Jump to content

All Points Bulletin

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:schater: die systeemeisen zijn van de pot gerukt mijn systeem voldoet aan de recommend eisen en het speelt allesbehalve soepel :7

Heb je de beta dan? :O

Ja, maar ik speel het niet zo veel :7 Ik vind het erg slecht zoals het nu is.

De auto's rijden vreselijk en hebben geen schademodel. De animatie's zijn erg slecht, soms spelen ze zelfs niet vloeiend af :7

Nochtans, mijn systeem zou het moeten kunnen draaien :7

Rapport van Ben's computer

Uitgevoerd op 31/01/2010, 21:00:26

computer.gifComputer

• Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd.
  • Computermodel: X48-DS5
  • Computernaam: PC_VAN_BEN (in werkgroep WORKGROUP)
  • Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd.
  • Model: X48-DS5
  • BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.
  • BIOS Model: Award Modular BIOS v6.00PG, versie F8C
  • Aansluitingen: PCI (Gebruikt), PCI (Vrij)
  • Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB), USB (USB)

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Core™2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (Dual Core)
  • Kloksnelheid: 2000 MHz
  • Socket & Cache(s): Socket 775, 6144 KB L2 Cache

memory.gifGeheugen

• Grootte: 4094 MB RAM
  • Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

• Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (J:)
  • Grootte: 931,51 GB (896,31 GB (C:) + 35,20 GB (J:) )
  • Vrije ruimte: 497,32 GB (462,20 GB (C:) + 35,12 GB (J:) )

drives.gifStations

• Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Verwisselbare schijf, J: Lokale vaste schijf
  • Model(len): A: Onbekend, C: SATA SAMSUNG SCSI Disk Device SCSI, D: TSSTcorp CDDVDW SH-S223F ATA Device, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: Onbekend, J: Generic USB SD Reader USB Device USB

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: ATI
  • Model: ATI Function Driver for High Definition Audio - ATI AA01

videocard.gifVideokaart

• Model: ATI Radeon HD 4800 Series
  • Beeldprocessor: ATI display adapter (0x9440)
  • Geheugengrootte: 1024 MB VRAM
  • Stuurprogramma: atiumd64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.01.01.921

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1920x1200 (Breedbeeld 16:10 WUXGA)
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 59 Hz

mouse.gifMuis

• Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)
  • Model: USB-HID
  • Aantal knoppen: 2
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

• Model: USB-HID
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

• Model(len): Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3), Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3), ASUS 802.11g-netwerkadapter (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1 (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8 (Ethernet 802.3)
  • Adressen:

directx.gifDirectX

• Versie: 10.1

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
  • Versie: 6.0.6001
  • Service Pack: Service Pack 1

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.123)

Op dit systeem zou het nochtans goed moeten draaien, en dat is helemaal niet zo. Ik haal een 20 fps :7 maar het zakt erg vaak dus is het niet echt speelbaar :N

Bewerkt: door BV_1993
  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• frankyyguy

24

• Sprayboy

21

• Hayte

19

• Nick_Kerkwijk

10

Geplaatst:

Wat voor grafische kaart heb je?

En de systeem eisen horen redelijk dicht bij die van Unreal Tournament 3 te zitten, het is namelijk dezelfde engine.

Maar waarom is er geen release date xD

Geplaatst:

Nee, hij komt niet uit voor de PS3, tot nu toe alleen maar de PC, misschien ook voor de xbox360 maar nee, niet voor de PS3.

Ja, je kan auto's pimpen, maar het pimpen is meer met eigen logo's, text, plaatjes, je kunt er bijna alles opzetten!

Hij komt sowieso voor de pc. Er is nog niets duidelijk over de console versie, maar hij zou net zo goed op de Ps3 kunnen komen als op de 360.

Geplaatst:

En de systeem eisen horen redelijk dicht bij die van Unreal Tournament 3 te zitten, het is namelijk dezelfde engine.

De HD4870 van 1GB. Het enige dat volgens de makers helpt is een SSD, maar die zijn nog schandalig duur :7

Geplaatst: (bewerkt)

De HD4870 van 1GB. Het enige dat volgens de makers helpt is een SSD, maar die zijn nog schandalig duur :7

Oh ja, natuurlijk, iedereen heeft een SSD. Het spel zou gewoon goed, eigenlijk zelfs op High, moeten werken op jouw pc.

Al vreten free roamers wel graag een lekkere quad-core, misschien dat het daar aan ligt. Al zou hij het op zo'n hoge clocksnelheid goed moeten werken, maar ja...

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Oh ja, natuurlijk, iedereen heeft een SSD. Het spel zou gewoon goed, eigenlijk zelfs op High, moeten werken op jouw pc.

Al vreten free roamers wel graag een lekkere quad-core, misschien dat het daar aan ligt. Al zou hij het op zo'n hoge clocksnelheid goed moeten werken, maar ja...

Idd zo dacht ik er ook over. Ik moet overigens een patch afhalen, maar ik ga er niet aan beginnen :7 nog eens 3.75 GB van die onzin.

Geplaatst:

Mag ik dan je account hebben?

Als hij het op jouw pc al niet doet, start hij bij mij waarschijnlijk niet eens op xD

Net als Saints Row 2, trouwens.

Geplaatst:

Heb de game al een tijdje in het oog, maar tot nu toe lijkt het me nog niks. Mijn grote ergernis aan iedere MMO is, dat je scherm vol staat met allerlei troep aan info die je tijdens je game-sessie van een paar uur wellicht één of twee keer nodig hebt.. Allerlei zooi die je dus ook kwijt kan in een pop-up menu, waardoor je de spelwereld wél echt kan ervaren. :duh:

Anyway, ik verwacht ook binnenkort mail van EA. Ik heb me geregistreerd as aspirant tester voor de, hoe kan het ook anders, 360 versie. 8)

Geplaatst:

Heb de game al een tijdje in het oog, maar tot nu toe lijkt het me nog niks. Mijn grote ergernis aan iedere MMO is, dat je scherm vol staat met allerlei troep aan info die je tijdens je game-sessie van een paar uur wellicht één of twee keer nodig hebt.. Allerlei zooi die je dus ook kwijt kan in een pop-up menu, waardoor je de spelwereld wél echt kan ervaren. :duh:

Anyway, ik verwacht ook binnenkort mail van EA. Ik heb me geregistreerd as aspirant tester voor de, hoe kan het ook anders, 360 versie. 8)

Goeie tip, vergelijk het niet met GTA :puh: het lijkt er in de verste verten niet op :7

Ik heb er wel tijwffels over of de 360 dat zal kunnen draaien, mijn systeem is veel krachtiger en de versie die ik nu speelde ging maar met moeite en zat volg bugs

Geplaatst:

Veel succes met het testen van een spel die nog niet eens is aangekondigd op dat platform ;)

Ik vind die podcasts ook al zo mislukt, je krijgt er één per maand als je geluk hebt.

Geplaatst:

Hey, het is graag of niet, hoor. ;) Als de eerste mail al begint met "misschien" of "straks als (..) dan" dan kunnen ze naar mijn hulp fluiten. :puh:

Maar goed, aangezien het EA is (oftewel, Microsoft) kan je er gif op innemen dat deze game zeker wel naar de 360 komt..

Geplaatst:

Hey, het is graag of niet, hoor. ;) Als de eerste mail al begint met "misschien" of "straks als (..) dan" dan kunnen ze naar mijn hulp fluiten. :puh:

Maar goed, aangezien het EA is (oftewel, Microsoft) kan je er gif op innemen dat deze game zeker wel naar de 360 komt..

En naar de PS3, en naar de DS, en naar de iPhone, en naar de PSP, en naar zo'n gaar Nokia geval, en elk ander ding waar ze geld mee kunnen verdienen.

Alhoewel, was Realtimes World's eerste spel ook uitgegeven door EA?

Geplaatst:

Tot nu toe hebben ze toch nog niets bevestigt over de console versie? Als het op de console geport wordt hoop ik voor beide consoles, aangezien ik best lang op apb heb zitten wachten en geen gaming PC heb, maar wel een ps3.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zeh interwebz zegt dat er nog geen release is. Er is wel laatst een nieuwe podcast uitgekomen, die zoals gewoonlijk te veel verschilt in geluids volume (soms moet je je speakers harder aan laten staan, en soms juist zachter), en bar weinig nieuwe informatie vertoonde (je zou bijna denken dat ze reclame voor last.fm moeten maken).

Realtime Worlds lijkt dezelfde soort release date systeem als Valve te hebben. Eerst postponen, en daarna gewoon onduidelijkheid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...