Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben echt helemaal verkocht aan mijn Tar-21 met heartbeatsensor en silencer :D

Gewoon rennen, hoor je opeens een bliepje, zie je waar de tegensctander is, boem, dood :D

Ja, ik gebruik stealth in haast elke class, op 1 na, die gebruik ik om killstreaks neer te halen en daar heb ik lightweigt, marathon en danger close opzitten, waardoor ik lekker snel weer weg ben ^.^

Geplaatst: (bewerkt)

Is iemand het opgevallen dat je maar iets van 2 soorten spelers heb? 1) De Campers/ Noobs. Ontiegelijk irritant en 2) de no-lifers. Kerels die nu in de prestige 2 zitten met iets van lvl 60, dus die zoveel spelen dat ze echt met 30 kills tegen 3 deaths. Zo is er echt geen zak aan :duh: Want de ene soort zie je niet en de andere die naait je altijd vol van achter. Ik vind het steeds minder leuk worden. De hele tijd afgemaaid worden. Heb met moeite mijn K/D omhoog gehaald, maar zo lukt het ook helemaal niet. De teams worden echt slecht gemixt. Zonde.

Bewerkt: door Gijsso
Geplaatst:

de team worden gemixt idd zeer slecht,

ik ben vb rang 25 en ik wordt verdeelt met mensen van 11 3 29 en max 30 terwijl het andere team met rangen van 60 50 40 zitten!

Geplaatst:

Klopt inderdaad. Meestal als ik dat zie in de lobby dan ga ik al weg. Laatst kwam ik in een lobby met 2 clans in de tegenpartij met allemaal level 50/60. Toch maar geprobeerd als team maar dat win je niet. :puh:

Geplaatst:

Ik vind het ook heel raar dat mensen die in prestige zitten, dan die dan tegen 'normale' gaan. Laat ze tegen elkaar. Maar nee, dan wordt het nou weer net te moeilijk voor hun. Nou, ik vind er nu ook geen ene zak aan zo.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het ook heel raar dat mensen die in prestige zitten, dan die dan tegen 'normale' gaan. Laat ze tegen elkaar. Maar nee, dan wordt het nou weer net te moeilijk voor hun. Nou, ik vind er nu ook geen ene zak aan zo.

De noobs en no-lifers waren ook irritant in MW1, als ik in z'on match komt verlaat ik de game gewoon en zoek ik verder. Gellukig wordt je niet gestraft als je de game verlaat zoals in Halo, je loopt dan wel de match bonus mis, maar je verliest niks. Ik vind dat ze iets moeten doen aan de mogelijkheid om een match te joinen wanneer het al begonnen is, omdat je dan meestal in de verliezende team komt (bijv. je joind een HQ match en je ziet dat de stand 175-0 voor de tegenstanders is, heb ik zelf vaak meegemaakt), ik zeg niet dat ze het moeten verwijderen, want dan krijg je hetzelfde probleem die vaak heb in Halo: Ik ben de enige van mijn team die nog over is tegen een team van 6. :duh: Hebben julie ook zo veel last van spawn killing? Ik bedoel geen spawn camping maar dat je recht voor je tegenstander spawnt of zoals ik het ook vaak heb meegemaakt in HQ: De hele team respawnde achter mij. :duh:

PS: Mensen in prestige zijn niet altijd goed. Ik had ook een keer meegemaakt dat ik tegen alleen prestige mannetjes moest vechten en ze waren niet erg goed. Ze liepen in een grote groep rond en ze stonden op het begin van de game op een plek (ze bewogen wel) en toen kwam ik ze tegen en ik schoot ze alemaal af. Ik ze zag ze ook rondkijken, waarschijnlijk waren ze op zoek naar mij, terwijl ik recht voor ze stond. :7 Daarna gingen ze de heletijd op hetzelfde plek campen en ik scoorde dan nog meer kills, want ik lockte met mijn javelein op de plek waar ze zaten, ik vuurde het af en wachte. :puh:

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Ben al gestopt met het spelen, Hoop wel dat er meer maps aankomen. Ben oa gestopt omdat ik na een tijdje helemaal gek word van dezelfde maps de hele tijd.

Geplaatst:

De noobs en no-lifers waren ook irritant in MW1, als ik in z'on match komt verlaat ik de game gewoon en zoek ik verder. Gellukig wordt je niet gestraft als je de game verlaat zoals in Halo, je loopt dan wel de match bonus mis, maar je verliest niks. Ik vind dat ze iets moeten doen aan de mogelijkheid om een match te joinen wanneer het al begonnen is, omdat je dan meestal in de verliezende team komt (bijv. je joind een HQ match en je ziet dat de stand 175-0 voor de tegenstanders is, heb ik zelf vaak meegemaakt), ik zeg niet dat ze het moeten verwijderen, want dan krijg je hetzelfde probleem die vaak heb in Halo: Ik ben de enige van mijn team die nog over is tegen een team van 6. :duh: Hebben julie ook zo veel last van spawn killing? Ik bedoel geen spawn camping maar dat je recht voor je tegenstander spawnt of zoals ik het ook vaak heb meegemaakt in HQ: De hele team respawnde achter mij. :duh:

PS: Mensen in prestige zijn niet altijd goed. Ik had ook een keer meegemaakt dat ik tegen alleen prestige mannetjes moest vechten en ze waren niet erg goed. Ze liepen in een grote groep rond en ze stonden op het begin van de game op een plek (ze bewogen wel) en toen kwam ik ze tegen en ik schoot ze alemaal af. Ik ze zag ze ook rondkijken, waarschijnlijk waren ze op zoek naar mij, terwijl ik recht voor ze stond. :7 Daarna gingen ze de heletijd op hetzelfde plek campen en ik scoorde dan nog meer kills, want ik lockte met mijn javelein op de plek waar ze zaten, ik vuurde het af en wachte. :puh:

In Call Of Duty: Modern Warfare 2 wordt je wel getraft.

Het wordt dan gezien als een verlies en wordt er dan ook bij opgetelt aan je totaal. :Y

Geplaatst:

Het wordt dan gezien als een verlies en wordt er dan ook bij opgetelt aan je totaal. :Y

Echt? Dan verklaart dat waarom ik maar 70 TDM's gewonnen heb tegenover 160 losses. :(

Geplaatst:

Echt? Dan verklaart dat waarom ik maar 70 TDM's gewonnen heb tegenover 160 losses. :(

Dat had ik niet opgemerkt, maar dat boeit mij niet. Ik ben niet van dat soort mensen die hun K/D en al dat gedoe belangrijk vinden, ik speel om lol te hebben. :dans: Mij K/D ratio is positief (da tik het niet belangrijk vind betekent het niet dat ik er nooit naar kijk) btw.

Geplaatst:

Ik vind het wel jammer als mensen een game verlaten omdat ze aan het verliezen zijn. Ik snap best dat het af en toe wat frustrerend kan zijn, maar je kan toch gewoon blijven voor de fun... Ik verlaat alleen een game als de rest van mij team enorm slecht is. Dat je constant in je rug geschoten wordt omdat de rest van je team die achter je stond ook allemaal dood gaan. Dan vind ik er niet veel meer aan.

Dat de teams soms slecht gemixed worden ben ik het op zich wel mee eens, maar nog veel erger is dat je soms op een plek spawned waar je echt niks kan. Dat je echt na een paar seconde al wordt neergemaaid door een kereltje die om de hoek komt. Soms heeft het ook wel voordelen, bijvoorbeeld dat je de vlagdrager van de tegenstander meteen kan neerschieten, maar dat is ook niet echt fair. :7

Geplaatst:

Ik vind het wel jammer als mensen een game verlaten omdat ze aan het verliezen zijn. Ik snap best dat het af en toe wat frustrerend kan zijn, maar je kan toch gewoon blijven voor de fun... Ik verlaat alleen een game als de rest van mij team enorm slecht is. Dat je constant in je rug geschoten wordt omdat de rest van je team die achter je stond ook allemaal dood gaan. Dan vind ik er niet veel meer aan.

Dat de teams soms slecht gemixed worden ben ik het op zich wel mee eens, maar nog veel erger is dat je soms op een plek spawned waar je echt niks kan. Dat je echt na een paar seconde al wordt neergemaaid door een kereltje die om de hoek komt. Soms heeft het ook wel voordelen, bijvoorbeeld dat je de vlagdrager van de tegenstander meteen kan neerschieten, maar dat is ook niet echt fair. :7

Ik hoop dat ze het spawn probleem wel patchen, in dat gebied is MW1 veel beter. Ik blijft ook spelen als ik aan het verliezen bent, behalve als mijn team echt zuigt, soms ga ik dan gewoon deathmatch spelen (ik negeer dan de ojective, want het heeft dan toch geen zin).

PS: Ik weet wat je krijgt als je 10de prestige bereikt: Behalve een extra class, krijg je alle emblemes, titles, accolades en killstreaks. Ze hedden over dat je iets groots zou krijgen bij 10de, maar wat is zo groot aan dat? Wat berek je als je alle titles en emblems op die manier bereikt?

Geplaatst:

Ikzelf heb amper last van die spawnkilling dingen, maar anders zorg je toch gewoon dat je een goede deathstreak hebt?

Als ik spawn en ik zie het hele team voor me neus, dan gooi ik gewoon een semtex en duik ik ergens achter, meestal heb ik er dan wel 1 of 2 te pakken :)

Geplaatst:

Ik vind die helikopters/harriers altijd zo irritant, ben je net gespawnd, word je meteen door hun neergemaaid, of ligt dat aan mij?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...