sevaboy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Een vraagje:Zou ik The Godfather op de psp kopen of voor d eps2 En Fable? Fable of FableII En zou je de voor-en nadelen willen zeggen? Over de Godfather kan ik niet oordelen, aangezien ik alleen de PC versie ken... Over Fable: Wacht tot deel 2, want Fable stelde ontzettend teleur en Fable 2 schijnt te gaan doen wat Fable beloofte te doen... Fable II bestaat wel al.Daarom vraag ik het ook hier om te kopen Reageren
SamShine Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Fable II bestaat wel al.Daarom vraag ik het ook hier om te kopen Ik weet niet waar je al die gedachtes van hebt gekregen, maar Fable 2 is nog lang niet uit, hij heeft zelfs nog geen releasedatum. Oké, hij bestaat wel, maar zo bedoel je het waarschijnlijk niet. Daarbij vraag je om een game voor de Playstation 2, waar Fable 2 een Xbox 360 exclusieve titel is. Sterker nog; er is nog nooit een 'Fable' op de Playstation 2 uitgekomen. Je zult dus een alternatieve titel moeten zoeken. Welke ik, voor de Playstation 2, niet echt ben tegengekomen. Dna vooral in het genre van de Westerse RPG's... Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Fable II bestaat wel al.Daarom vraag ik het ook hier om te kopen Ik weet niet waar je al die gedachtes van hebt gekregen, maar Fable 2 is nog lang niet uit, hij heeft zelfs nog geen releasedatum. Oké, hij bestaat wel, maar zo bedoel je het waarschijnlijk niet. Daarbij vraag je om een game voor de Playstation 2, waar Fable 2 een Xbox 360 exclusieve titel is. Sterker nog; er is nog nooit een 'Fable' op de Playstation 2 uitgekomen. Je zult dus een alternatieve titel moeten zoeken. Welke ik, voor de Playstation 2, niet echt ben tegengekomen. Dna vooral in het genre van de Westerse RPG's... Ik vraag voor xbox EN ps2 en als FableII nog niet bestaat heoveel kost Fable dan? Bewerkt: 3 mei 2007 door sevaboy Reageren
SamShine Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik vraag voor xbox EN ps2 en als FableII nog niet bestaat heoveel kost Fable dan? Zou ik The Godfather op de psp kopen of voor d eps2 Maargoed, dat verandert de zaak natuurlijk en stuk. Natuurlijk heb je nog niks aan Fable 2, of het wachten daarop. Maar Fable '1' kan je dan natuurlijk toch nog kopen. Ik heb 'hier' een prijsopstelling van de normale versie van Fable, voor de Xbox. En dan heb je 'hier' een prijsopstelling van 'Fable: The Lost Chapters'. Vanwege het prijsverschil, wat miniem is, zou ik voor 'Fable: The Lost Chapters' gaan, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. Bijna alle webwinkels die daar staan ken ik niet, maar zolang er je niet vooruit hoeft te betalen is er verder geen probleem met het bestellen, lijkt me. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Weet iemand mischien nog een heel leuke Ps2 game? Reageren
SamShine Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Weet iemand mischien nog een heel leuke Ps2 game? De Playstation 2 heeft naar mijn mening de meeste topgames op een console ooit, er zijn tientallen AAA titels op te krijgen, gewoon te veel om op te noemen. Het lijkt me handig als je vertelt van welke genre's je houdt, zo ka(/u)n(nen) ik(/we) je wat beter een spel aanraden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Weet iemand mischien nog een heel leuke Ps2 game? De Playstation 2 heeft naar mijn mening de meeste topgames op een console ooit, er zijn tientallen AAA titels op te krijgen, gewoon te veel om op te noemen. Het lijkt me handig als je vertelt van welke genre's je houdt, zo ka(/u)n(nen) ik(/we) je wat beter een spel aanraden. Ik hou van shooter spellen. En ik zat er over na te denken om Spiderman 3 of God of war 2, Call of duty 3 te kopen... Dat lijken me wel leuke spellen! Reageren
SamShine Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Weet iemand mischien nog een heel leuke Ps2 game? De Playstation 2 heeft naar mijn mening de meeste topgames op een console ooit, er zijn tientallen AAA titels op te krijgen, gewoon te veel om op te noemen. Het lijkt me handig als je vertelt van welke genres je houdt, zo ka(/u)n(nen) ik(/we) je wat beter een spel aanraden. Ik hou van shooter spellen. En ik zat er over na te denken om Spiderman 3 of God of war 2, Call of duty 3 te kopen... Dat lijken me wel leuke spellen! Met God of War 2 heb je gegarandeerd een leuk spel, waarbij 'dit' toch een handige link is om dat te onderbouwen. Over Spiderman 3 heb ik persoonlijk mijn twijfels, of het wel zo'n leuke game is. Wederom is 'dit' een handige link. Call of Duty 3 lijkt me de mindere van de 3 games die je opnoemt, maar als je een gaotische shooter wilt is het zeker wel een aanrader.Verder zijn de games Black, Socom 3: US Navy Seals en Battlefield: Modern Combat ook aan te raden, wat ik je ook zeker doe. Klik wel eerst even op mijn links voordat je blind een van die drie aanschaft, want er zijn altijd kantpunten. Reageren
karamanci Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Hallo,,ik mag een spel kiezen als ik een ps3 koop,,ik ga het in oktober kopen,,maar mijn vraag is : "Welke TopSpel moet ik kopen?" Hoop snel op reacties . Reageren
Kakaroth Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 uhmm.... als ik niet zo'n GTA Freak was geworden het laatste jaar, en het zonder enige voorkeur zou bekijken, zou ik Assasin's Creed nemen. Maar eigenlijk moet je ze gewoon allebei kopen, same here Reageren
michelIII Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 mijn eerste keus is gta IV wel vet dat je een playstation 3 krijgt man Reageren
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) uhmm.... als ik niet zo'n GTA Freak was geworden het laatste jaar, en het zonder enige voorkeur zou bekijken, zou ik Assasin's Creed nemen. Maar eigenlijk moet je ze gewoon allebei kopen, same here helemaal mee eens. alleen het ligt er ook aan of je van shooters houd of van combat.. Bewerkt: 30 mei 2007 door jakooza Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Deze vraag kan je haast niet stellen, omdat AC en GTA: IV erg verschillend zijn, ik zou als ik jou was voor AC gaan, omdat er een nog grotere vrijheid in zal zitten dan in GTA, ook hebben de diverse computer gestuurde inwoners allemaal een eigen karakter, het is gewoon erg mooi. Alleen de vraag valt niet te stellen, als jij een vraag zou stellen op een AC forum, zouden ze je eerder AC aanraden dan GTA: IV. Succes met je keuze! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.