Jump to content

Waarom drink jij bier?


Timske

Bier drinkers.  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Waarom drink jij bier?

    • Omdat ik erbij wil horen.
      5
    • Het is 'lekker'.
      73
    • Ik vind het vies.
      24
    • Ik heb het nog nooit geprobeert en hoef het niet.
      19


Recommended Posts

Ik vind 't heerlijk, het geeft ook weer een apart sfeertje aan een avond.. Als je op een lekker warme avond lekker buiten in de tuin zit te chillen met maten heb ik liever een flesje Heineken bier of een ander merk in mijn hand dan een glas Pepsi of Fanta.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    8

  • Sa_bulldog

    8

  • PowerPats

    7

  • Gta-killer

    6

liever een flesje Heineken bier of een ander merk in mijn hand dan een glas Pepsi of Fanta.

bah heineken, dat krijg ik dus niet binnen he. heef mij maar een jupiler!

Zelf drink ik wat teveel bier zeggen mijn kameraden. vooral in het weekend op een zaterdagavond, dan kan ik er gemakkelijk 15 binnenkappen. de eerste 3 of 4 zijn van doorst en de rest die volgt is gewoon van goesting :bier:

maar ik heb de dag erna nog nooit last gehad van koppijn soms eens wat last van de maag mja.

en ik de week drink ik niet veel bier.

Link to comment
Delen op andere websites

ligt aan de situatie

- om mijn slaappatroon aan te passen.

- omdat ik het lekker vind.

- om andere dranken weg te spoelen

- om lam te worden (echt bijna nooit , alleen als er geen andere dranken worden geschonken)

ik drink liever geen grote hoeveelheden bier omdat ik liever niet het merendeel van een dag aan het pissen ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben pas 14 en drink geen bier, maar dat komt omdat ik het f*cking vies vind smaken. Geef mij maar Cola (Coca Cola met suiker en alle andere slechten middelen, geen kikkerdrank en ook geen hippie drankjes) of Fanta orange.

Link to comment
Delen op andere websites

Rate en geef je comment.

Iedereen zijn mening moet je respecteren.. Ik vind mensen die bier drinken dom, want je gaat er helemaal kapot aan. En het is slecht voor je hersenen en heel veel andere organen. En er komen steeds meer mensen in coma.. Somige vinden het zo stoer om gewoon een kratje of meer leeg te drinken..

ik drink geen bier en ik zal het ook nooit doen mensen die het wel doen is niks mis mee :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink vrijwel geen bier. Soms een flesje op een feestje of als ik ergens op bezoek ben.

Op een feestje ga ik wel eens helemaal los :') Ong hetzelfde als Tomeken zegt qua aantal dan.. Flesje leeg? dan haal je een nieuwe.. En ja, zo komt het dus wel eens voor dat ik op een feestje niet gezien wordt zonder flesje (juli, feestje van men nicht XD).. Alleen heb ik de dag erna nergens last van, die avond trouwens ook niet echt.. En dat vid ik toch wel vet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Drinken na een kater is dierenmishandeling, zomaar uit het niets een kater verzuipen :t

Naja, ik drink het wel. En na de vakantie, die ik met maten heb gehad, week kamping :D , vind ik het bier steeds meer op water lijken :7

Naja, elk weekend drink ik een paar flesjes, neit te veel. Ik doe altijd dingen waar ik spijt van krijg dan als ik teveel drink :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel biertjes moet je dan drinken om echt dronken te zijn 8 ofz ?

Dat is heel verschillend het kan al bij 2 biertjes zijn anderen worden nooit dronken.

2 lijkt mij wel heel sterk, ik ben zelf erg klein en ook nog mager, maar na 2 biertjes begin ik pas wat te voelen, ECHT dronken duurt nog een lange lange tijd drinken daarna... Na 5 biertjes ben ik ( liggend er aan hoeveel ik heb gegeten en andere (non alc.) dingen heb gedronken) licht tot merkbaar aangeschoten. Dronken weet ik niet echt want als ik dronken ben ( volgens mijn vrienden doe ik dan heel irritant, kan ik nouwelijks lopen/fietsen, en ga ik naar random mensen op straat schreeuwen, verder kan ik me er niet al te veel van herinneren :puh:) is dat meestal na sterke drank en dan houd je het niet zo erg meer bij...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...