Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Hmm, international A halen. Dan denk ik dat ik eerst maar een licenties ga halen xD Toch nog bedankt. Ik zal wel kijken of ik de yaris nog kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Hmm, international A halen. Dan denk ik dat ik eerst maar een licenties ga halen xD Toch nog bedankt. Ik zal wel kijken of ik de yaris nog kan vinden. Wees gerust je krijgt hem in dezelfde staat terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Hmm, international A halen. Dan denk ik dat ik eerst maar een licenties ga halen xD Toch nog bedankt. Ik zal wel kijken of ik de yaris nog kan vinden. Wel doorgevuhhh hee lieviee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ehm, heb hem toen destijds verkocht want ik was aan het sparen voor een SLS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik wil die civic sportwagen uit 87' niet meer, wie wilt em? Ik zoek nog een Audi S4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Waarom geef je die civic weg Het is zo'n pracht van een wagen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Die Maserati GranTurismo S is echt fappend mooi:puh: edit: Gekkiej, ik heb hier een S4 voor me neus staan in de occasions, als je nog een goede ruilauto weet, koop ik 'm voor je Bewerkt: 29 november 2010 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Weet er iemand een manier om snel en veel geld te verdienen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Vandaag eerst een peugoat of hoe je het ook mag schrijven een 206 model uit '99. Voor 50000 getuned. Kon ik hem daarna maar gelijk verkopen omdat, ik er geen rally mee kon winnen. Dus toen maar een mini gekocht voor dat Mini event. En daarna tot 247pk getuned. Alle rally's van level 10 gewonnen. En maar 10000 gewonnen omdat ik teveel verlies had omdat ik die klote 206 gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) Die Maserati GranTurismo S is echt fappend mooi:puh: edit: Gekkiej, ik heb hier een S4 voor me neus staan in de occasions, als je nog een goede ruilauto weet, koop ik 'm voor je Ehm, ruilen voor me nissan micra cupcar+Demio? @ Sven: Special events doen, en vooral je licentie's halen, die zijn toch gratis. Bewerkt: 29 november 2010 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Shit, ik ben hem net voorbij. Misschien volgende keer dat ik 'm zie En ik heb best wel moeite met die Special Event met de Lotus op het Topgear Circuit, bij iedere bocht breekt mijn achterkant er wel uit en verlies ik weer tijd. Ook tractiecontrole op 5 zetten werkt niet voor mij.. Ik heb maar net brons weten te halen. Iemand tip? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) Die Maserati GranTurismo S is echt fappend mooi:puh: edit: Gekkiej, ik heb hier een S4 voor me neus staan in de occasions, als je nog een goede ruilauto weet, koop ik 'm voor je Ehm, ruilen voor me nissan micra cupcar+Demio? @ Sven: Special events doen, en vooral je licentie's halen, die zijn toch gratis. Het probleem is dat je de tweede keer geen geld krijgt bij special events. @Hierboven: Ik had zilver gehaald, ik had na hem 20 keer te doen een heel stappen plan. Bij de eerste bocht ging ik er een in halen bij de 2de ging ik er 2 inhalen en bij de volgende in een keer 3 tot ik op de 6de plaats kwam toen was er nogal een lang stuk en de bocht voor de finish ging ik er nog is 2 inhalen dan heb ik hetzelfde gedaan van de eerste ronde, maar dan voorzichtiger gereden en minder personen inhalen. Als je de eerste ronde als 4 de eindigt dan zit je goed dan moet je makkelijk 2de worden. Bewerkt: 29 november 2010 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 IK HEB HEM!! Welke auto raden jullie mij aan? om te beginnen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 IK HEB HEM!! Welke auto raden jullie mij aan? om te beginnen he Eerst licenties halen en daarna special events doen (hier krijg je een auto die je niet zelf hoeft te kopen en hier verdien je veel aan) dan kan je al direct een dure auto kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Stelletje pedo's, ik heb dus die Premium Civic. Ik denk, oké, ga ik wel eens pimpen. Dus ik eerst alles intern tunen, als ik het goed heb rond de 400 BHP. Dus, ik ga maar eens die racing mod installeren. Hé, m'n BHP is zowat gehalveerd. Oh, kut... Nou staat bij Tuning Shop wel alles al bestempeld als "gekocht", maar ik weet zeker dat ik meer BHP had. 350 000 credits door de kelder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.