CrackerzElite Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Vind je dat nou grappig? Hahahah, ik lach me dood. 69. Reageren
moechy Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Op pc komt ie ook uit hoor. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Op pc komt ie ook uit hoor. Op bakbeesten. Reageren
moechy Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Op pc komt ie ook uit hoor. Op bakbeesten. Mijne kan het aan nanana. xD Is toch al 2jaar oud enzo.. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Op pc komt ie ook uit hoor. Op bakbeesten. Mijne kan het aan nanana. xD Is toch al 2jaar oud enzo.. Mijne denk ik ook wel, is ongeveer even oud. Reageren
moechy Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Op pc komt ie ook uit hoor. Op bakbeesten. Mijne kan het aan nanana. xD Is toch al 2jaar oud enzo.. Mijne denk ik ook wel, is ongeveer even oud. Ook een game-pc'tje? xD Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Hij lijkt mij ook hartsikke leuk! Jammer dat ik geen PS of X Box 369 heb... Op pc komt ie ook uit hoor. Op bakbeesten. Mijne kan het aan nanana. xD Is toch al 2jaar oud enzo.. Mijne denk ik ook wel, is ongeveer even oud. Ook een game-pc'tje? xD Ja, tuurlijk. Reageren
FerryN Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Waar staan die bout specs? Reageren
moechy Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Waar staan die bout specs? Geen idee we lullen maar wat xD. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik koop hem toch voor de console. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik hoop dat assasins creed 2 wat minder saai wordt dan 1. In 1 moest je namelijk de hele tijd dezelfde soort missies doen waardoor het heel saai werd. Maar met vliegen dubbele messen en een nieuwe setting lijkt me dat wel goed komen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik hoop dat ze binnenkort weer nieuwe gameplay beelden laten zien, ben wel benieuwd naar meer info, en het zwemmen lijkt ook erg cool. Die 4 player co-op lijkt me ook geniaal! Reageren
Sketch Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik ga deze game echt kopen, op mijn xbox 360 zullen de graphics goed uitkomen. Een co-op functie lijkt me echt geniaal. De outfit en de steden zien er nog vetter uit dan in die van het vorige deel. Ik wil hem echt hebben! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) ©Kaxen Bewerkt: 10 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.