Jump to content

Waarom drink jij bier?


Timske

Bier drinkers.  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Waarom drink jij bier?

    • Omdat ik erbij wil horen.
      5
    • Het is 'lekker'.
      73
    • Ik vind het vies.
      24
    • Ik heb het nog nooit geprobeert en hoef het niet.
      19


Recommended Posts

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    8

  • Sa_bulldog

    8

  • PowerPats

    7

  • Gta-killer

    6

  • 1 maand later...

Voornaamste reden:

Ik wil aangeschoten worden, je voelt je gewoon veel relaxter. En ik ben een zwaar verlegen mannetje dus moet wat losser worden :).

Maar ook:

Een koud bietje direct uit de koelkast is echt heel lekker.

Helaas moet je ongelofelijk vaak pissen en droogt het ene beetje uit :(.

Link to comment
Delen op andere websites

bier heeft echt een hele nare smaak, ik snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden. vroeger mocht ik van mijn ouders op verjaardagen bijv een kleine slok proberen, en het smaakt afschuwelijk. dat mensen er een hele glas van kunnen drinken begrijp ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

bier heeft echt een hele nare smaak, ik snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden. vroeger mocht ik van mijn ouders op verjaardagen bijv een kleine slok proberen, en het smaakt afschuwelijk. dat mensen er een hele glas van kunnen drinken begrijp ik niet.

Dat is net als met koffie, op het begin is het vies en al helemaal als je een klein beetje neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voornaamste reden:

Ik wil aangeschoten worden, je voelt je gewoon veel relaxter. En ik ben een zwaar verlegen mannetje dus moet wat losser worden :).

Maar ook:

Een koud bietje direct uit de koelkast is echt heel lekker.

Helaas moet je ongelofelijk vaak pissen en droogt het ene beetje uit :(.

Ja, ik vraag me dat al af vanaf mijn eerste pintje ^_^

1 pintje = 2x pissen :tu:

Ik drink het vooral met vrienden, en soms thuis als ik zin heb in een biertje,vodka ofzo..

Zelfs de saaiste parties worden leuk met bier :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

bier heeft echt een hele nare smaak, ik snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden. vroeger mocht ik van mijn ouders op verjaardagen bijv een kleine slok proberen, en het smaakt afschuwelijk. dat mensen er een hele glas van kunnen drinken begrijp ik niet.

Bier drink je ook niet zomaar, dat moet je leren. ;)

Maargoed, ik drink uiteraad ook wel eens een biertje of 4/5 in het weekend en dat is zeer lekker. Vooral na het werken heb je er echt trek in. Mensen die het drinken om stoer te doen voor hun vrienden zijn gewoon dom bezig. Ik drink het zoals ik al zij omdat ik het lekker vind (in het begin natuurlijk niet) en omdat je een lekker releaxt gevoel krijgt en je bent veel losser kwa denken en doen. Het is uiteraad wel k*t dat je om de tijd moet pissen, dat is vooral in de kroeg een nadeel. :7

mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

bier heeft echt een hele nare smaak, ik snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden. vroeger mocht ik van mijn ouders op verjaardagen bijv een kleine slok proberen, en het smaakt afschuwelijk. dat mensen er een hele glas van kunnen drinken begrijp ik niet.

Dat mag ik dus ook. Ik ben nog minderjarig en mag dus niet drinken. Soms een slokje kan dan wel. Het smaakt nogal bitter. Het is niet vies, maar echt lekker vind ik het ook niet :coffee: .

Link to comment
Delen op andere websites

Bier drink je ook niet zomaar, dat moet je leren. ;)

Dat snap ik dus eigenlijk niet. Waarom zou je het "leren" drinken? Dan kan je toch beter iets drinken wat je wel al lekker vind?

Btw, ik drink geen bier. Ik vind het niet lekker, en ik ga het niet 'leren' omdat andere mensen het ook drinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Voornaamste reden:

Ik wil aangeschoten worden, je voelt je gewoon veel relaxter. En ik ben een zwaar verlegen mannetje dus moet wat losser worden :).

Maar ook:

Een koud bietje direct uit de koelkast is echt heel lekker.

Helaas moet je ongelofelijk vaak pissen en droogt het ene beetje uit :(.

Ja, ik vraag me dat al af vanaf mijn eerste pintje ^_^

1 pintje = 2x pissen :tu:

Ik drink het vooral met vrienden, en soms thuis als ik zin heb in een biertje,vodka ofzo..

Zelfs de saaiste parties worden leuk met bier :bier:

Hehe, het is inderdaad 1 van het vervelendste aan bier, maarja :).

Je hebt niet eens een party nodig, zelfs gewoon chillen met een film wordt veel relaxter met bier :).

Heb helaas nu al 2 weken niks gehad, keelontsteking :(, ik bedoel ik zou kunnen gaan drinken maar ik irriteer me keel liever nog ff niet :).

Dat snap ik dus eigenlijk niet. Waarom zou je het "leren" drinken? Dan kan je toch beter iets drinken wat je wel al lekker vind?

Btw, ik drink geen bier. Ik vind het niet lekker, en ik ga het niet 'leren' omdat andere mensen het ook drinken.

Hoe oud ben je :S ?

Drink eens een keertje een stukje meer, niet maar 1 glas ofzo, maar gewoon vele glazen, en dan zul je zien waarom mensen oa. bier drinken. En maak dan je oordeel. Als je bier te ranzig vind dan gewoon 3 of 4 shotjes sterke drank. Je zou je veel relaxter en blijer moeten voelen.

Het heeft geen zin om dingen als drugs/alcohol af te kraken als je het nog nooit hebt gevoeld. In andere dingen die jij ''al lekker vind'' zit geen alcohol.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Bier drink je ook niet zomaar, dat moet je leren. ;)

Dat snap ik dus eigenlijk niet. Waarom zou je het "leren" drinken? Dan kan je toch beter iets drinken wat je wel al lekker vind?

Btw, ik drink geen bier. Ik vind het niet lekker, en ik ga het niet 'leren' omdat andere mensen het ook drinken.

Toen ik 14 was, vond ik bier ook niet lekker, maar toen ik 16 was wel. Volgens mij gewoon omdat ik ouder werd, niet omdat ik het leerde drinken. Smaak veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favorieten zijn Heineken ( maar niet uit blik, uit fles of vat zijn ze wel lekker, uit blik is wel drinkbaar maar smaakt toch iets anders dan uit de fles), Hertog Jan (alleen uit de fles en tap geprobeerd dus ken niks anders, maar altijd lekker) en Karlsberg bier.

Bavaria geprobeerd maar kan me niet te veel herinneren van de smaak, gewoon gemiddeld dacht ik.

Grolsch vind ik ranzig.

Donker bier (ale) zoals Guinees vind ik nog ranziger.

Goedkope liddl en aldi bier waren vreemd genoeg gewoon drinkbaar, niet speciaal lekker ofzo maar niet om weg te gooien, gewoon drinkbaar :).

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink bier omdat ik het wel lekker vind. En het gezonder is dan weer een halve liter energy drink. Mijn favoriete bieren zijn 'Amstel' en 'Grolsch Kanon'. Maar eigenlijk gaat ieder biertje er bij mij wel in...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...