Jump to content

Tour De France 2009


Jon-asses

Recommended Posts

echt iedereen is kenny van hummel fan hahah ik vind het echt lache maar ik vind het een leuke gozer in interviews maar kom op zeg hij is verders niks.

We moeten nu niet doen nadat Rabo echt heeeeel erg bagger is dat skill wonderen kan doen..

Ik hoop nog op wat van The Boss.Dat is mijn favoriet in alles wat mijn betreft hij verdient zoveel respect dat contador van zijn leven niet gaat krijgen.Dat zie je momenteel ook wel in de tour nou misschien na vandaag maar nog heeft armstrong het bijna voor elkaar om kopmannetje te spelen en baas te zijn.Echt geweldig.

Iedereen heeft aandacht voor hem en contador die moet gewoon naar andere ploeg volgend jaar want dat gezicht staat echt tot klappen naar armstong (lettelijk toe).

Zag je ook wel met de huldiging.

Owja menchov die giro was hij meesterlijk is het echt geen epo?? hij moest toch naar wenen ..... misschien heeft is hij ff snel gestopt met de tour doordat hij naar wenen moest ofso.... Maar giro is hij meesterlijk nog nooit zo'n goede menchov gezien en hier is het gewooon ja ik zal er maar geen woorden aan vuil maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jon-asses

    16

  • Exoit

    7

  • NandroDavids

    6

  • Barcelonagek

    6

Gárate van de Rabobank wint deze etappe!!!! :D:tu::dans::tu:

Totaal onterecht, Tony Martin deed 100 maal meer werk en dan wint Gáraté de rit, in mijn ogen ongelofelijk onverdiend.

Net als die deklassatie van Cavendish, het is 100% onterecht, ik heb een filmpje van de zogenaamde fout 100 maal bekeken, maar er is niks op te zien. De Groene Trui is dus niet voor de beste sprinter, maar de beste leugenaar en huilebalk. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Cavendish verdient inderdaad het groen. Maar wat ie daar deed, in Hushovds weg rijden, deed ie wel degelijk express hoor ;) Echt dom want hij zou sowieso van hem gewonnen hebben, alleen wou ie dat Renshaw er nog tussen zat. Dus hield ie em wat af.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag de slow-motion etappe.. Contador in het geel, Andy in het wit. Maar eerlijk gezegd had ik niet zo verwacht dat Pelizotti de bolletjestrui zou pakken, en dat Andy Schleck de Tour wint is al hélemaal onmogelijk, moet hij dik 4 minuten voor Contador eindigen. En van Cavendish en die bergen: O sh*t.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gárate van de Rabobank wint deze etappe!!!! :D:tu::dans::tu:

Totaal onterecht, Tony Martin deed 100 maal meer werk en dan wint Gáraté de rit, in mijn ogen ongelofelijk onverdiend.

Conclusie, Martin was dom bezig, Garate slim. Gewoon terecht dus. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er dus naar uit dat Contador de tour dus toch wint, ik had om eerlijk te zijn gehoopt dat Lance Armstrong het nog een keertje kon flikken. Maar helaas :erm:

Kom op respect voor Armstrong, maar zou het niet ongeloofelijk saai worden als die nog is zou winnen? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...