Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

tuurlijk is dat photoshop, heb ik zelf gedaan

maar jmmr dat het stuur aan de verkeerde kant zit.

snap ook niet wrm...

Idd, maar door dit soort schoonheidsfoutjes vind ik dat GT5 zichzelf minder maakt dan Forza 3/4.

Halve gare standard auto's, terwijl ze promoten met 'betere graphics' en 'meer dan 1000 auto's'.

Europese wagens met het stuur rechts(zoals bv. de Fiat 500), en 10 dezelfde wagens met minimaal verschil(GT-R) en daardoor te weinig variatie.

Tuning is ook bagger, ja, leuk dat uitgebreide zooi maar in de racerij zijn grotere remschijven en remklauwen echt een must en in GT5 rij je nog 300 op je remtrommeltjes.

Misschien ben ik toen te verwend geworden door Forza 1 en Forza 3, zoals motorswaps en grote variatie aan wagens, maar dat had GT5 ook allemaal kunnen hebben, en dat had het eigenlijk ook moeten hebben.

Het is jammer dat Forza een Xbox only game is, maar goed voor de makers van GT5, met de vertoning van GT5 hadden die hun biezen kunnen pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk is dat photoshop, heb ik zelf gedaan

maar jmmr dat het stuur aan de verkeerde kant zit.

snap ook niet wrm...

Idd, maar door dit soort schoonheidsfoutjes vind ik dat GT5 zichzelf minder maakt dan Forza 3/4.

Halve gare standard auto's, terwijl ze promoten met 'betere graphics' en 'meer dan 1000 auto's'.

Europese wagens met het stuur rechts(zoals bv. de Fiat 500), en 10 dezelfde wagens met minimaal verschil(GT-R) en daardoor te weinig variatie.

Tuning is ook bagger, ja, leuk dat uitgebreide zooi maar in de racerij zijn grotere remschijven en remklauwen echt een must en in GT5 rij je nog 300 op je remtrommeltjes.

Misschien ben ik toen te verwend geworden door Forza 1 en Forza 3, zoals motorswaps en grote variatie aan wagens, maar dat had GT5 ook allemaal kunnen hebben, en dat had het eigenlijk ook moeten hebben.

Het is jammer dat Forza een Xbox only game is, maar goed voor de makers van GT5, met de vertoning van GT5 hadden die hun biezen kunnen pakken.

Dit is wat ik er ook over denk, GT5 is gewoon een uitgeklede versie van Forza 4 in mijn ogen...

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

en zo komen we weer bij de discussie welk spel beter is GT of Forza

en daar word waarschijnlijk niemand het mee eens welke de beste is want beide spellen hebben zo hun voor en nadelen.

Zo speel ik liever GT dan Forza, want daar heb ik meer het simulator gevoel bij en ik ben eigenlijk ook niet anders gewend dan GT...

Ik denk dat dat soort dingen op zich wel persoonlijk zijn welk spel beter is..

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk is dat photoshop, heb ik zelf gedaan

maar jmmr dat het stuur aan de verkeerde kant zit.

snap ook niet wrm...

Idd, maar door dit soort schoonheidsfoutjes vind ik dat GT5 zichzelf minder maakt dan Forza 3/4.

Halve gare standard auto's, terwijl ze promoten met 'betere graphics' en 'meer dan 1000 auto's'.

Europese wagens met het stuur rechts(zoals bv. de Fiat 500), en 10 dezelfde wagens met minimaal verschil(GT-R) en daardoor te weinig variatie.

Tuning is ook bagger, ja, leuk dat uitgebreide zooi maar in de racerij zijn grotere remschijven en remklauwen echt een must en in GT5 rij je nog 300 op je remtrommeltjes.

Misschien ben ik toen te verwend geworden door Forza 1 en Forza 3, zoals motorswaps en grote variatie aan wagens, maar dat had GT5 ook allemaal kunnen hebben, en dat had het eigenlijk ook moeten hebben.

Het is jammer dat Forza een Xbox only game is, maar goed voor de makers van GT5, met de vertoning van GT5 hadden die hun biezen kunnen pakken.

Dit is wat ik er ook over denk, GT5 is gewoon een uitgeklede versie van Forza 4 in mijn ogen...

Zo jij durft, ik wil niet Bashen ofzo maar deze game en doordat 800 v/d 1000 geen cockpit heeft kun je de game niet eens vergelijken met FM1/2. Je moet kijken wat het merendeel van de game bevat en dat is 20 x dezelfde type auto uitgewerkt, PSP graphics achtig, FM2 zag er echt veel beter uit dan GT5. Ok, er zitten 100 gedetailleerde auto's in maar die doen zelfs niet onder voor FM2 graphics, om over het geluid nog maar te zwijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk is dat photoshop, heb ik zelf gedaan

maar jmmr dat het stuur aan de verkeerde kant zit.

snap ook niet wrm...

Idd, maar door dit soort schoonheidsfoutjes vind ik dat GT5 zichzelf minder maakt dan Forza 3/4.

Halve gare standard auto's, terwijl ze promoten met 'betere graphics' en 'meer dan 1000 auto's'.

Europese wagens met het stuur rechts(zoals bv. de Fiat 500), en 10 dezelfde wagens met minimaal verschil(GT-R) en daardoor te weinig variatie.

Tuning is ook bagger, ja, leuk dat uitgebreide zooi maar in de racerij zijn grotere remschijven en remklauwen echt een must en in GT5 rij je nog 300 op je remtrommeltjes.

Misschien ben ik toen te verwend geworden door Forza 1 en Forza 3, zoals motorswaps en grote variatie aan wagens, maar dat had GT5 ook allemaal kunnen hebben, en dat had het eigenlijk ook moeten hebben.

Het is jammer dat Forza een Xbox only game is, maar goed voor de makers van GT5, met de vertoning van GT5 hadden die hun biezen kunnen pakken.

Dit is wat ik er ook over denk, GT5 is gewoon een uitgeklede versie van Forza 4 in mijn ogen...

Zo jij durft, ik wil niet Bashen ofzo maar deze game en doordat 800 v/d 1000 geen cockpit heeft kun je de game niet eens vergelijken met FM1/2. Je moet kijken wat het merendeel van de game bevat en dat is 20 x dezelfde type auto uitgewerkt, PSP graphics achtig, FM2 zag er echt veel beter uit dan GT5. Ok, er zitten 100 gedetailleerde auto's in maar die doen zelfs niet onder voor FM2 graphics, om over het geluid nog maar te zwijgen.

Ksst, opkrassen fanboy :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

YEAH DLC 2 is binnen, jmmr dat ik er nog niet mee kon spelen -_-

zat te wachten vanaf 12 uur vanmiddag. En pas om 10 voor 6 kwam ie online. Net toen ik ging afsluiten

nou ja

dan morgen maar lkkr scheuren in Uber VW's :)

Link to comment
Delen op andere websites

YEAH DLC 2 is binnen, jmmr dat ik er nog niet mee kon spelen -_-

zat te wachten vanaf 12 uur vanmiddag. En pas om 10 voor 6 kwam ie online. Net toen ik ging afsluiten

nou ja

dan morgen maar lkkr scheuren in Uber VW's :)

Ik heb hem ook gelijk gedownload, en is wel erg leuk hoor.

Golf loopt erg lekker, heb hem al vol getuned en atm heb ik 300+km/u gehaald, hoopte op meer pk's maar dit loopt ook goed(rond de 450pk). :Y

Scirocco heeft evenveel pk's alleen minder gewicht en FWD, al loopt het met de Golf een stuk lekkerder door de AWD :Y

Link to comment
Delen op andere websites

die 450pk word nog wel meer hoor. als je vaak genoeg olie ververst ed, en je kan nu ook kijken hoeveel vermogen je krijgt bij motor herstel enz. Zo had m'n audi rs6 na volledige tuning eerst 910pk ofzo en nu 969pk :). Dus wie weet krijgt ie wel 500 pk :puh:

heb ook al filmpje gezien van een drag race met beide vw's en golf ging sneller weg, maar naar tijdje haalde scirocco de golf in, omdat ie lichter is natuurlijk...

kan niet wachten tot morgen. Dan koop ik er gelijk 2, 1 als orgineel en ander voor tuning XD

zijn er trouwens nog vette aerodynamics voor? spoilers enz?

Link to comment
Delen op andere websites

die 450pk word nog wel meer hoor. als je vaak genoeg olie ververst ed, en je kan nu ook kijken hoeveel vermogen je krijgt bij motor herstel enz. Zo had m'n audi rs6 na volledige tuning eerst 910pk ofzo en nu 969pk :). Dus wie weet krijgt ie wel 500 pk :puh:

heb ook al filmpje gezien van een drag race met beide vw's en golf ging sneller weg, maar naar tijdje haalde scirocco de golf in, omdat ie lichter is natuurlijk...

kan niet wachten tot morgen. Dan koop ik er gelijk 2, 1 als orgineel en ander voor tuning XD

zijn er trouwens nog vette aerodynamics voor? spoilers enz?

Ze hebben trouwens 424pk, vol getuned met nieuwe olie maar niet ingereden ;)

En voor de scirocco heb je een voorlip en een (lelijke) spoiler, Golf een voorlip met sideskirts, achterbumper en een spoiler ;)

Wel jammer dat er geen BBS RS erop kunnen :(

Link to comment
Delen op andere websites

die 450pk word nog wel meer hoor. als je vaak genoeg olie ververst ed, en je kan nu ook kijken hoeveel vermogen je krijgt bij motor herstel enz. Zo had m'n audi rs6 na volledige tuning eerst 910pk ofzo en nu 969pk :). Dus wie weet krijgt ie wel 500 pk :puh:

heb ook al filmpje gezien van een drag race met beide vw's en golf ging sneller weg, maar naar tijdje haalde scirocco de golf in, omdat ie lichter is natuurlijk...

kan niet wachten tot morgen. Dan koop ik er gelijk 2, 1 als orgineel en ander voor tuning XD

zijn er trouwens nog vette aerodynamics voor? spoilers enz?

Ze hebben trouwens 424pk, vol getuned met nieuwe olie maar niet ingereden ;)

En voor de scirocco heb je een voorlip en een (lelijke) spoiler, Golf een voorlip met sideskirts, achterbumper en een spoiler ;)

Wel jammer dat er geen BBS RS erop kunnen :(

Wat is het leven toch zwaar... :7

Link to comment
Delen op andere websites

heb ze inmiddels ook al getuned (heb 2 van elke auto XD). en die spoiler van de scirooco is idd heel lelijk. Bij de golf is alles wat subtieler maar wel vet. Maar er zijn toch wel van die multispaaks velgen?

heb die nieuwe GT-R black edition ook al getuned. heeft nu een WHOPPING 936pk met 1406kg aan gewicht. Ding gaat als een malle!

En toen ik Gt5 vandaag startte dacht ik echt WTF?

was kerstmuziek op de achtergrond XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...