Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

Ik ben nu wel geen Nederlander maar het klinkt wel goed, trouwens mag het wel want dan zal er weer

een (hopelijk goed) circuit zijn in Nederland ^_^ .

Assen is er ook, hoewel het een beetje smal is voor auto's :puh:.

Ja, Assen :7 , ik heb er net een projectfoto van gevonden maar het lijkt mij zo ontoegankelijk voor het publiek

en het onderste deel ziet er nogal 'zwierig' uit :7 .

Van dat nieuwe circuit? En waarom is Assen '' :7 ''?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Van dat nieuwe circuit? En waarom is Assen '' :7 ''?

Wel het is nogal meer Motor-gericht :7 , nogal smal voor auto's...

Ja dat klopt, maar ze zijn bezig met een inhaal zone voor auto's, voor de A1GP.

Link to comment
Delen op andere websites

Van dat nieuwe circuit? En waarom is Assen '' :7 ''?

Wel het is nogal meer Motor-gericht :7 , nogal smal voor auto's...

Ja dat klopt, maar ze zijn bezig met een inhaal zone voor auto's, voor de A1GP.

De A1GP werd toch al in Zandvoort gereden, of is dat niet meer...?

Link to comment
Delen op andere websites

Van dat nieuwe circuit? En waarom is Assen '' :7 ''?

Wel het is nogal meer Motor-gericht :7 , nogal smal voor auto's...

Ja dat klopt, maar ze zijn bezig met een inhaal zone voor auto's, voor de A1GP.

De A1GP werd toch al in Zandvoort gereden, of is dat niet meer...?

Vanaf volgend jaar gaat het naar Assen, Zandvoort is te veel verouderd.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf volgend jaar gaat het naar Assen, Zandvoort is te veel verouderd.

Dat klopt, maar Zandvoort zag er wel cool uit voor dergelijke wedstrijden, maar het is nu ook wel niet zo breed...

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf volgend jaar gaat het naar Assen, Zandvoort is te veel verouderd.

Wat een onzin. De organisatie wilde een drastische maatregel in de overeenkomst en een financiële bijdrage van Zandvoort, wat ze niet wilden geven om geen financiële risico's te lopen. Assen kon daar blijkbaar wel aan voldoen. Zo blijkt maar weer dat de autosport enkel om politiek en geld gaat en niet meer om de sport zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf volgend jaar gaat het naar Assen, Zandvoort is te veel verouderd.

Wat een onzin. De organisatie wilde een drastische maatregel in de overeenkomst en een financiële bijdrage van Zandvoort, wat ze niet wilden geven om geen financiële risico's te lopen. Assen kon daar blijkbaar wel aan voldoen. Zo blijkt maar weer dat de autosport enkel om politiek en geld gaat en niet meer om de sport zelf.

Dat het verouderd was is misschien niet de belangrijkste reden, maar het speelt wel mee. Net als de bereikbaarheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat circuit ligt er niet voor 2020 met ons bureaucratisch systeem, àls de plannen al doorgaan. :puh:

@ Hearv94: De A1GP rijdt vanaf dit seizoen op Assen.

daarom is gewoon beginnen met bouwen de beste optie, je krijgt een boete maar uiteindelijk kost het veel minder omdat je niet aanvragen e.c. moet invullen.

Verder is Zandvoort idd wat verouderd en door de geluidsdagen zakt het circuit weg, behoorlijk zonde eigenlijk.

Assen is verder heus wel te doen, 2 autos naast elkaar gaat nog ruim, de chanpcars hebben er gereden. Het circuit telt niet echt lange rechte stukken en schommelt echt enorm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben laatst op Assen geweest. Nou, als een Lotus Exige en een Evo VIII naast elkaar zitten, dat was het ook wel. Het is echt smal voor auto's. Voor motoren perfect, maar auto's niet echt :N

En Zandvoort is ook echt zijn naam aan het verliezen. Het heeft echt een geweldige historie, de ligging is echt mooi, en het circuit zelf is ook echt mooi, maar wat Thunder al zei, alles draait nu om geld. En dat is zonde, vooral met een circuit als Zandvoort. Jammer :N

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zal de grid er volgend jaar zo uitzien:

Ferrari:

Fernando Alonso (al bevestigd)

Felipe Massa (al bevestigd)

Brawn GP

Jenson Button (al zo goed als zeker)

Rubens Barrichello (mijn voorspelling)

*Ross Brawn zei al op Valencia dat hij niet inziet waarom hij volgend jaar niet dezelfde rijders zou behouden.

Williams

Voorbehouden plaats voor andere coureur

Nico Rosberg

*Nakajima zal volgens mij gewoon het Williams stoeltje moeten verlaten wegens zijn tegenvallende prestaties. Rosberg zal zeker bij Williams blijven, na zijn goede resultaten (veel 5de en 4de plaatsen, iedere keer net geen podium) en als hij volgens de geruchten aanbiedingen zou krijgen van Brawn, zou hij volgens mij wel bij Brawn gaan rijden en Barrichello bij Williams.

McLaren

Lewis Hamilton

Kimi Räikkönen

*Kimi keert terug, Heikki mag het team verlaten omdat 1. zijn resultaten niet erg goed zijn en 2. het team niet erg zeker klinkt over Heikki in de toekomst.

Renault

Romain Grosjean

Robert Kubica

*Als Alonso zelf al zegt dat hij Kubica tipt voor Renault en hem één van de beste coureurs vind, zit de kans er wel dik in. En Grosjean heeft een goed debuut gemaakt.

Toyota

Jarno Trulli

Timo Glock

*Trulli is ondertussen al een begrip bij Toyota, en hij heeft zelfs al eens een pole gescoord dit seizoen. Ze kunnen het vast niet laten gebeuren dat hij het team verlaat of omgekeerd. En Glock heeft een mooie tweede plaats achter zijn naam en het team is enthousiast over hem.

Red Bull

Mark Webber

Sebastien Vettel

*Beiden kenden een fantastisch jaar, net geen wereldkampioen voor Webber en nog steeds kans op de constructeurstitel.

Qadbak(BMW) (als ze worden toegelaten)

Nick Heidfeld (blijft bij zijn team BMW)

Karun Chandhok (wordt getipt door Ecclestone en goede publiciteit voor een Indiase Grand Prix.

Force India

Adrian Sutil

Vitantonio Liuzzi

*Vijay Mallya zei al dat hij beide coureurs wil behouden.

Bij de debuutteams heb ik geen flauw idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Kubica wordt nog wel een keer wereldkampioen. Nu maar hopen voor hem dat Renault een snelle auto maakt, en dan ook betrouwbaar. Dan kunnen ze wel weer kampioen worden. Brawn is denk ik volgend jaar lang niks meer vergeleken met dit jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn hemel zeg, wat is die Miek een held. Elke keer weer maakt hij een vet verslag over de races die in de F1 dit jaar zijn gereden. Van Lap tot Lap, je krijgt gelijk er een gevoel bij, je weet wat hij ervan vind, het lijkt net alsof hij een commentator is. Hij doet het gewoon in zijn eentje, dat verdiend gewoon waardering en respect voor die Miek. Mijn complimenten!

Link to comment
Delen op andere websites

Vet kut dat Sutil 5 plaatsen achteraan moet beginnen.

8ste. Wordt hij ook ingehaald door Barichello, leuk. :ch:

Was ik even blij dat hij 4de lag.

Maar ja leuke kwalificatie, echt verrassend door die 3 crashes.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...