-TonyStark- Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Er was trouwens laatst op het nieuws dat Nokia en Microsoft samen iets wouden maken als Apple omdat nokia niet goed verkocht word. Nokia niet goed verkocht? Nokia verkoopt heel goed met name de wat "basic" gsm's. Ze zijn zeker niet grootste verkoper in smartphone en high-end gsm's maar weinig verkopen doen ze zeker niet. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Er zijn een boel goede merken voor rond de 200 euro, denk onder andere aan HTC, Sony Ericsson, Nokia en Blackberry. Kijk anders even op deze pagina van belcompany.nl http://www.belcompany.nl/telefoon/Pages/ProductList.aspx Dit zijn mobiele telefoons van alle merken van zo rond de 200 euro, de Sony Ericsson X10 serie is een goede en ook mooie mobiele telefoon. Alle mobiele telefoons van rond de 200 euro zijn niet slecht, de een is net iets beter dan de ander. Maar voor die prijs koop je geen een slechte mobiele telefoon van wel merk dan ook, alleen Samsung zou ik niet nemen als ik jou was. Dat merk is wat mij betreft even wat minder dan HTC, Sony Ericsson etc. Maar het is geen troep, LG raad ik je af. Dat is wat mij betreft wel troep dat telkens vast loopt, succes met je keuze! LG loopt totaal niet telkens vast, i.i.g. niet als je een Android toestel neemt. Hetzelfde geld voor Samsung. Die mobieltjes doen niks onder voor HTC of SE. Zelf raad ik a.t.m. SE af, zij updaten te weinig/traag. Nokia niet goed verkocht? Nokia verkoopt heel goed met name de wat "basic" gsm's. Ze zijn zeker niet grootste verkoper in smartphone en high-end gsm's maar weinig verkopen doen ze zeker niet. Laat dat nou net de minst interessante markt zijn. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Er zijn een boel goede merken voor rond de 200 euro, denk onder andere aan HTC, Sony Ericsson, Nokia en Blackberry. Kijk anders even op deze pagina van belcompany.nl http://www.belcompany.nl/telefoon/Pages/ProductList.aspx Dit zijn mobiele telefoons van alle merken van zo rond de 200 euro, de Sony Ericsson X10 serie is een goede en ook mooie mobiele telefoon. Alle mobiele telefoons van rond de 200 euro zijn niet slecht, de een is net iets beter dan de ander. Maar voor die prijs koop je geen een slechte mobiele telefoon van wel merk dan ook, alleen Samsung zou ik niet nemen als ik jou was. Dat merk is wat mij betreft even wat minder dan HTC, Sony Ericsson etc. Maar het is geen troep, LG raad ik je af. Dat is wat mij betreft wel troep dat telkens vast loopt, succes met je keuze! LG loopt totaal niet telkens vast, i.i.g. niet als je een Android toestel neemt. Hetzelfde geld voor Samsung. Die mobieltjes doen niks onder voor HTC of SE. Zelf raad ik a.t.m. SE af, zij updaten te weinig/traag. Nokia niet goed verkocht? Nokia verkoopt heel goed met name de wat "basic" gsm's. Ze zijn zeker niet grootste verkoper in smartphone en high-end gsm's maar weinig verkopen doen ze zeker niet. Laat dat nou net de minst interessante markt zijn. Het is inderdaad niet de meest interesante markt maar niet iedereen wil tegenwoordig een smartphone er zijn nog altijd mensen die een gsm willen die kan bellen en smsen,misschien nog een VGA camera erbij en dat is het. Hun hoeven niet op het internet te kunnen,8MP foto's maken,om de 10 minuten Facebooken, twitteren en weet ik veel wat. Hoe je het ook bekijkt een gsm koop je om te bellen en smsen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 En waarom is Nokia dan "stom"? Omdat Android megapopulair en megagoed is.. Reageren
Sharingan Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 En waarom is Nokia dan "stom"? Omdat Android megapopulair en megagoed is.. En wat ook mega vaak crashed in vergelijking met iOS. Maarja, ieder zn meug. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 En waarom is Nokia dan "stom"? Omdat Android megapopulair en megagoed is.. Het is inderdaad goed. Maar ik vind dat geen geldige reden om te zeggen dat Nokia stom is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 En wat ook mega vaak crashed in vergelijking met iOS. Maarja, ieder zn meug. Wat is dat nou weer voor onzin..Dat apps vastlopen heb je ook met iOS(iPhone moet je trouwens niet nemen voor de apps, dat is zo overrated..), maar crashes heeft die vriend van me nog niet gehad neen.. Het is inderdaad goed. Maar ik vind dat geen geldige reden om te zeggen dat Nokia stom is. Waarom een merkeigen OS gebruiken dat ongelofelijk achterloopt als je zowat gratis een beter OS kan gebruiken wat ook nog eens populairder is? Welke dorpsidioot koopt er nu een Nokia C7 terwijl je een lekkere HTC kan kopen met Android? Reageren
Hayte Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Android is heel erg overhyped hoor. De updates komen te snel (al is Google nu wel wat aan het minderen), wat betekent dat veel toestellen achter lopen met updates. Ook zijn er veel technieken die het toestel vele malen sneller zouden kunnen maken niet aanwezig op het OS van Google, zoals OpenGL. Mijn Xperia X10 heeft snellere hardware dan een iPhone, maar mijn SE is vaak gewoon te traag. Hopelijk is dat bij de update naar 2.3 verholpen... Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 En wat ook mega vaak crashed in vergelijking met iOS. Maarja, ieder zn meug. Wat is dat nou weer voor onzin..Dat apps vastlopen heb je ook met iOS(iPhone moet je trouwens niet nemen voor de apps, dat is zo overrated..), maar crashes heeft die vriend van me nog niet gehad neen.. Het is inderdaad goed. Maar ik vind dat geen geldige reden om te zeggen dat Nokia stom is. Waarom een merkeigen OS gebruiken dat ongelofelijk achterloopt als je zowat gratis een beter OS kan gebruiken wat ook nog eens populairder is? Welke dorpsidioot koopt er nu een Nokia C7 terwijl je een lekkere HTC kan kopen met Android? Het loopt misschien wat achter, maar toch doet het hetzelfde als Android. Alles wat Android heeft,heeft Symbian ,misschien in een andere vorm, ook. Dus ik snap niet waarom iedereen Symbian afkraakt? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Onzin. https://market.android.com/apps http://store.ovi.com/ Trouwens, de verkoopcijfers van Nokia smartphones liegen niet. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Waarom geef je me nu links naar de Android Market en de ovi store? Ik ga toch niet debiel lopen zoeken naar 2 dezelfde programma's. De verkoopcijfers liegen inderdaad niet,meer en meer mensen nemen android om 'erbij' te horen. Zoals bij de iPhone. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 (bewerkt) Waarom geef je me nu links naar de Android Market en de ovi store? Ik ga toch niet debiel lopen zoeken naar 2 dezelfde programma's. De verkoopcijfers liegen inderdaad niet,meer en meer mensen nemen android om 'erbij' te horen. Zoals bij de iPhone. Je ziet toch duidelijk dat Android meer apps heeft? Android heeft zowat de hele markt veroverd op het gebied van smartphones, als je een deftige smartphone koopt zit er zowat altijd Android op, als je geen iPhone/Blackberry koopt. Bewerkt: 5 mei 2011 door MegaPilot Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Er was trouwens laatst op het nieuws dat Nokia en Microsoft samen iets wouden maken als Apple omdat nokia niet goed verkocht word. Ja, ze gaan Windows Phone 7 toestellen uitbrengen, zodat de marktpositie van Nokia en Microsoft op de mobiele markt wat beter wordt. Over iOS vs. Android gesproken. Ik heb een Android en een iOS en ik merk toch met iOS dat de apps JUIST vaker vastlopen dan die van Android. Daarentegen vind ik iOS wel stukken makkelijker in gebruik. (Ik houd iTunes dan even buiten beschouwing, want dat is echt kut) Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Waarom geef je me nu links naar de Android Market en de ovi store? Ik ga toch niet debiel lopen zoeken naar 2 dezelfde programma's. De verkoopcijfers liegen inderdaad niet,meer en meer mensen nemen android om 'erbij' te horen. Zoals bij de iPhone. Je ziet toch duidelijk dat Android meer apps heeft? Android heeft zowat de hele markt veroverd op het gebied van smartphones, als je een deftige smartphone koopt zit er zowat altijd Android op, als je geen iPhone/Blackberry koopt. Ik denk niet dat deze discussie nog ergens heen gaat, we kunnen beter stoppen. We zijn aan het discussieren over meningen, ik vind Symbian goed genoeg als jij dat niet vind,mij goed.Mijn vader heeft een Android toestel, eentje van 160 euro zelfs, en hij is goed heel goed. Maar ik snap gewoon niet waarom Symbian word afgekraakt,mja... Ik ben vast ook niet de enige. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.