Phoenyxar Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind het gewoon een race-ongeluk, Sutil dwingt hem naar buiten, de curbs op en daarop verliest Trulli de controle en knalt op Sutil, echt moeilijker is het niet hoor . Bewerkt: 30 oktober 2009 door Hearv94
Miek Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 Njummie, Kobayashi racet ook op Abu Dhabi. Met Japans vlees in de F1 is het altijd wel leuk.
Gijsso Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Vooral als ie zo blijft racen. Mooie race, maar heel erg braafjes. Het mooiste was in het laatste rondje. Echt erg
Dago58x Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Net nog gelezen dat Glock aangenomen is naar Manor. De tot nu toe uitziende kalender van teams:
Indycar series Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 De coureurs die tot nu toe allemaal bekend zijn: Mclaren: 1. Button 2. Hamilton Mercedes GP: 3. Rosberg 4. Red Bull Racing: 5. Vettel 6. Webber Ferrari: 7. Massa 8. Alonso Williams: 9. Barrichello 10. Hülkenberg(D) Renault: 11. Kubica 12. Force India: 14. Sutil 15. Liuzzi Scuderia Toro Rosso: 16. Buemi 17. Alguersuari Lotus F1: 18. Trulli 19. Kovalainen Campos Meta: 20. 21. Senna US F1: 22. 23. Virgin Racing: 24. Glock 25. Di Grassi(D) Sauber: 26. 27. Er zijn nog 7 plaatsen vrij op dit moment.
Phoenyxar Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Gaat Hülkenber meerijden? Laatste keer dat die nog reed was op de N¨rubrugring, 3 jaar geleden. Hij had wel goed inzicht, hij was de enige die de juiste bandenkeuze had gemaakt .
Indycar series Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Die gaat samen met Barrichello het Williams F1 team vertegenwoordigen. Als Hülkenberg geen punten scoort, ligt het zeker aan die wagen. Hij haalde toch eventjes het GP2 kampioenschap binnen dit jaar. Ik heb hoge verwachtingen van hem. Heb hem in A1GP, F3 en GP2 zien racen en hij kan écht goed racen. Zou me verbazen als hij niet bij een topteam komt later. Gerucht: Kamui Kobayashi tekent bij Sauber Volgens de doorgaans goed ingevoerde Finse krant Turun Sanomat heeft Kamui Kobayashi getekend bij Sauber. Sauber De Japanner maakte dit jaar indruk tijdens de laatste twee Grands Prix toen hij bij Toyota inviel voor de geblesseerde Timo Glock. Nadat de renstal besloot te stoppen met Formule 1 zat Kobayashi zonder werkgever. Met de financiële steun van Toyota is Kobayashi er volgens de Finnen in geslaagd om bij Sauber in te stappen. Bertrand Baguette, de kampioen van de World Series by Renault, is aangetrokken als reserverijder. Bron: RTL GP Dat zou ook mooi zijn, hij liet erg mooie dingen zien bij Toyota. Heeft ook Trulli om de oren gereden in Abu Dhabi en Jenson Button 2x flink tegengewerkt.
MightyDuck Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) Volg vanaf 1998 de F1 en ben het eigenlijk elk jaar een beetje meer jammer aan het vinden hoe alles zich ontwikkeld. Al die klote regels en die kut FIA, ecclestone die van alles probeert om aan meer geld te komen en niet nadenkt over wat de sport beter en spannender maakt. Nu wilt ie ook al RTL verbieden om F1 uit te zenden omdat het teveel geld kost en hij het niet bepaald nodig vind dat RTL F1 gaat uitzenden (n) Nee ik weet niet of ik volgend jaar weer ga kijken. Bewerkt: 20 december 2009 door MightyDuck
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Volg vanaf 1998 de F1 en ben het eigenlijk elk jaar een beetje meer jammer aan het vinden hoe alles zich ontwikkeld. Al die klote regels en die kut FIA, ecclestone die van alles probeert om aan meer geld te komen en niet nadenkt over wat de sport beter en spannender maakt. Nu wilt ie ook al RTL verbieden om F1 uit te zenden omdat het teveel geld kost en hij het niet bepaald nodig vind dat RTL F1 gaat uitzenden (n) Nee ik weet niet of ik volgend jaar weer ga kijken. Sommige regels slaan inderdaad nergens op nee, daar ben ik het met je eens. Maar dat er volgend jaar niet meer getankt kan worden is wel een vooruit gang, word het weer wat spannender
Indycar series Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het ook zielig van ze dat ze over een paar jaar bepaalde functies(Op internet bijvoorbeeld) betaald willen maken. Dan mag je nog eens gaan betalen om je favoriete sport te mogen kijken Ze mogen die Bernie Ecclestone van mij echt uit die F1 trappen, hij is alleen bezig met zijn eigen bankrekening en niet bezig om de sport fasinerend te maken voor de fans. Ik hoop dat met Todt aan de macht de F1 weer een genot wordt om te kijken.
MightyDuck Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Volg vanaf 1998 de F1 en ben het eigenlijk elk jaar een beetje meer jammer aan het vinden hoe alles zich ontwikkeld. Al die klote regels en die kut FIA, ecclestone die van alles probeert om aan meer geld te komen en niet nadenkt over wat de sport beter en spannender maakt. Nu wilt ie ook al RTL verbieden om F1 uit te zenden omdat het teveel geld kost en hij het niet bepaald nodig vind dat RTL F1 gaat uitzenden (n) Nee ik weet niet of ik volgend jaar weer ga kijken. Sommige regels slaan inderdaad nergens op nee, daar ben ik het met je eens. Maar dat er volgend jaar niet meer getankt kan worden is wel een vooruit gang, word het weer wat spannender Spannender als er niet meer getankt wordt? No way. Hoeveel vette acties zijn er wel niet geweest in de pitstraat door het tanken, kijk naar de pitbrand van Verstappen in 94, Irvine had het in 95 volgens mij ook en bij Ferrari is het ook een paar keer voorgekomen, ook met Hamilton en Raikkonen in Interlagos dit jaar nog en dat Albers en Massa de hele tankinstallatie meenemen, dat is toch juist vet om te zien? Ook dat er dan iets mis kan gaan waardoor iemand anders er weer voordeel van heeft omdat iemand in de pits te lang blijft staan omdat de slang er niet goed uit gaat of omdat ze de hele tankinstallatie moeten wisselen omdat het niet werkt lijkt me toch veel spannender dan een pitstop van maar 3 seconde met alleen maar banden wisselen en waar er dus eigenlijk niet heel veel fout meer kan gaan. Nee dat niet meer bijtanken is denk ik wel de meest achterlijke regel in de hele F1 (N) Bewerkt: 21 december 2009 door MightyDuck
wesley123 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Volg vanaf 1998 de F1 en ben het eigenlijk elk jaar een beetje meer jammer aan het vinden hoe alles zich ontwikkeld. Al die klote regels en die kut FIA, ecclestone die van alles probeert om aan meer geld te komen en niet nadenkt over wat de sport beter en spannender maakt. Nu wilt ie ook al RTL verbieden om F1 uit te zenden omdat het teveel geld kost en hij het niet bepaald nodig vind dat RTL F1 gaat uitzenden (n) Nee ik weet niet of ik volgend jaar weer ga kijken. Sommige regels slaan inderdaad nergens op nee, daar ben ik het met je eens. Maar dat er volgend jaar niet meer getankt kan worden is wel een vooruit gang, word het weer wat spannender niet dus, de hoge heren zijn mooi even vergeten dat de auto die het minste brandstof gebruikt gewoon waarschijnlij kde snelste is, gewoon omdat die een stuk lichter aan de race kan beginnen. aangezien 10 kilo brandstof per ronde al 3 tiende oplevert kan die tijdswinst dus al in de seconde oplopen.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Volg vanaf 1998 de F1 en ben het eigenlijk elk jaar een beetje meer jammer aan het vinden hoe alles zich ontwikkeld. Al die klote regels en die kut FIA, ecclestone die van alles probeert om aan meer geld te komen en niet nadenkt over wat de sport beter en spannender maakt. Nu wilt ie ook al RTL verbieden om F1 uit te zenden omdat het teveel geld kost en hij het niet bepaald nodig vind dat RTL F1 gaat uitzenden (n) Nee ik weet niet of ik volgend jaar weer ga kijken. Sommige regels slaan inderdaad nergens op nee, daar ben ik het met je eens. Maar dat er volgend jaar niet meer getankt kan worden is wel een vooruit gang, word het weer wat spannender Spannender als er niet meer getankt wordt? No way. Hoeveel vette acties zijn er wel niet geweest in de pitstraat door het tanken, kijk naar de pitbrand van Verstappen in 94, Irvine had het in 95 volgens mij ook en bij Ferrari is het ook een paar keer voorgekomen, ook met Hamilton en Raikkonen in Interlagos dit jaar nog en dat Albers en Massa de hele tankinstallatie meenemen, dat is toch juist vet om te zien? Ook dat er dan iets mis kan gaan waardoor iemand anders er weer voordeel van heeft omdat iemand in de pits te lang blijft staan omdat de slang er niet goed uit gaat of omdat ze de hele tankinstallatie moeten wisselen omdat het niet werkt lijkt me toch veel spannender dan een pitstop van maar 3 seconde met alleen maar banden wisselen en waar er dus eigenlijk niet heel veel fout meer kan gaan. Nee dat niet meer bijtanken is denk ik wel de meest achterlijke regel in de hele F1 (N) Tsjaa daar heb je wel een goed punt... Maar nu kan er ook heel veel fout gaan. Misschien nog wel meer omdat je je brandstof moet plannen voordat de race begint
Thundercover Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Gaat Hülkenber meerijden? Laatste keer dat die nog reed was op de N¨rubrugring, 3 jaar geleden. Hij had wel goed inzicht, hij was de enige die de juiste bandenkeuze had gemaakt . Hülkenberg heeft nog geen Formule 1 race gereden, waardoor hij ook met de test begin december mee mocht doen. Afgelopen jaar werd hij kampioen in de GP2, dus rijden kan hij wel (hij heeft sowieso al behoorlijk wat getest). Jij bent in de war met Markus Winkelhock die op de Nürburgring 2007 als enige op regenbanden van start ging en daardoor de leiding pakte, totdat er een code rood kwam. Overigens was het team (Spyker) verantwoordelijk voor die bandenkeuze, want zij riepen Winkelhock aan het eind van de opwarmronde naar binnen. Ik vind het ook zielig van ze dat ze over een paar jaar bepaalde functies(Op internet bijvoorbeeld) betaald willen maken. Dan mag je nog eens gaan betalen om je favoriete sport te mogen kijken Ach, dat zijn enkel wat extra functies die je waarschijnlijk toch niet mist als je een Formule 1 race kijkt. Lijkt me niet iets om je druk over te maken, aangezien dat de uitzending zelf verder niet aan zal tasten. Kobayashi is trouwens bevestigd bij Sauber, maar dat wisten jullie natuurlijk al wel.
Dago58x Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) 'Schumacher tekent bij Mercedes Grand Prix' 22 december 2009 Volgend het Duitse blad Bild is de terugkeer van Michael Schumacher in kannen en kruiken. Het tijdschrift meldt dat de Duitser een contract heeft getekend voor een jaar bij Mercedes Grand Prix. De geruchten gaan al een tijdje en hoewel er in feite nog geen concreet bewijs is voor de claim van Bild, dient het bericht toch behoorlijk serieus genomen te worden. Het Duitse blad is namelijk vaak zeer goed op de hoogte van het reilen en zeilen rondom de 'Rekordmeister'. Ferrari-president Luca di Montezemolo was de eerste die de geruchten over Schumcher enige grond gaf, door te verklaren dat zijn voormalige coureur 'zeer dicht' bij een contract met Mercedes is. En nu zegt Bild dus dat de kogel door de kerk is. Het is natuurlijk het zoveelste bericht over Schumi, maar het lijkt erop dat het toch echt gaat gebeuren. Woordvoerdster Sabine Kehm wil niks zeggen. Wordt ongetwijfeld vervolgd. Bron: GPUPDATE Ik weet echt niet of dit waar is want in de officiële site staat dit er niet bij maar als dit waar is wil ik er wat zeggen. Misschien zijn de velen niet met mij eens maar ik heb een voordeel en een nadeel hierover. Het nadeel is dat ik zwaar kut vind dat Schumacher met een zwart auto rijdt, misschien denken sommige ´Ja waar slaat dat nou weer op´ maar velen zijn ook gewend Schumacher te zien in een rood auto en dat zie ik totaal niet bij een zwart auto. Dat vond ik echt best wel jammer. En het voordeel is dat Schumacher een fan van mij is en tevreden ben dat hij terug is gekeerd. Heb ik er twee fans op rooster liggen Sutil en Schumacher. Bewerkt: 23 december 2009 door Dago58x
Recommended Posts