Jump to content

Assasins creed 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Wauw

heb hem net uit en ik blijf met zoveel Vragen zitten.

Vind het doodzonde dat ik hem al uit heb. =(

Wat me ook is opgevallen.

Heeft Ezio de hele verhaallijn een baardje?

Of enkel op het einde?

Pas tegen het einde want dan zijn er een paar ingame jaren voorbij. :Y

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

18

• moechy

14

• Forumrunner

12

• End Of The Riot

12

Geplaatst:

Wauw

heb hem net uit en ik blijf met zoveel Vragen zitten.

Vind het doodzonde dat ik hem al uit heb. =(

Wat me ook is opgevallen.

Heeft Ezio de hele verhaallijn een baardje?

Of enkel op het einde?

Pas tegen het einde want dan zijn er een paar ingame jaren voorbij. :Y

Dacht ik al.

Het viel me pas op het einde op.

10 jaar is er voorbij op het einde d8 ik, niet?

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij nog niet, ik zit al de hele middag steeds te kijken :(

Edit: Het is vanaf 17.15 online :)

Bewerkt: door S.W.A.T.
Geplaatst:

Ben nu alles aan het verzamelen.

Weet er toevallig iemand of je de verhaallijn opnieuw kan spelen maar dan dat je alle spullen al hebt?

Geplaatst:

Weet er toevallig iemand of je de verhaallijn opnieuw kan spelen maar dan dat je alle spullen al hebt?

Nee helaas niet mogelijk, zou ook raar zijn want dan klopt het verhaal niet meer. want dan heb je bijv al de uitschuifbare mes, Maar dan ben je een missie aan het doen waarbij Leonardo nog een uitschuifbare mes voor je maakt.

Geplaatst:

Nee helaas niet mogelijk, zou ook raar zijn want dan klopt het verhaal niet meer. want dan heb je bijv al de uitschuifbare mes, Maar dan ben je een missie aan het doen waarbij Leonardo nog een uitschuifbare mes voor je maakt.

Ach ja.

Ng maar eens spelen dan xD.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Err... als ik op een dak ga en een boogschutter ziet me, spawnen er plots heel veel guards op het dak oO

Ik speel op PS3 btw.

>>> Door Kai-ShockWave: Samengevoegd in Assassins Creed II topic. <<<

Geplaatst:

Err... als ik op een dak ga en een boogschutter ziet me, spawnen er plots heel veel guards op het dak oO

Ik speel op PS3 btw.

Misschien zijn ze op het dak gekropen via en ladder dat gebeurd wel is.

Of het is een bug. :{

Geplaatst:

Ik speel op PS3 btw.

>>> Door Kai-ShockWave: Samengevoegd in Assassins Creed II topic. <<<

Zie je ze spawenen, of komen ze van ergens waar je ze niet ziet? En in welke stad?

Geplaatst:
:duh: Verdomme, spel gisteren gekocht. (Nieuw) Ik ben al bij DNA streng 4, kan ik hem niet laden moet ik helemaal opnieuw beginnen, nu is er geen wegmeer terug.
Geplaatst:

Deze heb ik gisteren uitgespeeld. Ik ga wel nog de platinum halen. Moet wel zeggen dat dit een heel mooi spel is. Het verhaal wist me te boeien, de graphics zijn mooi en het heeft allemaal een leuke sfeer, zeker in Venetië met carnaval. Het enige minpuntje was inderdaad dat de assasination missies nogal makkelijk waren. Er mocht iets meer uitdaging inzitten, in heel de game. :)

Geplaatst: (bewerkt)

!NIET LEZEN ALS JE DE PLOT VAN HET VERHAAL NOG NIET WIL WETEN!

Ik heb het spel pas uitgespeeld, maar ik snap het niet goed. Je komt in de kerker en praat met Minerva. Die legt allemaal dingen uit en spreekt je aan met Desmond ipv Ezio. Minerva zegt ook dat je tempels moet zoeken... En, to be honest, ik snap er de ballen van :? Kan iemand me uitleggen wat het allemaal betekent?

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Ik heb het spel pas uitgespeeld, maar ik snap het niet goed. Je komt in de kerker en praat met Minerva. Die legt allemaal dingen uit en spreekt je aan met Desmond ipv Ezio. Minerva zegt ook dat je tempels moet zoeken... En, to be honest, ik snap er de ballen van :? Kan iemand me uitleggen wat het allemaal betekent?

Bump.

Geplaatst:

Bump.

Desmond is het personage waarmee je altijd in die Animus stapt en omdat Ezio één van zijn vorige levens is wordt Ezio in dat einde aangesproken als Desmond. En ik denk dat die tempels iets te maken hebben met het volgende deel in de reeks. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...