.inferno. Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 zelfs de ontwikkelaar zegt, dat deze game een one experience ervaring is. dus dat betekent, het spel een keer spelen, en daarna nooit meer aanraken. Nee, denk ik niet. Ik denk, zoals EOTR zegt, dat door doe grote hoeveelheid keuzes, de storyline bij andere keuzes best is anders zou kunnen zijn. En als die storyline echt goed en pakkend is, is het best interresant om het nog is te spelen, maar dan andere keuzes te maken. als je wil kijk die filmpjes van mij is 2 verschillende filmpejs van een andere site mar toch gaat bijna alles precies hetzelfde er zijn een paar hele kleine dingen die anders zijn zoals in een filmpje gaat hij ook een klein kamertje binnen en bij het andere filmpje niet maar behalve dat zijn die 2 filmpjes bijna precies hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 als je wil kijk die filmpjes van mij is2 verschillende filmpejs van een andere site mar toch gaat bijna alles precies hetzelfde er zijn een paar hele kleine dingen die anders zijn zoals in een filmpje gaat hij ook een klein kamertje binnen en bij het andere filmpje niet maar behalve dat zijn die 2 filmpjes bijna precies hetzelfde Jij baseert op 2 korte filmpjes, dat ongeacht de keuzes in de storyline, deze steeds hetzelfde is? Beetje kort door de bocht vind ik, zeker aangezien er hierover nog niet veel details bekend zijn, omdat de ontwikkelaar zo veel mogelijk tot op het laatst geheim wilt houden, wat ze tot nu toe redelijk lukt dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 (bewerkt) Dit is wat de ontwikkelaar zegt: Dat is de mening van bedenker David Cage. Hij wil dat mensen het beste uit Heavy Rain halen, maar door het verhaal meerdere keren te spelen haal je de lol er volgens hem alleen maar uit. In een interview zei hij het volgende: “Ik wil dat mensen het slechts één keer spelen... want zo is het leven. Je leeft maar een keer, en ik wil dat mensen het ook zo ervaren in Heavy Rain. Ik vind het niet erg als mensen saves gaan herladen om verkeerde keuzes goed te maken, maar de juiste manier om van Heavy Rain te genieten is door het maar één keer te spelen, en er je eigen verhaal van te maken. Jij schrijft je eigen verhaal... als je het te vaak speelt doe je de magie de das om." Bron: XGN Bewerkt: 8 september 2009 door PowerPats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.inferno. Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 als je wil kijk die filmpjes van mij is2 verschillende filmpejs van een andere site mar toch gaat bijna alles precies hetzelfde er zijn een paar hele kleine dingen die anders zijn zoals in een filmpje gaat hij ook een klein kamertje binnen en bij het andere filmpje niet maar behalve dat zijn die 2 filmpjes bijna precies hetzelfde Jij baseert op 2 korte filmpjes, dat ongeacht de keuzes in de storyline, deze steeds hetzelfde is? Beetje kort door de bocht vind ik, zeker aangezien er hierover nog niet veel details bekend zijn, omdat de ontwikkelaar zo veel mogelijk tot op het laatst geheim wilt houden, wat ze tot nu toe redelijk lukt dacht ik. nou je kunt wel zo gaan praten maar ik heb meer filmpjes gezien gap kijk ook deze als je wil http://www.youtube.com/watch?v=W0yeEdeCOUU die is weer hetzelfde level maar hij maakt andere keuzes hij maakt de keuze dat hij naar buiten gaat in plaats van dat hij dat bad gaat onderzoeken mar nog steeds gebeurt er precies hetzelfde terwijl hij wel een andere keuze maakt slaat zoiezo nergens op ineens staat die neger achter hem terwijl die net 2 seconde eerder nog in die machine zat je kunt wel zo gaan zeggen van Keuzes zijn echt belangrijk dat zorgt dat het verhaal anders gaat mar als je zelf meer filmpjes gaat kijken zie je dat keuzes bijna niks uitmaken en hier is deel 2 van dat filmpje http://www.youtube.com/watch?v=-NKXtOrBs-I...feature=related met die stok die op de grond licht lukt het in dit filmpje wel en dat mislukt in de andere filmpjes mar da is ook het enigste want daarna gebeurt weer precies hetzelfde als in de andere filmpjes >>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd, volgende keer bewerk-knop gebruiken a.u.b.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2009 Gup? Aan het bericht van Powepats had ik ook genoeg hoor, en sowieso, dat gebrabbel van jou word ik niet veel wijzer van. Overigens is dubbelposten niet toegestaan op dit forum, je hebt ook een edit knop. En ook als de ontwikkelaar zegt dat het een 'one time only' is, maakt voor mij niet uit. Ik zal hem kopen, en ik weet zeker met veel plezier spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.inferno. Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Gup? Aan het bericht van Powepats had ik ook genoeg hoor, en sowieso, dat gebrabbel van jou word ik niet veel wijzer van. Overigens is dubbelposten niet toegestaan op dit forum, je hebt ook een edit knop. En ook als de ontwikkelaar zegt dat het een 'one time only' is, maakt voor mij niet uit. Ik zal hem kopen, en ik weet zeker met veel plezier spelen. ga niet zo dom praten dat ik brabbel want het klopt gewoon jij zegt als je keuzes maakt dan loopt het level anders ik heb nou 3 filmpjes gegeven van hetzelfde level in elk filmpje maakt hij andere keuzes maar toch gaan alle 3 de filmpjes bijna precies hetzelfde alleen een paar hele kleine dingen zijn anders mar je ziet dat maakt voor het verhaal niks uit want jij zegt Als je andere keuzes maakt dan gaat het verhaal ook anders ik laat 3 filmpjes zien van hetzelfde level. 3 keer andere keuzes maar nog steeds het verhaal gaat precies hetzelfde en dan zeg jij dat ik dom brabbel jij brabbelt zelf dom want ik geef filmpjes die laten zien dat t nie klopt wat jij zegt mar nog steeds zeg jij dat het wel klopt moet ik nog 1000000 filmpjes laten zien voordat je het eindelijk snapt ofzo :? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2009 Als die bedenker zo denkt dat hij veel exemplaren gaat verkopen slaagt hij de plank mooi mis. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die een game gaan kopen die je maar één keer hoeft te spelen. @hierboven:Trouwens je kan nu wel gaan veronderstellen van dat de keuzes geen effect hebben voor de storyline door een gameplay filmpje te zien. Maar een gameplay filmpje is slechts 5% van een totale game meestal, dus je zult eerst moeten wachten tot de game er is voor dat je gaat zeggen dat de keuzes geen effect hebben. En uit het gesprek met de bedenker kan je er ook niet uithalen dat de keuzes geen effect hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2009 warschijnlijk speel ik deze game toch maar een keer. ik ben er niet zo voor om een spel meerdere keren uit te spelen. alleen spijtig dat er geen multiplayer zal zijn, dat maakt een game voor mij altijd leuker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.inferno. Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2009 Als die bedenker zo denkt dat hij veel exemplaren gaat verkopen slaagt hij de plank mooi mis.Ik denk niet dat er veel mensen zijn die een game gaan kopen die je maar één keer hoeft te spelen. @hierboven:Trouwens je kan nu wel gaan veronderstellen van dat de keuzes geen effect hebben voor de storyline door een gameplay filmpje te zien. Maar een gameplay filmpje is slechts 5% van een totale game meestal, dus je zult eerst moeten wachten tot de game er is voor dat je gaat zeggen dat de keuzes geen effect hebben. En uit het gesprek met de bedenker kan je er ook niet uithalen dat de keuzes geen effect hebben. ja da kan wel mar als ik 10 filmpjes zie van hetzelfde level en de keuzes maken in geen een filmpje verschil dan weet je toch wel beetje hoe het zit en de makers die zeggen altijd zoveel dat moet je echt nie allemaal zo geloven bij gta4 zeiden ze ook dat je heel veel keuzes kan maken en dat de keuzes veel uitmaken voor het verhaal nou mischien licht het aan mij ofzo mar ik heb daar bijna niks van gemerkt alleen maar een paar kleine dingetjes zoals ivan laten vallen of ivan redden maar die dingetjes zijn zo klein die maken echt niks uit voor het verhaal dat zijn kleine dingen die niet zorgen dat het verhaal anders gaat dus wat die makers van gta4 brabbelen was echt onzin gewoon je kunt een paar domme keuzes maken en gelijk zeggen zij dat je heel veel keuzes kunt maken en dat het verhaal dan helemaal anders gaat de makers van spellen kunnen echt zoveel zeggen maar je moet dat niet allemaal zomaar geloven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 Dit spel staat ook zwaar op mijn wishlist. Ga 'em zeker kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Volgens deze site komt hij dus in het 1e kwartaal van 2010, wat dus betekent dat dit jaar niet meer gehaald word. Als voorlopige datum is 16 februari 2010 genoemd (USA), maar dit is nog niet bevestigd. Tevens is 1 februari ook al genoemd als datum. (E-plaza) Verder kwam ik nog een kort gameplay filmpje tegen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reinier93 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 Pas Fahrenheit uitgespeeld en vind het een top game! Heb dus ook zin in Heavy Rain Trailer hierboven ziet er ook mooi uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 Dat Heavy Rain qua animaties één van de meest realistische games ooit gaat worden zal velen niet ontgaan zijn. Naast dat alle bewegingen tot in detail zijn uitgewerkt heeft Quantic Dream zelfs een lichaamsdeel ge-motion captured, wat nog nooit eerder is gedaan. Nee, niet de geslachtsdelen (dat dacht je wel hè?!). De ogen van de personages zijn ge-motion captured, wat resulteert in een game met de meest realistische weergave van de ogen ooit.Dat is natuurlijk niet het enige wat veel tijd heeft gekost. Ook alle andere aspecten die geregistreerd diende te worden voor de game tijdens het spelen, cut-scenes en dergelijke werden via motion capture vastgelegd. Dit heeft in totaal maar liefst 170 dagen gekost. Dit levert natuurlijk een lang proces aan ontwikkelen op, maar is gelijk ook een indicatie van hoeveel tijd men wel niet in de game heeft gestoken om enkel de animaties in orde te krijgen. Dat wordt zeker mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Dat Heavy Rain qua animaties één van de meest realistische games ooit gaat worden zal velen niet ontgaan zijn. Naast dat alle bewegingen tot in detail zijn uitgewerkt heeft Quantic Dream zelfs een lichaamsdeel ge-motion captured, wat nog nooit eerder is gedaan. Nee, niet de geslachtsdelen (dat dacht je wel hè?!). De ogen van de personages zijn ge-motion captured, wat resulteert in een game met de meest realistische weergave van de ogen ooit.Dat is natuurlijk niet het enige wat veel tijd heeft gekost. Ook alle andere aspecten die geregistreerd diende te worden voor de game tijdens het spelen, cut-scenes en dergelijke werden via motion capture vastgelegd. Dit heeft in totaal maar liefst 170 dagen gekost. Dit levert natuurlijk een lang proces aan ontwikkelen op, maar is gelijk ook een indicatie van hoeveel tijd men wel niet in de game heeft gestoken om enkel de animaties in orde te krijgen. Dat wordt zeker mooi Dat belooft zeker! In filmpjes kon je ook al zien dat de animaties er heel goed uitzagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Dat Heavy Rain qua animaties één van de meest realistische games ooit gaat worden zal velen niet ontgaan zijn. Naast dat alle bewegingen tot in detail zijn uitgewerkt heeft Quantic Dream zelfs een lichaamsdeel ge-motion captured, wat nog nooit eerder is gedaan. Nee, niet de geslachtsdelen (dat dacht je wel hè?!). De ogen van de personages zijn ge-motion captured, wat resulteert in een game met de meest realistische weergave van de ogen ooit.Dat is natuurlijk niet het enige wat veel tijd heeft gekost. Ook alle andere aspecten die geregistreerd diende te worden voor de game tijdens het spelen, cut-scenes en dergelijke werden via motion capture vastgelegd. Dit heeft in totaal maar liefst 170 dagen gekost. Dit levert natuurlijk een lang proces aan ontwikkelen op, maar is gelijk ook een indicatie van hoeveel tijd men wel niet in de game heeft gestoken om enkel de animaties in orde te krijgen. Dat wordt zeker mooi ben toch benieuwd wat dat lichaamsdeel dan was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.