Jump to content

Waarom drink jij bier?


Timske

Bier drinkers.  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Waarom drink jij bier?

    • Omdat ik erbij wil horen.
      5
    • Het is 'lekker'.
      73
    • Ik vind het vies.
      24
    • Ik heb het nog nooit geprobeert en hoef het niet.
      19


Recommended Posts

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    8

  • Sa_bulldog

    8

  • PowerPats

    7

  • Gta-killer

    6

Oh btw, ff nieuwsgierigheidsvraagje... :$ Wat versta jij onder los gaan? In de huiskamer zitten, 6 blikjes bier naar binnen gieten, en chips eten? Nou, uh, dat is inderdaad wel... Tja, echt helemaal de blits.

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag nog geen bier en ik heb op het laatste gestemd, maar ik wil wel graag een biertje op zijn tijd (over 3 jaar :duh: )

Soms drink ik een kleine beetje uit een flesje dat perongeluk op tafel staat _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Rate en geef je comment.

Iedereen zijn mening moet je respecteren.. Ik vind mensen die bier drinken dom, want je gaat er helemaal kapot aan. En het is slecht voor je hersenen en heel veel andere organen. En er komen steeds meer mensen in coma.. Somige vinden het zo stoer om gewoon een kratje of meer leeg te drinken..

Geniet, maar drink met maten.

Ps: Sorry voor de laate reactie op die post, maar hij geld nog steeds. Toch? ^_^

@Hieronder:

Was de "n" vergeten ja. :$ Zo goed?

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan wel 14 maar bij schoolparty's hebben we vaak een indrinkertje, zitten we gewoon met de helft van de klas bij iemand. Vaak zitten we gewoon met 7/8 meisjes en 4/5 jongens Totdat we alcoholtest hebben... Maar dat hebben we toch niet vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag nog geen bier en ik heb op het laatste gestemd, maar ik wil wel graag een biertje op zijn tijd (over 3 jaar :duh: )

Soms drink ik een kleine beetje uit een flesje dat perongeluk op tafel staat _O_

Welke alcoholist zet zijn flesje per ongeluk op tafel... :?

Ik had afgelopen vrijdag goed wat bier op, was lang geleden dat ik gewoon zat was. Maar wel lekker. ^_^

@hieronder: lol?

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Welke alcoholist zet zijn flesje per ongeluk op tafel... :?

Dus een flesje bier op tafel laten staan en je bent gelijk alcoholist? begrijp ik het nou verkeerd? of ben je hier aan het vooroordelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet drinken. Ik heb wel een shandy of een breezer gedronken, maar dat doe ik maar niet meer. Bier ook wel, maar vond ik ontzettend smerig. Geen idee waarom dat zo lekker is volgens sommigen. Maar ik ben nog 14, dus weet ik er niks van ^_^ .

Ik denk er zelfs niet eens aan om over 10 jaar te drinken ofzo, geef mij maar een lekker bakkie sterke koffie.

Link to comment
Delen op andere websites

We hadden een paar dagen geleden een schoolfeest en daar dronken we wat in. Maar ik drink dus alleen bij speciale gelegenheden en niet eens elke week. Ik ben ook pas 14. Drank en sterke drank gaat er bij mij wel goed in (zoals shotjes), maar bier niet echt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...