R-fl3x Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Hallo, ik heb de Undead Nightmare Pack sinds gister, en al direct met de multiplayer begonnen. Nu heb ik wel een vraag. Soms krijg ik na het voltooien van zo'n Gang Hideout een Explosive Rifle. Al goed en wel, maar als ik dood ga verlies ik hem uit mijn inventaris. Bestaat er dan een rang waarin je de Explosive Rifle krijgt? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 Hallo, ik heb de Undead Nightmare Pack sinds gister, en al direct met de multiplayer begonnen. Nu heb ik wel een vraag. Soms krijg ik na het voltooien van zo'n Gang Hideout een Explosive Rifle. Al goed en wel, maar als ik dood ga verlies ik hem uit mijn inventaris. Bestaat er dan een rang waarin je de Explosive Rifle krijgt? Nee zo'n rang bestaat jammer genoeg niet, de enigste manier om er een in multiplayer te krijgen is door de nieuwe gang hideouts te voltooien. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Toch echt niet logisch van R* voor mij.. Je krijgt er dan 5 kogels mee, maar achter een paar seconden zijn die al op van mij. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Toch echt niet logisch van R* voor mij.. Je krijgt er dan 5 kogels mee, maar achter een paar seconden zijn die al op van mij. Waarschijnlijk doet Rockstar dat, om de andere speler niet te veel te irriteren. Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb Undead Nightmare gekocht en geinstalleerd via bol.com maar nu wil ik gewone RDR spelen met de DLC (liars and cheats enz.) maar hij vraagt om een R* code? Weet iemand hoe ik die code kan krijgen (hij staat niet op de doos??) Reageren
Revo_ Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb Undead Nightmare gekocht en geinstalleerd via bol.com maar nu wil ik gewone RDR spelen met de DLC (liars and cheats enz.) maar hij vraagt om een R* code? Weet iemand hoe ik die code kan krijgen (hij staat niet op de doos??) Dan moet je Red Dead Redemption kopen. Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 Die heb ik al, dat zei ik al Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) Is Undead Nightmare nou ook te spelen als je geen RDR hebt?Dat kan nu ook met de GTA IV DLC, en UN ligt nu ook los in de winkel. Bewerkt: 5 januari 2011 door Flashingdemon666 Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Wat rustig in RDR gedeelte, het is toch écht een cool spel. Zombie DLC lijkt mij niet zo leuk en ook wel stom dat je 10 per stuk moet betalen voor die DLC's terwijl ze denk ik niet echt super veel meer plezier geven. Is er trouwens een pure RDR PS3 clan ofzo iets? Naja, als iemand gewoon zin heeft om te spelen op PS3 stuur me een PM @ forum. M'n NAT type is wel 2, maar ik denk dat dat goed genoeg is om elkaar uit te nodigen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Wat rustig in RDR gedeelte, het is toch écht een cool spel. Zombie DLC lijkt mij niet zo leuk en ook wel stom dat je 10 per stuk moet betalen voor die DLC's terwijl ze denk ik niet echt super veel meer plezier geven. Is er trouwens een pure RDR PS3 clan ofzo iets? Naja, als iemand gewoon zin heeft om te spelen op PS3 stuur me een PM @ forum. M'n NAT type is wel 2, maar ik denk dat dat goed genoeg is om elkaar uit te nodigen? Kijk eens bij LibertyKillerZ, mischien spelen zij soms nog Red Dead Redemption. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Kijk eens bij LibertyKillerZ, mischien spelen zij soms nog Red Dead Redemption. Bedankt voor je tip. Alleen ik denk dat het niet helemaal is wat is zoek, al lijkt het me wel leuk. Heel misschien probeer ga ik zelf iets proberen op te zetten. Een rollen spel clan, of hoe je dat maar wilt noemen. Dus iets met een leuk verhaaltje eromheen en daarmee events organiseren. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Kan je altijd proberen, ja. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Kijk eens bij LibertyKillerZ, mischien spelen zij soms nog Red Dead Redemption. Bedankt voor je tip. Alleen ik denk dat het niet helemaal is wat is zoek, al lijkt het me wel leuk. Heel misschien probeer ga ik zelf iets proberen op te zetten. Een rollen spel clan, of hoe je dat maar wilt noemen. Dus iets met een leuk verhaaltje eromheen en daarmee events organiseren. Vergeet alleen niet dat je geen clan op dit forum mag opzetten die alleen Red Dead Redemption speelt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Oh ja, het blijft wel gtaforum.. Maak dan een GTA/RDR clan, organiseer 4 clan evenementen per maand en speel 3 keer RDR en 1 keer GTA ofzo Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Wat rustig in RDR gedeelte, het is toch écht een cool spel. Zombie DLC lijkt mij niet zo leuk en ook wel stom dat je 10 per stuk moet betalen voor die DLC's terwijl ze denk ik niet echt super veel meer plezier geven. Is er trouwens een pure RDR PS3 clan ofzo iets? Naja, als iemand gewoon zin heeft om te spelen op PS3 stuur me een PM @ forum. M'n NAT type is wel 2, maar ik denk dat dat goed genoeg is om elkaar uit te nodigen? Zoals TekaLoca al zegt, kun je inderdaad bij LibertyKillerZ komen. Ik ben er zelf lid van en we spelen heel soms nog wel een Red Dead Redemption meeting, maar ook niet intensief. Dus niet zo vaak. Natuurlijk kun je altijd een verzoek sturen naar de leader/co-leader. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.