ViceAgent Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) Sherlock Holmes xD Mooi gevonden, ik zou er niks achter hebben gezocht als ik airbase op dat bord las [ EDIT ] Dit is voor mij een heel emotionele post, ik heb er 199 posts op moeten wachten.. Bewerkt: 19 augustus 2005 door ViceAgent Reageren
Svenie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 goed gevonden echt jammer van die luchtbasis ik hou echt van vliegtuigen Reageren
Follow Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Hey, er is al bekend gemaakt over het gebied dat geschrapt is en ik heb een andere dichterbijer foto wegens een mod bleef het eiland ongeladen toen ik er was Maarja dit is het plaatje: Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2005 --topic merged-- Hmmm, apart. Het schijnt ook mogelijk te zijn om in MooMapper de blueprint te zien, dan kun je het gebied vanuit alle hoeken rustig bekijken. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ik heb het geprobeerd, maar zoals je doorkrijgt ben ik Noob in MooMapper dus hier heb ik wat screens proberen te maken. Op de 1e zie je alleen de ondergrond, zoals het eerst was. Op de 2e zie je het airport en de legerbasis zoals het nu is. Het is overelkaar. De legerbasis moest er geloof ik in worden gezet omdat het anders niet klopte met gta1. De oude map is erg wazig, geloof ik gewoon omdat het een ondergrond is en je er dus doorheen zou zakken en dus naar mijn idee nooit helemaal af gemaakt maar halverwege verwijdert. Reageren
Follow Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 De oude map is erg wazig, geloof ik gewoon omdat het een ondergrond is en je er dus doorheen zou zakken en dus naar mijn idee nooit helemaal af gemaakt maar halverwege verwijdert. Ja je zakt door de grond heen want door de mod kon ik er ook lopen maar je zakte er doorheen dus maar je kwam wel op het gebied zoals het nu is, dus niet helemaal 100000 meter val ik zeg maar Reageren
T@rget Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Heuj nice gevonden mensen!!! ik heb ook even gekeken en R* heefd zelf nog niet veel door want in de X-Box versie (de grondig is verbeterd) hebben ze nog steeds de zelfde fouten gemaakt (de streedrace map en de ghost tower) ik ga nu de PC versie van VC installeren en ik edit me post wel is ik nog iets vind Reageren
Follow Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) ik heb ook even gekeken en R* heefd zelf nog niet veel door want in de X-Box versie (de grondig is verbeterd) hebben ze nog steeds de zelfde fouten gemaakt (de streedrace map en de ghost tower) ik ga nu de PC versie van VC installeren en ik edit me post wel is ik nog iets vind Dan zullen ze wel een speciaal programma hebben waardoor de game files van de pc zeg maar worden veranderd in files van xbox, maar weet niet zeker maar als het precies hetzelfde is op de pc dan is de kans groot van zo'n programma En ik weet het ook niet 100% zeker of dat programma 80 Bericht trouwens Bewerkt: 13 november 2005 door SoH-Chief Reageren
T@rget Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 het moet wel ongeveer zo gaan met een programma ja maar de graphix zijn wel verbeterd we kunnen altijd een pakketje naar R* stuuren met screens en om uitleg vraagen ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben ik vind het wel een leuk complot Reageren
SanFierro Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Lantyz Wel vet dat je dat hebt gevonden.....Ik was er ook nooit achtergekomen.... Is er inmiddels al weer iets nieuws hierover?? Ben wel zeer benieuwd... Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Dit is echt gruwelijk goed gevonden! Respect man, respect! Greetz Wazuup Reageren
Silkoewi Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Weet J.. Ik weet niet waarom ze het legervliegveld dr uit hebben gehaald.. Maar misschien hebben ze de spooktoren erin gelaten om mensen zoals Lantyz te testen.. Of ze zoiets opmerken.. Nee.. Maar misschien hebben ze de toren erin gelaten voor de sier.. Voor het "spooky" gevoel.. Ik heb eigenlijk geen idee.. Maar ik wou toch wel wat schrijven.. Goed gevonden Lantyz! Groetjes! Bewerkt: 3 januari 2006 door GTAGirl Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb eigenlijk geen idee.. Maar ik wou toch wel wat schrijven.. Oh, dear... Anyway, het zal wel niet voor het spooky gevoel zijn, of om eekhoorns als Lantyz te testen. Omdat de 'normale gamer' zoiets alleen maar dom vindt. En zoveel GTA-geobserdeerden bestaan er nou ook weer niet op de wereld... Reageren
Silkoewi Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 @ Mr.KooKie : Ik bedoelde het niet slecht hoor.. Ik heb best veel respect voor iemand die zoiets opmerkt en verder uitwerkt! Nou ja.. Daar gaat mn goeie reputatie.. Doei.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ach, op GTAForum.nl heb je geen reputatie nodig. En Lantyz is gewoon een beetje, tsjah, Lantyz denk ik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.