MegaPilot Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Omg, Lance gaat zo op z'n donder krijgen van Contador, die gast denkt echt dat ie alles kan. Ik kijk uit naar het einde van de Tour. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Wat is dit genieten zeg...op het oog een voorgeprogrammeerde etappe en dan gebeurt er zoiets schitterends. Echt geweldig dat Armstrong voorin zat en doodleuk Popovych en Zubeldia op kop zette, geweldig! De Tourpooltjes gaan helaas niet meer dan gewoon redelijk goed, maar dat maakt me al niet meer uit...elke middag heerlijk genieten van de koers én natuurlijk van het commentaar van Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. Nu ben ik erg benieuwd of Lance mee kan komen in de bergen...zo ja, dan ga ik helemaal uit m'n dak achter de tv Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Bah Armstrong. Contador wint deze tour. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik weet niet. In ieder geval ik verwacht niet dat Cavendish in de top 3 gaat eindigen, want hij doet het niet zo geweldig met bergen.. En wat betreft Armstrong: het zou fantastisch zijn als hij nóg een keer de Tour gaat winnen. Reageren
Exoit Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Vandaag de winnaar: Thomas Voeckler! Wie had dat verwacht? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik weet niet. In ieder geval ik verwacht niet dat Cavendish in de top 3 gaat eindigen, want hij doet het niet zo geweldig met bergen.. En wat betreft Armstrong: het zou fantastisch zijn als hij nóg een keer de Tour gaat winnen. Whahahaha Bedoel jij nu dat Cavendish de Tour De France moet winnen? Reageren
DylanStone Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Bah Armstrong. Contador wint deze tour. Nee, Armstrong wint hem gewoon. Hij gaat iedereen verbazen in de bergen En een dikke :7 voor die opmerking over Cavendish in dit topic Reageren
Jon-asses Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Bah Armstrong. Contador wint deze tour. Nee, Armstrong wint hem gewoon. Hij gaat iedereen verbazen in de bergen En een dikke :7 voor die opmerking over Cavendish in dit topic Armstrong wordt weggereden in de bergen door Contador. We'll see. En over welke opmerking heb je het? Reageren
DylanStone Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Bah Armstrong. Contador wint deze tour. Nee, Armstrong wint hem gewoon. Hij gaat iedereen verbazen in de bergen En een dikke :7 voor die opmerking over Cavendish in dit topic Armstrong wordt weggereden in de bergen door Contador. We'll see. En over welke opmerking heb je het? We zullen zien. En ik had het over deze opmerking In ieder geval ik verwacht niet dat Cavendish in de top 3 gaat eindigen, want hij doet het niet zo geweldig met bergen.. Ik bedoel Reageren
Exoit Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Armstrong word waarschijnlijk idd weggereden in de bergen, Hij doet het nu wel goed maar niet goed genoeg. We shall see...... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Cavendish is een sprinter, geen klimmer.. Cavendish pakt groen, zeker weten.. Reageren
haai Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Morgen zonder oortjes, ondanks erg luid protest. Ben benieuwd! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Begint saai te worden, maarrrrrr goed voor mijn pronostiek. Mijn 3 sprinters, Cavendish, Farrar en Duque doen het voortreffelijk. Contador: eindwinst. Andy Shleck: witte trui Cavendish : groene trui Moncoutié : bollen dat zou perfect zijn voor mij. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Jammer van gister, dat ze zo sloom gingen, had dat wel verwacht hoor, maar toch, het is altijd jammer. Mart Smeets had in de Stentor weer een prachtige column. Kijken jullie ook naar de Avondetappe? Reageren
Zeaas Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Ik volg het ook ja! Voor de tour dacht ik echt dat Lance een goede come-back zou maken. Valt me vies tegen. Hij heeft wel veel verstand en geeft iedereen advies wat ze moeten doen.(ook al doet Contador alles wat hij zelf wilt). Maar hij laat weinig zien, hopen de top 10 voor hem. Ook al lukt dat misschien niet. Wat ik echt jammer vind is dat Gesink al naar huis is door die ongelukkige val. Hij kan veel laten zien. Ik hoopte echt dat het niet zo erg was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.