IV trailer Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Assasins creed 2 komt er weer aan. Trailers zijn inmiddels online. Het spel komt aan het einde van het jaar uit. Officieële website: http://assassinscreed.uk.ubi.com/ Voor de mensen die graag verzamelen: de limited edition kan je in Nederland uitsluitend bij bol.com kopen. Als je hem wilt hebben kan je niet te lang wachten want hij is alleen in de maand juni (deze maand) bestelbaar. Je krijgt hem natuurlijk niet in juni voor de duidelijkheid. Inhoud "black edition": "BeschrijvingAssassin's Creed II Deze ultieme editie bevat de zeldzaamste extra's dankzij welke je als geen ander de ervaring van Assassin's Creed II kan beleven: Zeldzame "Master Assassin" figurine van Ezio. Deze ultra exclusieve Figurine is vervaardigd in beperkte oplage en introduceert een spectaculaire outfit die Ezio alleen in de laatste levels van de game draagt. 3 ingame bonus missies Exclusieve locaties die speciaal alleen in deze versie zitten. Verken de meest prestigieuze monumenten uit de Renaissance en onthul unieke artefacten verstopt binnenin hun muren. Palazzo Medicis in Firenze Santa Maria Dei Frari in Venetië Arsenal Werf Magazijn In Venetië Conspiracy boek Dit unieke kunstwerk geeft de visie van het ontwikkelteam over de game art, het verhaal en de achtergrond, inclusief een aantal geheimen over het overkoepelende Assassin's Creed complot. Het 64 pagina's tellende boek is uitgevoerd met lederen hardcover en perkamenten pagina's. Soundtrack & Extra's De game soundtrack gemaakt door Jesper Kyd (genomineerd voor British Academy of Film and Television Arts "2009 Best original score in a game")Alle video's, behind-the-scenes interviews en e-goodies van Assassin's Creed II. Speciale zwarte collector's verpakking met een unieke holografische handtekening." Bron: bol.com Beeldje Ezio. Staat in de pre-order sectie van de ubisoft site. Zelf gelijk maar even besteld vandaag. Ik vind het wel mooie rommel voor €30,- extra (ervannuit gaant dat de normale versie €60,- kost). Bewerkt: 4 juni 2009 door IV trailer Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Jaaaaaaaaa, leuke game. Wat was het vorige deel, vechten, springen en paardrijden? Deel 2 heeft in ieder geval meer opties zoals vliegen, meer wapens en vecht stylen! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 goede grapics! leuke game maar of ik hem ga kopen..?inieder geval niet die limeted editie. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik het deel 1 te weinig gespeeld, wel een heel goed spel! Ik ga hem denk ik ook gewoon kopen Reageren
stefan321 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik het deel 1 te weinig gespeeld, wel een heel goed spel!Ik ga hem denk ik ook gewoon kopen deel 1 was gewoon saai als je het eenmaal had uitgespeeld kon je gewoon weer opnieuwe beginnen en al die vlaggen vergeten geen online modus ik had er spijt van dat ik deel 1 had gekocht ik hoop dat deel 2 leuker is Reageren
commando Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 lijkt mij echt een toffe game , kijk er echt naar uit Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Inmiddels kan je in de Playstation store alle twee de trailers vinden en een wallpaper. Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Deze koop ik misschien wel, Assasins creed leek me een erg leuk spel, al heb ik 't nooit gespeeld. Dus dan koop ik deze gewoon. Reageren
Dvt Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Vette screen met eindelijk wat groen in de stad! Reageren
z0nnebril Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Deze game moet ik gewoon hebben! Ga hem zeker kopen! AC1 heb ik met plezier gespeelt, nog nooit uitgespeelt, maarja Echt de game van het jaar Reageren
IV trailer Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints. Reageren
wupie Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints. Wat houd dat interactieve thema in. Bewerkt: 24 juni 2009 door wupie Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 (bewerkt) Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints. Wat houd dat interactieve thema in. Wat boeit jou dat? Je hebt een PS3... Maarja, het is gewoon een thema voor je Xbox Dashboard. Maar dat zegt je denk ik ook niet zoveel. KLIKIE Bewerkt: 24 juni 2009 door lexus123 Reageren
wupie Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Er is nu een officiële pack uitgekomen met achtergronden voor pc en iphone formaat. Voor de pc zijn alle screens in drie formaten zodat je geen vervorming krijgt bij het rekken op je bureaublad. Ook is er in de pstore een exclusieve screen verkrijgbaar in 1080P. Op de xbox is er zoon interactief thema verkrijgbaar voor 240MSpoints. Wat houd dat interactieve thema in. Wat boeit jou dat? Je hebt een PS3... Maarja, het is gewoon een thema voor je Xbox Dashboard. Maar dat zegt je denk ik ook niet zoveel. Ik vroeg me dat gewoon af en een vriend van mij heeft een Xbox dus ik weet er wel wat van af. Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Voor de mensen die willen weten hoe het hoesje eruit gaat zien (wow.....): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.