andere kan van de wereld zit een brit met snor hetzelfde te doen maar dan met russen. Uiteindelijk komen ze erachter dat terrorist zakhaev de wereld wil opblazen met een raket. Dus rushed iedereen naar de Lauch pad en stopt de raketten. Uiteindelijk knal je Zakhaev neer en is het verhaal over. Einde. !!! Oké bedankt! Kun je me alleen nog even vertellen wie jij in COD4 speelt? Want ik had ergens gelezen dat dat personage terug zou komen in MW2. Zijn er verder nog characters in COD4 die een verschijning maken in MW2? paul007 Zal het ff in spoilers zetten. In COD speel je de meeste missies als Cpt "Soap" Mctravisch in de modern warfare 2 kom je hem in de tweede missie tegen en tegen het einde speel je in een paar missies als hem. Ook kom je cpt Price weer tegen inde vorige call of duty geeft hij je het wapen waarmee je zakhaev vermoord. Daarna zie je dat hij een hartmassage krijgt en in modern warfare 2 kom je hem terug tegen. Die map in multiplayer van het vliegbeld is pas vet! Dan kan je in een vliegtuig. Bewerkt: 11 november 2009 door End Of The Riot Reageren
paul007 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Er is een terrorist die een president live executeert voor tv, Natuurlijk kan de wereldpolitie (VS) dit niet onbestraft laten gaan dus vliegen ze naar arabie waar ze een hoop terroristen neerknallen, Aan de andere kan van de wereld zit een brit met snor hetzelfde te doen maar dan met russen. Uiteindelijk komen ze erachter dat terrorist zakhaev de wereld wil opblazen met een raket. Dus rushed iedereen naar de Lauch pad en stopt de raketten. Uiteindelijk knal je Zakhaev neer en is het verhaal over. Einde. !!! Oké bedankt! Kun je me alleen nog even vertellen wie jij in COD4 speelt? Want ik had ergens gelezen dat dat personage terug zou komen in MW2. Zijn er verder nog characters in COD4 die een verschijning maken in MW2? paul007 Zal het ff in spoilers zetten. In COD speel je de meeste missies als Cpt "Soap" Mctravisch in de modern warfare 2 kom je hem in de tweede missie tegen en tegen het einde speel je in een paar missies als hem. Ook kom je cpt Price weer tegen inde vorige call of duty geeft hij je het wapen waarmee je zakhaev vermoord. Daarna zie je dat hij een hartmassage krijgt en in modern warfare 2 kom je hem terug tegen. Die map in multiplayer van het vliegbeld is pas vet! Dan kan je in een vliegtuig. Oké, bedankt voor je reactie. Ik ga Modern Warfare 2 pas kopen in de kerstvakantie in verband met school. Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Even een vraagje. Wat is jullie k/d ratio nu? Dat van mij schommelt tussen de 1.40 en 1.60 Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Even een vraagje. Wat is jullie k/d ratio nu? Dat van mij schommelt tussen de 1.40 en 1.60 Idd mijne net zo, per potje heb ik meestal maar 15 kills ofzo, je hebt haast geen tijd om te schieten. Maar goed ik heb pas 1 avondje gespeeld dus dat zal snel richting de 30-40 kills per potje gaan. Ik vind de levels er wel hartstikke goed uitzien, huizen zitten propvol met meubels en rotzooi net zoals in het echt. Maar nu duurt het wel weer langer voordat je een vijand gezien hebt. Ondanks de problemen wel een top spel, maakt voor mij bijna alle verwachtingen wel goed. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Ik zuig altijd met multiplayer van COD terwijl ik met battlefield juist een k/d ratio van 18 heb. Weet niet waarom COD multiplayer zo veel moeilijker is. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) Ik zuig altijd met multiplayer van COD terwijl ik met battlefield juist een k/d ratio van 18 heb. Weet niet waarom COD multiplayer zo veel moeilijker is. Ik hoop dat je 1.8 bedoelt, want 18 kills en één keer dood lijkt me bizar. Ik heb slechts een k/d ratio van 0.64, terwijl ik in MW 1 een k/d van 1.40 had. Zit ondertussen al op level 22, maar ik vind niet echt het wapen waarmee ik behoorlijk wat kills kan halen. Edit: Mijn stats totnogtoe. Bewerkt: 11 november 2009 door .Senne Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) Ik zuig altijd met multiplayer van COD terwijl ik met battlefield juist een k/d ratio van 18 heb. Weet niet waarom COD multiplayer zo veel moeilijker is. Ik hoop dat je 1.8 bedoelt, want 18 kills en één keer dood lijkt me bizar. Geloof je het niet ? het is zelfs 19. Bewerkt: 11 november 2009 door PowerPats Reageren
GTAJoel Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Doe je goed! Oeh ik kan niet wachten tot ik MW2 ga halen:D Reageren
.Senne Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Ik zuig altijd met multiplayer van COD terwijl ik met battlefield juist een k/d ratio van 18 heb. Weet niet waarom COD multiplayer zo veel moeilijker is. Ik hoop dat je 1.8 bedoelt, want 18 kills en één keer dood lijkt me bizar. Geloof je het niet ? het is zelfs 19. Je kill/death ratio is volgens de berekeningen 1.47241379 en niet 19. Die 19 is volgens een andere berekening ofzo, de algemene k/d ratio is gewoon kills gedeeld door deaths, en bij jou dus 1708/1160. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.