Jump to content

Waarom drink jij bier?


Timske

Bier drinkers.  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Waarom drink jij bier?

    • Omdat ik erbij wil horen.
      5
    • Het is 'lekker'.
      73
    • Ik vind het vies.
      24
    • Ik heb het nog nooit geprobeert en hoef het niet.
      19


Recommended Posts

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    8

  • Sa_bulldog

    8

  • PowerPats

    7

  • Gta-killer

    6

dus mensen drinken bier, om tot het stadium te komen waar hun hersens verdooft worden en ze dat een lekker gevoel geeft. lijkt me eigenlijk niks aan,

Na een korte tijd ga je het ook lekker vinden.

Maar ''lijkt mij niks aan'' kan je gewoon niet zeggen, zo iets moet je zelf ervaren...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem terug wat ik zei, Gister ging ik met een paar vrienden naar een huis van hun, ze hadden allemaal bier, en ik besloot het toch maar erop te wagen, was echt gezellig, lekker praten chips pizza en vooral veel bier heb ongeveer 5 blikken bier op, en ben dus voor het eerst in mijn leven dronken geweest.

en man wat is het leuk. op het eerste gezicht ben je echt duizelig. als je je hoofd snel beweegt, dan merk je echt dat je lichaam moeite heeft met het waarnemen van al die beelden. maar ik voelde me zo chill en lekker door dat bier, alsof je de hele wereld aankon. wat ook raar is dat je helemaal geen waarneming van de omgeving meer hebt. Na een tijdje dacht ik echt van: WTH doe ik hier, Ik dacht zelfs dat het allemaal een droom was toen ik wakker werd.

In ieder geval, ik ga niet meer zo vaak bier drinken alleen als ik bijv met vrienden ben, dat is toch gezelliger dan in je eentje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Op zaterdagavond ga ik altijd naar een grote discotheek. Daar loop ik vaak behoorlijk aangeschoten rond. Ik drink het omdat ik het lekker vind en ik het saai vind als ik nuchter ben. Ook stap je veel sneller op meisjes af als je gedronken hebt.

Wel krijg ik door de alcohol vaak ruzie (en maten van me ook). Maarja, part of the game:)

Link to comment
Delen op andere websites

en man wat is het leuk. op het eerste gezicht ben je echt duizelig. als je je hoofd snel beweegt, dan merk je echt dat je lichaam moeite heeft met het waarnemen van al die beelden. maar ik voelde me zo chill en lekker door dat bier, alsof je de hele wereld aankon. wat ook raar is dat je helemaal geen waarneming van de omgeving meer hebt. Na een tijdje dacht ik echt van: WTH doe ik hier, Ik dacht zelfs dat het allemaal een droom was toen ik wakker werd.

Hehe, beter zou ik het niet kunnen beschrijven.

Ik vind het grappig dat je korte termijn geheugen je in de steek laat :puh:

Je doet iets, of praat over iets en iets daarna kun je je percies niet meer goed herinneren wat je precies zei of deed, waarschijnlijk omdat je waarnemingen niet meer zo scherp zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem terug wat ik zei, Gister ging ik met een paar vrienden naar een huis van hun, ze hadden allemaal bier, en ik besloot het toch maar erop te wagen, was echt gezellig, lekker praten chips pizza en vooral veel bier heb ongeveer 5 blikken bier op, en ben dus voor het eerst in mijn leven dronken geweest.

en man wat is het leuk. op het eerste gezicht ben je echt duizelig. als je je hoofd snel beweegt, dan merk je echt dat je lichaam moeite heeft met het waarnemen van al die beelden. maar ik voelde me zo chill en lekker door dat bier, alsof je de hele wereld aankon. wat ook raar is dat je helemaal geen waarneming van de omgeving meer hebt. Na een tijdje dacht ik echt van: WTH doe ik hier, Ik dacht zelfs dat het allemaal een droom was toen ik wakker werd.

In ieder geval, ik ga niet meer zo vaak bier drinken alleen als ik bijv met vrienden ben, dat is toch gezelliger dan in je eentje.

Na wat ik lees, was je volgens mij aangeschoten. :puh:

Als je dronken bent zie je alles om je heen letterelijk draaien, je bent duizelig en je kunt amper op je benen staan. :clown: Vaak heb je ook het gevoel of je gezicht en mond verlamt is. Dat heb ik tenminste :puh:

Ik ben niet vaak dronken. Ik drink niet alleen voor de gezelligheid, vind het ook erg lekker. Vooral Palm, kasteel bier, Heineken, Hertog Jan, en brand en zo. Amstel vind ik redelijk, maar zeker niet de lekkerste. Ik drink vaak verschillende soorten bier, om te kijken welke het lekkerst is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Ik vind het 'lekker'. Al moet ik zeggen dat dit niet mijn daadwerkelijke mening is, ik vind het namelijk echt lekker, zonder de ' ' er omheen. ^_^

Ik heb hem hier al eerder gelezen. Als het warm weer is (geweest), in de avond een lekker fris biertje. Al moet ik toegven dat ik niet zo makkelijk zwicht voor een "gewone" pils, maar meer een wat meer exclusieve drinker ben. Ik ben groot fan van Corona, een fris mexicaans bier. Limoentje erin, heerlijk! :D

Verder af en toe een rood wijntje, goed voor de bloedsomloop. Maar ik ben zeker geen wekelijkse drinker, laat staan dagelijks. Sterker, ik geloof dat ik al zeker een maandje of wat geen alcohol heb aangeraakt.. Krijg ineens zin in een biertje! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Ik vind het 'lekker'. Al moet ik zeggen dat dit niet mijn daadwerkelijke mening is, ik vind het namelijk echt lekker, zonder de ' ' er omheen. ^_^

Ik heb hem hier al eerder gelezen. Als het warm weer is (geweest), in de avond een lekker fris biertje. Al moet ik toegven dat ik niet zo makkelijk zwicht voor een "gewone" pils, maar meer een wat meer exclusieve drinker ben. Ik ben groot fan van Corona, een fris mexicaans bier. Limoentje erin, heerlijk! :D

Verder af en toe een rood wijntje, goed voor de bloedsomloop. Maar ik ben zeker geen wekelijkse drinker, laat staan dagelijks. Sterker, ik geloof dat ik al zeker een maandje of wat geen alcohol heb aangeraakt.. Krijg ineens zin in een biertje! :bier:

Corona ftw!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink geen bier want ik vind het vies. Er was uitstap naar brouwerij en iedereen mocht bier proeven en ik heb het geproefd en na 1 slokje vond ik het al vies en die smaak kan niet weg. Precies plat en smaakloos. Geef mij de champagne. De champagne is enig drank met alcohol die ik drink.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis gewoon een heel aantal opties in de poll. Onder andere 'Voor de gezelligheid'.

'Om er bij te horen' komt over alsof je gewoon stoer wil doen en opscheppen bij je vrienden, ook al moet jij bijna overgeven omdat je het vies vindt.

'Ik vind het 'lekker' ' komt gewoon op hetzelfde neer als wat hier boven staat.

Ik drink niet zo heel vaak bier, enkel bij (speciale) gelegenheden en zo.

De laatste keer dat ik echt nog dronken was, wat met Nieuwjaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...