GTA 4 life Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ik zal de screen ervan maar even híér posten: Het is índerdaad Vice City, en er zijn stukken weggelaten, precies dezelfde bijna als van de race-plattegrond van Vice City, daar híér de screen van: Wel leuk dat R* dat nog niet vergeten is. Ik denk trouwens níét dat Rockstar dit perongeluk heeft gedaan, eerder om te zien hoe snel wij erachter waren dat deze plattegronden gelijk waren. Alleen is die in San Andreas iets kleuriger, maar toch leuk verzonnen. nog eens hierop terug komen ligt het nou aan mij f lijkt het maar dat die tekeningen in de prullebak liggen??? :blink: ik weet et niet als het zo is heeft r* het waarschijnlijk gedaan om aan te tonen dat er een oudere versie van gta vc heeeft bestaan maar dat ze er stukken van ebben gesgrapt :rolleyes: Reageren
GTA 4 life Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 en er is trouwens nog iets wat mij is opgevallen namelijk:in het boekje van vc(handleiding)pagina 7 staat er een helicopter en als je goed kijkt zie je achter de heli het malibuteken dat brand en de malibuclub zit volgens mij ook niet in dat gebied dus ik denk dat ze die ook hebben verplaatst :ph34r: ik zoek verder naar aanweizingen! :blink: Reageren
bigG Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 niet dubbelposten gebruik de edit knop en van de malibu clup wist ik nog niet ik ga het zo checken Reageren
GTA 4 life Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) k ik zoek nog altijd :ph34r: maar wa denk jij da die plattengronden in de vuilbak liggen ofnie? :blink: Bewerkt: 9 juli 2005 door GTA 4 life Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 k ik zoek nog altijd :ph34r:maar wa denk jij da die plattengronden in de vuilbak liggen ofnie? :blink: Ze maps liggen inderdaad in een trashcan, alleen is het een EasterEgg meer niet. Reageren
GTA 4 life Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 ja maar mischien bedoelde ze het als een soort aanweizing dat er van vc nog een andere versie was oke et kan wel een easter egg zijn maar het kan ook weer een verborgen aanweizing zijn?! :blink: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 ja maar mischien bedoelde ze het als een soort aanweizing dat er van vc nog een andere versie was oke et kan wel een easter egg zijn maar het kan ook weer een verborgen aanweizing zijn?! :blink: Don't think so -_- Ze hebben de kaarten in een prullenbak gedaan om te laten zien dat Vice City 'Trash' is vergeleken met San Andreas. Reageren
GTA 4 life Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) ja daar zit ook wat in B) ik vind et jmmr dat je in de vc ps2 versie niet zo hoog kan komen om de foto die op p.1 van deze topic staat te kunnen zien! maar ik kan wel die ene ghosttoren zine das wel gaaf :ph34r: Bewerkt: 10 juli 2005 door GTA 4 life Reageren
GTA 4 life Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) ik heb nog eens goed opgelet op het filpje in het begin als je het spel opstart zo in al die vormen en in het eerste stukje met die boot zie je op het laatst ook weer die spooktoren ik vond het wel grappig dat ze da niet gemerkt hebben moet maar eens even kijken! :rolleyes: :ph34r: OEPS!!! sorry voor de dubbel post had er niet op gelet :unsure: Bewerkt: 11 juli 2005 door GTA 4 life Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) zal er in San Andreas ook zo'n fout zitten? dat met die vc plattegronden is niet zo'n grote fout, maar ik bedoel echt zoiets als de spooktoren. Bewerkt: 12 juli 2005 door flying dutchman Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 @ Flying Dutchman, nee waarschijnlijk niet... anders hadden mensen dit wel gemerkt, Maar... in feite kan je het vergelijken met de Blue Hell, daar zitten ook voorwerpen in die er allemaal uit zijn gehaald . Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 @ Flying Dutchman, nee waarschijnlijk niet... anders hadden mensen dit wel gemerkt, Maar... in feite kan je het vergelijken met de Blue Hell, daar zitten ook voorwerpen in die er allemaal uit zijn gehaald . wat bedoel je met de Bleu Hell? :huh: Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 @ Flying Dutchman, nee waarschijnlijk niet... anders hadden mensen dit wel gemerkt, Maar... in feite kan je het vergelijken met de Blue Hell, daar zitten ook voorwerpen in die er allemaal uit zijn gehaald . wat bedoel je met de Bleu Hell? :huh: gebruik de zoekfunctie ff... daar kan je genoeg vinden over de Blue Hell Want het is een hoop gedoe om dat allemaal gaan uit te leggen, terwijl dit topic heel ergens anders over gaat Reageren
DeRCT Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Good job all Goed werk, was me nooit opgevallen en PatrickW, ik zie je wel op GTAF.com Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Er is nog iets waaraan het kan dat de legerbasis is veranderd, er staan namelijk naast de plek van de Hunter twee hangars, maar aangezien een vliegtuig daar nooit en te nimmer in kan komen, ten eerste omdat er geen landingsbaan in de buurt is en ten tweede omdat de afstand tussen het hek en de hangar te klein is voor een hangar, is dat ook een bewijs dat R* een grotere legerbasis op het laatste moment nog afgeblazen heeft. volgens mij hebben ze die hangars daar neergezet op ruimte op te vullen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.