Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis

Recommended Posts

Geplaatst:

er is toch al een R* zwembad? Dan heb je er 2, vind ik wel vaag want waarom zouden ze er dan 2 zwembaden maken?

medion :cya:

• Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

15

• MrKooKie

14

• Bradley H.

8

• bigG

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dit is allang te vinden op www.wikigta.nl! Eerst opzoeken dan posten!

wat is allang te vinden op wikigta????

medion :cya:

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Edit:

Whoops, WEER een mega-topic-bump :puh:

Nouja, dan toch maar die-ene vraag stellen..

Is het geen idee om met een groepje modders de luchtbasis opnieuw te maken?

Bewerkt: door Assassin
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Weer een grote topic BUMP sorry hiervoor.. Het valt te proberen en ik denk dat het wel redelijk in de buurt kan komen :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

hebben jullie al eens opgemerkt dat op starfish island, als je dan met je auto op het water rijd, achter het VercettI Estate, je dan volgens de map op het land rijd terwijl je over het water rijd...

Geplaatst:
hebben jullie al eens opgemerkt dat op starfish island, als je dan met je auto op het water rijd, achter het VercettI Estate, je dan volgens de map op het land rijd terwijl je over het water rijd...
ten eerste: sinds wanneer kunnen auto's op water rijden, ten 2e, de kaart klopt weleens vaker niet met je echte positie, wat vaak helpt is helemaal inzoomen via het menu dan klopt het ongeveer helemaal.
Geplaatst:
ten eerste: sinds wanneer kunnen auto's op water rijden, ten 2e, de kaart klopt weleens vaker niet met je echte positie, wat vaak helpt is helemaal inzoomen via het menu dan klopt het ongeveer helemaal.

Gebruik de code: SEAWAYS

• 5 weken later...

post-61171-1167952597_thumb.jpg

ja daar zit ook wat in B)

ik vind et jmmr dat je in de vc ps2 versie niet zo hoog kan komen om de foto die op p.1 van deze topic staat te kunnen zien!

maar ik kan wel die ene ghosttoren zine das wel gaaf :ph34r:

Kan je wel zien bij de PlayStation 2 versie:

Dodo cheat, Rhino tank. Voel je hem al aankomen? schiet het kanon naar achteren om snelheid te maken, je kan nu vliegen. Vlieg zo *hoog* mogelijk als dat je kan en als je dan bij de grens komt dat het linkergedeelte van het spel wordt geladen, (zou boven starfish island vliegen) wordt je spel nu niet geladen: je krijgt het plaatje niet te zien van Greetings from Vice City en je krijgt gewoon de blueprint te zien. Als je boven het vliegveld vliegt met je tank en je kijkt naar beneden zie je de blueprint zoals het er orgineel uitziet. Kom je te laag met de tank wordt het linkergedeelte alsnog geladen.

In het Tourist Guide boekje zie je op pagina 6 een bushokje staan bij 1102 Washington Street. In de PlayStation 2 versie zie je deze niet, maar een soort reclamebord. Ik weet niet of dit ergens staat op het forum, het is nog nieuw voor me. Als ik iets fout doet hoor ik het graag.

Nog iets: In het Tourist Guide boekje zie je op pagina 7 de terminal met een vliegtuig ervoor. In de PlayStation 2 versie zie je het vliegtuig niet. Het staat uiteraard wel mooier als er een vliegtuig bij de terminal staat in het boekje, maar dit konden ze toch ook in het spel doen? Zeker weer een bewijs dat er aan gesleuteld is?

>>> Door Lantyz: Welkom op GTAForum, Shibber! Wat je nu doet is 'dubbelposten' (twee berichten direct onder elkaar plaatsen). In zo'n geval kun je beter je vorige bericht aanpassen door op 'Edit' te drukken.<<<

Bewerkt: door Shibber
Geplaatst:

Misschien een beetje laat , maar toch bedankt Lantyz om deze theorie eens grondig uit te leggen ;).

Zelf vroeg ik het me ook af dat het onmogelijk was , maar zo ver had ik nooit gedacht :).

KUTGW!

Geplaatst:

ik heb hier mijn mening nog niet gegeven : rockstar had gewoon een andere versie vh tweede eiland in gedachten, maar door problemen of expansiegedrag :puh: is die er uiteindelijk niet gekomen.

rockstar had wel degelijk andere gedachten met het 2de eiland maar had het later pas geschrap

weet niet waarom

word geopend met paint

Bewerkt: door gansdar
Geplaatst:
rockstar had wel degelijk andere gedachten met het 2de eiland maar had het later pas geschrap

weet niet waarom

word geopend met paint

Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Geplaatst:

weet niet waarom

word geopend met paint

Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?

Wat voor elkaar gekregen? Bedoel je die spooktoren waar al een tijd over gepraat wordt?

Geplaatst:

Hallo,

Door tijd nood heeft R* dit waarschijnlijk niet kunnen weg halen.

Het zijn zowiezo maar lods en worden alleen vanaf circa 128 meter onzichtbaar.

Na die 128 meter komen de gedetalieerde delen.

Het oppervlakte waar je op kunt lopen is altijd geladen geloof ik..

maar dat gaat vooral over het systeem van gta.

Back to the point.

Zoals ik al zij waarschijnlijk door tijdgebrek kon dditniet meer worden weggehaalt.

En van een afstand zie je toch alleen die toren en een vliegtuig krijg je pas beina aan het einde van het spel.

Dus eigenlijk geen rede om moeite te doen.

Grats,Gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...