Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

Wat een kut dag voor mij, echt waar.

Niet alleen door Formule 1, ik zal vertellen waarom.

Eerst: Mijn kut sleutels zijn gestolen en mijn fiets.

Ten Tweede: Door die irritante Trulli crashte Sutil terwijl die goed ging.

Ten derde: WEBBERR??? nee he,,

EN Ten Vierde: MY GOOOODDDDDD DIT WAS HET ENIGE WAT IK NIET WILDE GEBEUREN,, JENSON BUTTON WERELDKAMPIOEN,, NEEEEEEEE.... MIJN DAG KAN NIET MEER IN ORDE..!! ECHT WAAR ., IK BEN OUT..

Bewerkt: door Dago58x
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een kut dag voor mij, echt waar.

Niet alleen door Formule 1, ik zal vertellen waarom.

Eerst: Mijn kut sleutels zijn gestolen en mijn fiets.

Ten Tweede: Door die irritante Trulli verongelukte Sutil terwijl die goed ging.

Ten derde: WEBBERR??? nee he,,

EN Ten Vierde: MY GOOOODDDDDD DIT WAS HET ENIGE WAT IK NIET WILDE GEBEUREN,, JENSON BUTTON WERELDKAMPIOEN,, NEEEEEEEE.... MIJN DAG KAN NIET MEER IN ORDE..!! ECHT WAAR ., IK BEN OUT..

Hij leeft nog hoor(verongelukken is altijd met dodelijke afloop.)

En met punt 4 ben ik het volledig eens. Nu komt Barrichello denk ik in het leistje van Villeneuve en Moss, goede/top coureurs die nooit WK zijn geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dat net zo'n type als Kubica. Nu lijkt het dat hij goed is, maar dan raakt hij weer langzaam op de achtergrond. Zonde :N En wat klote zegt dat Button kampioen is geworden. Ik gunde het Vettel en Barrichello zo veel meer dan die kut Brit. Bah.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dat net zo'n type als Kubica. Nu lijkt het dat hij goed is, maar dan raakt hij weer langzaam op de achtergrond. Zonde :N En wat klote zegt dat Button kampioen is geworden. Ik gunde het Vettel en Barrichello zo veel meer dan die kut Brit. Bah.

Ik zie hetzelfde als je Gijsso, het enige dat vandaag niet mocht gebeuren was dat Button wereldkampioen werd :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Verdomme. Verdomme. Verdomme. enz...

Barrichello toch! Wat gebeurde er toch plots met hem... Het leek dat hij zou kampioen worden in Abu Dhabi, met nog na Brazilië 4 punten achterstand op Button.

Maar het mocht niet zijn. Ik voel me zo slecht voor Barrichello. Al altijd wou hij hier winnen. 3 keer pole, deze keer Webber hem te snel af. Dan ook nog een lekke band op het einde, weg podiumplek in Brazilië. Toch nog 8ste... Voel me echt slecht.

Button... Ik vind niet dat hij het verdiend qua persoonlijkheid verdient. Na die 6 zeges begon hij zich beter te voelen dan de rest en zelfs arrogant. Maar toch heb ik respect voor hem. Button is volgens mij een ongelooflijk talent. Als je de race herbekijkt, zijn die inhaalacties spectaculair. Soms kan hij verwaand overkomen (heeft de nieuwste speeltjes, Bugatti Veyron, Mercedes McLaren SLR en ga zo maar door, tja, als je het geld ervoor hebt, waarom ook niet) , maar is ook wel sympathiek.

Trulli is volgens mij in de fout, hij haalde Sutil rechts op de kerbs in. Tegen de rechterband van Sutil en zij beiden eruit. Wel grappig dat Trulli begon ruzie te maken met Sutil. Ze begonnen haast te vechten.

Vettel en Button waren ongelooflijk sterk, maar ik ben zeer ontgoocheld in Barrichello. Weg zege na een pole. Nog nooit had hij zoveel kans. Weg kampioenschap. Wel superblij voor Ross Brawn, hij verdient die titel waar 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Trulli is volgens mij in de fout, hij haalde Sutil rechts op de kerbs in. Tegen de rechterband van Sutil en zij beiden eruit. Wel grappig dat Trulli begon ruzie te maken met Sutil. Ze begonnen haast te vechten.

Dat komt omdat Trulli een echte Italiaan is. Dat temperament, dat zie je echt alleen maar bij dat volkje. Echt mooi om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het niet echt Trulli's fout, hij reed naast Sutil door die bocht waardoor Trulli naar buiten wordt gedwongen,

de curbs op en dan gebeurd zoiets natuurlijk, wel mooie gebarenwissel tussen Trulli en Sutil erna :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Verdomme. Verdomme. Verdomme. enz...

Barrichello toch! Wat gebeurde er toch plots met hem... Het leek dat hij zou kampioen worden in Abu Dhabi, met nog na Brazilië 4 punten achterstand op Button.

Maar het mocht niet zijn. Ik voel me zo slecht voor Barrichello. Al altijd wou hij hier winnen. 3 keer pole, deze keer Webber hem te snel af. Dan ook nog een lekke band op het einde, weg podiumplek in Brazilië. Toch nog 8ste... Voel me echt slecht.

Button... Ik vind niet dat hij het verdiend qua persoonlijkheid verdient. Na die 6 zeges begon hij zich beter te voelen dan de rest en zelfs arrogant. Maar toch heb ik respect voor hem. Button is volgens mij een ongelooflijk talent. Als je de race herbekijkt, zijn die inhaalacties spectaculair. Soms kan hij verwaand overkomen (heeft de nieuwste speeltjes, Bugatti Veyron, Mercedes McLaren SLR en ga zo maar door, tja, als je het geld ervoor hebt, waarom ook niet) , maar is ook wel sympathiek.

Trulli is volgens mij in de fout, hij haalde Sutil rechts op de kerbs in. Tegen de rechterband van Sutil en zij beiden eruit. Wel grappig dat Trulli begon ruzie te maken met Sutil. Ze begonnen haast te vechten.

Vettel en Button waren ongelooflijk sterk, maar ik ben zeer ontgoocheld in Barrichello. Weg zege na een pole. Nog nooit had hij zoveel kans. Weg kampioenschap. Wel superblij voor Ross Brawn, hij verdient die titel waar 100%.

Die heeft hij verkocht :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja jongens, na 2 weken weer een seizoen achter de rug.

Echt te irritant om Button zien de wereldkampioenschap te overmachtigen.

Eerste 6 races ging die goed, daarna gewoon flop.

Hij had nog zeer geluk met Barichello op Monza met hun 1 stop strategie.

Buiten dat allemaal vond ik Button zeer onverdienstelijk aan de top te zien.

Jammer voor Sutil, ik wou echt dat hij Trulli ging meppen.

Hij had zo een goed weekend achter de rug en dan opeens komt Trulli zeuren.

Bijzonder goed voor hem dat hij boete van 10.000 euro heeft gekregen voor gedrag.

Eerlijk gezegd vind ik Barichello meer competitief dan Button.

Vergelijk vorig jaar maar eens.

Goed, hopelijk doet Ferrari en Mclaren wat volgend jaar.

Want ik zie coureurs als Trulli , Glock en Webber echt niet zien winnen.

Al helemaal geen Toyota en Red Bull want die verdienen het niet echt.

Pff, te lang getypt. :D

Verder wens ik jullie een fijne avond.

Link to comment
Delen op andere websites

Button heeft in het hele seizoen de meeste punten gepakt, dus hoe je het wendt of keert: hij is terecht wereldkampioen en ik gun het hem. :) Het was een mooie race, vooral de eerste paar ronden. Jammer dat er geen regen kwam, dat had het nog wat spectaculairder gemaakt. :D

@ Miek: Wees blij dat je idool wereldkampioen is geworden! :) Enne... volgend jaar heeft Barrichello weer een kans, hoe groot die ook is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Thundercover: Button was inderdaad een 'soort van' idool voor mij aan het begin van het seizoen. Maar race na race heb Barrichello leren kennen. De man die veel emoties toont aan het publiek en altijd eerlijk blijft. Daardoor ben ik hem gaan supporteren en jammer genoeg is hij dan ook geen kampioen geworden. Ik ben in de GP van België een Brawn pet gekocht van hem! :clown: . Heb je deel 2 van F1 filmpje van Belgie (van mij) dan al gezien? We mochten allemaal vrij rond het circuit lopen.

Feli met je 3000 :).

Die Kobayashi mag inderdaad terugkomen. :clown: Wat een inhaalmanouvres en altijd zijn positie tot op het uiterste blijven verdedigen! Van zijn optreden heb ik echt wel genoten.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jarno Trulli en Adrian Sutil hebben de ruzie na hun botsing in Brazilië tijdens de persconferentie voor de Grand Prix van Abu Dhabi voortgezet. Het tweetal maakte elkaar verwijten.

Boete

Trulli en Sutil kwamen tijdens de Braziliaanse Grand Prix in botsing. Trulli, die de Duitser bijna aanvloog, verweet Sutil dat deze hem van de baan zou hebben gereden. De televisiebeelden gaven geen uitsluitsel, maar Trulli werd wel beboet voor zijn agressieve gedrag.

Foto's

Op de persconferentie zette Trulli zijn woorden kracht bij met foto's van het incident. "Ik denk dat ik alle reden had om furieus te zijn. Ik heb alle bewijzen om te laten zien dat ik naast hem zat en morgen (vrijdag, red.) gaan we daar over praten", aldus Trulli.

Discussie

"Er valt niets te discussiëren", reageerde Sutil. "Het was een race-ongeluk. Het was voor mij teleurstellend vooral omdat hij de controle over zijn auto verloor en tegen mij aan botste. Het was zijn probleem. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom hij zo uit zijn dak gaat."

Blind

Trulli sloeg onmiddellijk terug: "Ik weet niet of je blind bent, maar ik kan bewijzen dan mijn voorvleugel naast jouw voorvleugel zat."

Doorzien

Sutil was het daarmee oneens. "Maar je probeert mij buitenom op de kerbs in te halen. Je bleef gas geven. Hetzelfde gebeurde in Barcelona waar je de controle verloor en opnieuw in een auto van Force India crashte. Soms moet je de limiet van de auto respecteren. Als je nergens naar toe kunt, neem je gas terug. Dat is racen. Ik weet niet hoe lang je nodig hebt om dat eens te doorzien."

Afsteken

Hier was Trulli het niet mee eens. "In Barcelona spinde ik en hij raakte me omdat hij de kerbs afstak en hij nam geen gas terug."

Raken

"Ik raakte je niet. Jij raakte mij", counterde Sutil. "Ik weet niet wat jouw probleem is. Ik begrijp het echt niet."

Rijdersbriefing

Fernando Alonso, die ook betrokken was bij de crash, was ook aanwezig op de persconferentie samen met Kimi Raikkonen. De Spanjaard ging niet in op de ruzie, maar zei wel dat het incident wordt besproken tijdens de rijdersbriefing.

Bron: RTLGP

--

Echt waar als Trulli nou voor mijn neus zat ik zou hem echt kapot slaan, wat een lul zeg.

Hij kan het gewoon niet toegeven dat het onnodig was door die kerbs heen te gaan.

Je hebt al die verdomd 4de positie, wat wil je nog meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...