Groot-Duimpje Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Carbon vond ik ook heel vet. Heb ik ook een paar keer uitgespeeld Mercenaries 2 is ook heel Vet Als je toch bezig bent met racegames, Speel dan is Midnight Club 3 ( Remix ), tevens zijn de makers Rockstar * Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Halllo Forum leden:D ik zit te denken om nieuwe game te kopen die binnekort uit komen maarja welke moet ik nu kiezenn? kunne jullie me helpen en dingetje op rijtje zetten of met de voordelen of nadelen De 2games Call of duty War at World(5) MidnightClub Los Angels Ik weet het niet Hoop met jullie hulp een te vinden Console (xbox360) Bewerkt: 10 oktober 2008 door mickymous Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Het zijn 2 totaal verschillende games... Ik zou gaan voor Midnight Club... Waarom? Racen is leuker dan legertje spelen... Op welk platform wil je 1 van de 2 kopen? MP. Reageren
Hayte Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 persoonlijk zou ik gaan voor Midnight Club LA, gewoon omdat er geen andere free roam race spellen voor de PS3 zijn maar zoals MP al zegt zijn dit twee totaal verschillende spellen, niet eens in hetzelfde genre Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Dit zijn 2 totaal verschillende games, die je ook totaal niet kan vergelijken. Hou je meer van first person shooting game, dan kies je natuurlijk voor COD World at War, als je van Racen houdt is Midnight Club Los Angels iets voor jou. Voordelen Midnight Club Los Angels Realistische voertuigen ( Denk aan Audi R8, Lamborghini Gallardo etc ) Mooie Graphics ( Soort van GTA San Andreas graphics )Nadelen Hij valt in een maand waarbij veel betere games uitkomen ( Denk aan games zoals : Fifa '09, Brothers in Arms Hell's etc.. ) Voordelen Call Of Duty World at War Nieuw Wapen ( Flamethrower, om je tegenstanders in de hens te zetten ) Verbeterd Engine ( Betere Graphics )Nadelen AI die Treyarch ( Valt een beetje tegen ) Ikzelf denk aan Midnight Club Los Angels, omdat ik zelf ook een racefanaat ben. Maar ik weet totaal niet wat jij wilt. Bewerkt: 10 oktober 2008 door GekkieJ01 Reageren
Hayte Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Dit zijn 2 totaal verschillende games, die je ook totaal niet kan vergelijken. Hou je meer van first person shooting game, dan kies je natuurlijk voor COD War at War, als je van Racen houdt is Midnight Club Los Angels iets voor jou. Voordelen Midnight Club Los Angels Realistische voertuigen ( Denk aan Audi R8, Lamborghini Gallardo etc ) Mooie Graphics ( Soort van GTA San Andreas graphics ) Voordelen Call Of Duty War at War Nieuw Wapen ( Flamethrower, om je tegenstanders in de hens te zetten ) Verbeterd Engine ( Betere Graphics ) Ikzelf denk aan Midnight Club Los Angels, omdat ik zelf ook een racefanaat ben. Maar ik weet totaal niet wat jij wilt. vond jij de graphics van SA mooi? ik vind het meer IV graphics, maar ik denk ook dat je dat bedoelde Was het btw niet COD World at War? Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Oke maar in fifa 09 is al uit hoor !? en midnight club niet :O En gta sa mooie graphics IV mooier !! maar denk ook datje dat bedoelt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik bedoel oorspronkelijk dat de meerderheid al Fifa '09 heeft gekocht en zo geen geld over heeft voor Midnight Club Los Angels, als het in September was uitgekomen ( wat oorspronkelijk ook een release datum was geweest ) zou Rockstar veel meer hebben verdient aangezien er weinig goede games in die maand is uitgekomen. Trouwens ik bedoel toch echt SA graphics, Ik vind de graphics van GTA 4 toch echt daar niet op lijken. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik bedoel oorspronkelijk dat de meerderheid al Fifa '09 heeft gekocht en zo geen geld over heeft voor Midnight Club Los Angels, als het in September was uitgekomen ( wat oorspronkelijk ook een release datum was geweest ) zou Rockstar veel meer hebben verdient aangezien er weinig goede games in die maand is uitgekomen. Trouwens ik bedoel toch echt SA graphics, Ik vind de graphics van GTA 4 toch echt daar niet op lijken. Dat vindt ik ! met die SA graphics is vindt zo zo mooi als GTA IV maar daar heb je gelijk in van dat ze dan neit goed verkopen maarja daar heb ik niets aan:p Reageren
Ice Banana Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Nou, ik ken je gevoel dat je echt niet kunt kiezen. Ik heb dit nu ook. Maar aangezien CoD5 en MCLA totaal verschillen van genre moet je toch wat wikken en wegen. Hou je van bruut geweld, tomeloze strijd en verassende gameplay kan je vooral kiezen voor Call of Duty 5 World at War. Verschillend van CoD 5 dan, als je meer van een snellere gameplay, met eindeloze mogelijkheden op het vlak van racen, tunen en straat racen kan je kiezen voor Midnight Club Los Angels. Ik som even alle plus en minpunten op Call Of Duty World at War: Developer: Treyarch Publisher: Activision Players: 1-2 Online (Co-Op): 2-4 Online Multiplayer: 2-16 Nochtans zit er meer achter deze World at War dan je zou denken. Zo maken voertuigen zoals tanks en jeeps hun opwachting, belicht men voor de verandering de strijd in de Stille Zuidzee in plaats van het Europese vasteland en krijgen enkele platformen een co-op mode. De engine is zowiezo het zelfde als de engine van Call Of Duty 4. Ik weet niet echt of dit een verschil maakt. Zoals je ziet is de maker terug Treyarch, die je misschien kent van de Call of Duty 3 game. Ook zit de game terug in de WWII tijd. Niet in europa, niet in Rusland... Maar in het verre oosten. Wat een kleine primeur is sinds MOH Rising Sun. Maar goed, Zoals je kan zien op verschillende trailers zijn de graphics al een beetje opgekrikt, net als de AI van sommige personages. De japanners vechten nu eenmaal anders dan de duitse troepen. De singleplayer van CoD: WaW zal de Perks uit de multiplayer van deel 4 gebruiken om de gevechten in singleplayer dynamischer te maken. Midnight Club Los AngelsDeveloper: Rockstar San DiegoPublisher: Rockstar GamesPlayers: 1-2 Online: n/a. Vermoedelijk wel ja.De Midnight Club-serie biedt sinds de begindagen van de PlayStation 2 een unieke race-ervaring in een volledig open spelwereld. Het was het eerste racespel dat gamers de vrijheid gaf hun eigen routes uit te stippelen in levensechte omgevingen. Door moderne steden zo realistisch mogelijk na te bouwen en ze vervolgens aan te passen met geflipte stunts en binnenwegen zorgde Rockstar ervoor dat iedere race in Midnight Club uniek was. Vervolg na vervolg werd de game er alleen maar innovatiever op. De combinatie van realistische omgevingen en waanzinnig gescheur bleek een schot in de roos. Midnight Club Los Angeles maakt volledig gebruik van het potentieel dat de huidige generatie hardware ons te bieden heeft, om de hoge verwachtingen ruimschoots te overtreffen. Rockstar San Diego toverde Los Angeles vakkundig om in de meest gedetailleerde en plastische wereld die ooit in een game zat. De herkenningspunten zijn dan ook niet ver zoek. Elke straat - zelfs de steegjes - werd deskundig in een virtueel jasje gestoken. En dat werd niet voor niets gedaan: de stad volledig vanbuiten kennen is op zijn minst een voordeel, wanneer je tegen 250 km/u op de weg aan het scheuren bent, en je slechts enkele ogenblikken hebt om levensbepalende beslissingen te maken... Aan jouw de keuze. Bruut schietspel of een vlijmscherpe racer Bewerkt: 10 oktober 2008 door Ice Banana Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Nouja, tenzij je al je geld al heb uitgegeven aan de games die deze maand uit zijn gekomen. Overigens zijn er weinig nadelen van Midnight Club Los Angels, behalve dat het wel heeeeel erg richting Need for Speed: Pro Street met een aantal achievements die een sponsor-naam hebben. Daarbij is er wel heel erg veel online te rijden (zoals 100 CTF-objectives). Reageren
Rullez Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Nouja, tenzij je al je geld al heb uitgegeven aan de games die deze maand uit zijn gekomen. Overigens zijn er weinig nadelen van Midnight Club Los Angels, behalve dat het wel heeeeel erg richting Need for Speed: Pro Street met een aantal achievements die een sponsor-naam hebben. Daarbij is er wel heel erg veel online te rijden (zoals 100 CTF-objectives). Hoezo heel erg? Pro Street is om het circuit en Midnight is gewoon in de straten van LA. Reageren
M4X Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik zou even wachten met je beslissing. Midnight Club hoort nou niet echt bij de echte racetoppers, maar is meestal wel een prima game. Bij Call of Duty ligt die verhouding anders. Vorig jaar was het een prima game maar deze is niet ontwikkeld door de ontwikkelaar van Call of Duty 5, Treyarch. Deze heeft wel Call of Duty 3 ontwikkeld, en om eerlijk te zijn kan is dat gewoon een baggergame. Lees dus eerst de previews/reviews, en baseer daar je keuze op want vooral met Call of Duty weet je het maar nooit. Reageren
Miek Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik vind dat het puur aan je zelf licht. Raak je opgewonden van gladde stoere auto's, waarmee je door de stad kan racen en verkennen? Rook je graag eens je banden? Kies dan deze game. Hou je liever van pure shooters? Lekker geweer in je handen, gelikte graphics,... Kies dan deze Medal of Honor. Shooter en Race zijn twee heel verschillende genres, dus is het voor ons wat moeilijk om voor jou te kiezen. Het beste is dat je in zo'n gevallen naar jezelf luistert. Ook is het misschien beter als je nog wat info geeft, wat duidelijker is. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Oke Forum leden" heb weer wat informatie de meeste mensen kiesen voor midnight club maarja ik w8 gewoon dat datse uit zijn en daarna kijk even want me vriend gaat zoizo cod5 kopen en als die bagger is ga ik gewoon midnight club kiezen of komen der nog meeer vette race games of action of shooters?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.