End Of The Riot Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Aangezien een heleboel mensen hem gaan kopen, zal ik dat ook maar gaan doen dan denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2010 En als er nou een heleboel mensen in de sloot springen, doe jij dat dan ook? Ik koop hem gewoon omdat ik denk dat 'ie de moeite waard is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik ben nu Undead Nightmare aan het downloaden. Ik kan serieus niet wachten om hem te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Op de PS3 zeker? Op XBL Marketplace is ie nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik heb een ps3 + een xbox. Het viel mij ook tegen dat hij daar nog niet op te krijgen was :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Voor Playstation Plus gebruikers is hij €2,- goedkoper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik download hem nu ook voor me xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 kun je undead nightmare ook uitzetten? dat je niet ineens midden in de nacht word opgevreten door een stel zombies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Als je het spel start, krijg je de keuze tussen Red Dead Redemption en Undead Nightmare. Zelfde systeem als GTA IV / EFLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik vind de DLC echt GEWELDIG. Ik heb het nu een uurtje gespeeld en ik kan er maar niet mee stoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Raden jullie het me aan om hem te kopen? Ik weet het eigenlijk nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik vindt het toch wel een aanrader. De story is heel leuk en goed. Het houd je ook wel een lange tijd bezig. En de multiplayer mode Zombie overrun is echt verslavend en heel leuk om te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 hoeveel missie's zijn er ongeveer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 hoeveel missie's zijn er ongeveer ? Undead Nightmare heeft 6 hoofd missie's en 6 zij missie's. Er zijn ook nog veel random encounters en challenges. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 12 missies in totaal ?! dan heb je hem in een half uur uitgespeeld ofniet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.