Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

Sherlock Holmes xD Mooi gevonden, ik zou er niks achter hebben gezocht als ik airbase

op dat bord las :clown:

[ EDIT ]

Dit is voor mij een heel emotionele post, ik heb er 199 posts op moeten wachten..

:cry:

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...

Ik heb het geprobeerd, maar zoals je doorkrijgt ben ik Noob in MooMapper dus hier heb ik wat screens proberen te maken.

Op de 1e zie je alleen de ondergrond, zoals het eerst was.

airport16em.jpg

Op de 2e zie je het airport en de legerbasis zoals het nu is. Het is overelkaar.

airport24oh.jpg

De legerbasis moest er geloof ik in worden gezet omdat het anders niet klopte met gta1.

De oude map is erg wazig, geloof ik gewoon omdat het een ondergrond is en je er dus doorheen zou zakken en dus naar mijn idee nooit helemaal af gemaakt maar halverwege verwijdert.

Link to comment
Delen op andere websites

De oude map is erg wazig, geloof ik gewoon omdat het een ondergrond is en je er dus doorheen zou zakken en dus naar mijn idee nooit helemaal af gemaakt maar halverwege verwijdert.

Ja je zakt door de grond heen want door de mod kon ik er ook lopen maar je zakte er doorheen dus maar je kwam wel op het gebied zoals het nu is, dus niet helemaal 100000 meter val ik zeg maar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heuj nice gevonden mensen!!!

ik heb ook even gekeken en R* heefd zelf nog niet veel door want in de X-Box versie (de grondig is verbeterd) hebben ze nog steeds de zelfde fouten gemaakt (de streedrace map en de ghost tower) ik ga nu de PC versie van VC installeren en ik edit me post wel is ik nog iets vind

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook even gekeken en R* heefd zelf nog niet veel door want in de X-Box versie (de grondig is verbeterd) hebben ze nog steeds de zelfde fouten gemaakt (de streedrace map en de ghost tower) ik ga nu de PC versie van VC installeren en ik edit me post wel is ik nog iets vind

Dan zullen ze wel een speciaal programma hebben waardoor de game files van de pc zeg maar worden veranderd in files van xbox, maar weet niet zeker maar als het precies hetzelfde is op de pc dan is de kans groot van zo'n programma

En ik weet het ook niet 100% zeker of dat programma

80 Bericht trouwens :puh:

Bewerkt: door SoH-Chief
Link to comment
Delen op andere websites

het moet wel ongeveer zo gaan met een programma ja maar de graphix zijn wel verbeterd we kunnen altijd een pakketje naar R* stuuren met screens en om uitleg vraagen :) ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben ik vind het wel een leuk complot

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Weet J.. Ik weet niet waarom ze het legervliegveld dr uit hebben gehaald..

Maar misschien hebben ze de spooktoren erin gelaten om mensen zoals Lantyz te testen..

Of ze zoiets opmerken.. :puh:

Nee.. Maar misschien hebben ze de toren erin gelaten voor de sier.. Voor het "spooky" gevoel.. :puh:

Ik heb eigenlijk geen idee.. Maar ik wou toch wel wat schrijven.. :engel:

Goed gevonden Lantyz! :klap:

Groetjes! :cya:

Bewerkt: door GTAGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk geen idee.. Maar ik wou toch wel wat schrijven.. :engel:

Oh, dear...

Anyway, het zal wel niet voor het spooky gevoel zijn, of om eekhoorns als Lantyz te testen. Omdat de 'normale gamer' zoiets alleen maar dom vindt. En zoveel GTA-geobserdeerden bestaan er nou ook weer niet op de wereld... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...