BeatboxGamer Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Inderdaad zonde om een groot stuk weg te laten. Je hoort ook een gamers klagen dat R* belooft had om Vice city groter te maken dan GTA 3. Maar als ik zie op de kaart dat ze nog een heel flink stuk hebben wegehaald. Lijkt het er inderdaad op dat Vice City kleiner is dan GTA3. En weinig tijd dat geloof ik niet. Ze konden hem dan altijd uitstellen. Je stelt er dan wel een hooop mee teleur maar toch als de mensen dit hadden geweten dan had niemand dat denk ik erg gevonden. Mij lijkt in ieder geval geweldig om een groot stuk erbij te krijgen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 als dat dit geen prachtig modding project zou zijn: de legerbasis in al haar glorie herstellenbtw,een ontdenking van memorabel niveau Lantyz Idd een erg leuk modding project. Maar lantyz hoe kwam je hier op? Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2005 Maar lantyz hoe kwam je hier op? Ik werd gisterochtend wakker en ik dacht: "Kom, laat ik vandaag 's een interessante ontdekking doen..." Nee, serieus: Stom geluk. Ik was aan het kijken waar die ghosttower, die ik al een paar keer vanuit de verte gezien had, eigenlijk stond. Vervolgens viel me die landingsbaan ernaast op. Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 ik had het al op msn gezegd...maar echt een zeer goeie vondst. en goeie ondersteuning van joriz. heel eerlijk verwacht ik ook van Lantyz een ander merkwaardige ontdekking als GAT SA uit komt op de PC :lol: Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Nicely done lantyz :o Maar ik denk dat er in sa niks raars zit. See you on the battlefield with our animal army Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 oh nee...de blue hell dan?? ghost world... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Ik ben van plan het een beetje te gaan maken zoals het was. Zijn daar mischien vrijwilligers voor? Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Spijtig dat ze dat niet hebben gedaan Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 vond dat met die intro ook raar maar ben er nooit dieper op ingegaan Reageren
RTS Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Zozo zeer goed gevonden Lantyz. Ik wist daar echt helemaal niks van! Mijn complimenten. Ben wel benieuwd hoe het er uit had gezien van dichtbij. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Het zou (in extreme gevallen) zo kunnen zijn dat solide vliegtuig waartegen je aan zou knallen eingelijk gewoon bedoeld was om ihn te vliegen. Anyway goed gevonden. Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Als dat zo was had je geen afdruk van het vliegtuig gezien in de blueprint. UPDATE: --Exhibit E-- Ik ben momenteel bezig met de Odd Jobs van de GTA VC walkthrough, en kijk nu wat ik tegenkwam tijdens het maken van screens voor de straatraces: Een ingame map van Vice City zoals het oorspronkelijk ontworpen was! De luchtbasis met startbaan is duidelijk te zien (Niet helemaal zoals ik hem gereconstrueerd had, ik zal de plattegrond aanpassen). Maar merk ook op dat er nog meer grote verschillen zijn. Het Hyman Memorial Stadium ontbreekt; Het strand ziet er in Vice Point heel anders uit, en als je goed kijkt zie je dat Vice Port op een soort klein vierkant eilandje staat, omdat er op de plek waar nu een overdekte scheepswerf staat, eerst een zeearm geplanned was, die een rechte hoek maakt en dan achter Hookers Inn loopt. Daarnaast heeft de brug van Leafy Links naar het tweede eiland een rare kronkel, zit het onderste eilandje van de Golfcourse gewoon vast aan de rest en lijkt het stuk land met de vuurtoren niet te bestaan. Archeologie in Vice City... Wie had dat gedacht? Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 omg....en niemand die dat heeft gezien?? damn Pluim voor jou Lantyz Reageren
Scott16 Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Ik heb die kaart daar zo vaak gezien en het is me nooit opgevallen! :o Weer goed gevonden Lantyz!! Reageren
Yohan Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Woow Lantyz..., zeer interresante informatie, en zoals Ironf1st al zei dit zou een cool modding project zijn jah.. Echt dit was een openbaring voor me, ik ben weer wat wijzer.. B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.